Metaxa v retailu rozvíjí značku

Značka řeckých destilátů Metaxa přišla s vystavením v prodejnách Globus. Vedle podpory prodeje se zaměřuje na budování značky. Letošní rok je k tomu dobrá příležitost, neboť Metaxa prochází změnou vizuální identity. Připrav…

POPAI Euro Awards Paris: 5 našich projektů ve finále

Na úterním vyhlášení letošních POPAI Awards Paris jsme jako jediná česká firma získali 5 nominací našich projektů. Přihlášeno bylo 313 projektů ze 46 kategorií (loni 277 realizací ve 37 kategoriích). Finále proběhne v červn…

BIG SHOCK! dakarský adrenalin

Značka energetického nápoje BIG SHOCK! připravila pro zákazníky soutěž, v níž mohou vyhrát projížďku v závodním speciálu, který se letos účastnil Rallye Dakar. Na soutěž láká dvoupaletové vystavení s kartonovou maketou závo…

Remodelling Nestlé podnikové prodejny

Společnost Nestlé provedla remodelling své podnikové prodejny v Praze Modřanech. Zadání usilovalo o inovativní řešení, které zvládne ještě lépe reprezentovat společnost a její produkty. Kombinace materiálů i rozvržení prode…

Vychází kniha Marketingová komunikace v místě prodeje

Představujeme Vám novou knihu Marketingová komunikace v místě prodeje, která mapuje oblasti POP komunikace a Shopper Marketingu. Autorem je náš Managing partner Daniel Jesenský s týmem spoluautorů.

Tato v našem oboru uniká…

Adrenalin v podání OMEN od HP v Alze

Řada herních produktů od HP nazvaná OMEN láká náruživé hráče do gaming zóny v pražské a bratislavské pobočce Alza. Vytvořili jsme ji v temperamentním provedení, jež využívá geometrické tvary a červené osvětlení. Kombinace č…

Vánoční zpestření z Pinterestu

Jak si někteří designéři představují vánoční POS materiály.

Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na 

POPAI AWARDS: 10 ocenění

23. listopadu proběhlo vyhlášení POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace za rok 2017. Z večera jsme si odnesli ocenění za šest projektů. Nejvíce úspěšná byla práce pro Jägermeister, která k…

Origami jelen od Jägermeistera láká na podzimní atmosféru

Pro značku bylinného likéru Jägermeister jsme vytvořili netradiční a atraktivní vystavení s „origami“ jelenem. Je určeno pro podzimní akci českých prodejen řetězce Globus a slovenské Metro.
Společně se společností Remy Coin…

Podařilo se nám proměnit všech pět nominací: Z POPAI Awards Paris si vezeme zlato, dvě stříbra a dva bronzy

Ve čtvrtek se nám podařilo proměnit všechny nominace a získali jsme první místo za vystavení Lego Duplo, druhé a třetí místo v kategorii nápojů pro Jaegermeister a Birell a druhé místo za playtable, u něhož si zákazníci v Globusu zkoušejí elektrické kartáčky Oral-B. Třetí místo získalo regálové čelo Whiskas.

Vystavení Lego Duplo v podobě lokomotivy vychází z jedné ze stavebnic. Průhledné boxy se složenými stavebnicemi ukazují dětem a jejich rodičům, co si mohou společně poskládat. Zlato bylo uděleno v kategorii volný čas.

 
Stříbro a bronz získaly dvě naše realizace v kategorii nápojů. Druhé místo má paletové vystavení s origami sochou jelena pro Jägermeister, třetí si odnáší regálové čelo Birell. V kategorii Zdraví, hygiena a drogerie se na druhém místě umístil playtable Oral-B, který nabízí k vyzkoušení produkty z řady elektrických kartáčků. Na třetím místě je v kategorii permanentních vystavení kategorie Food regálové čelo Whiskas, které poutá na hravou prezentaci majitele kočičích mazlíčků včetně haptické stimulace s pomocí aplikace reálného lana.
 
Je to pro nás další úspěch z Paříže, kde jako jediná společnost zastupujeme český trh. Odnášíme si pět ocenění, zatímco v předchozích dvou letech to byly tři a čtyři. Je to pro nás opět velké zadostiučinění. Prosazovat se v konkurenci rostoucího počtu účastníků v době, kdy úroveň oboru a přihlášených prací výrazně roste, je velká výzva. A vážíme si nejen toho, že se nám to daří jako jediné české firmě v této soutěži.
 
Třetí rok a opět o jedno ocenění navíc 
 
55. ročníku POPAI Awards Paris se zúčastnilo 334 projektů ve 46 kategoriích z oblasti POS, digital a merchandising, loni byl jejich počet 250. V roce 2016 jsme uspěli se třemi projekty: zlato za stojan superprémiového psího krmiva Carnilove, stříbro pro interaktivní regálové čelo bonbonů JOJO a bronz získala loď kapitána Morgana sloužící jako mobilní dřevěný bar. V roce 2017 jsme přivezli první místo za stojan kojenecké vody Rajec, bronz získal shop-in-shop LG v Alze, stejný kov mělo také vystavení Oral-B s nadživotní maketou elektrického zubního kartáčku a opět třetí místo získalo paletové vystavení Captain Morgan.
 
Na závěr krátké zhodnocení naší kolegyně Anny Brůžkové, projektové manažerky:
Bylo nám velkou ctí, že se 5 z námi přihlášených 7 exponátů umístilo. Gala večer byl na skvělé úrovni z pohledu místa konání, gastronomie i organizace, jedinou překážkou pro nás byl fakt, že se vše odehrávalo ve francouzštině. Měli jsme velkou radost z úspěchů. Kromě pocitu dobře vykonané práce člověk ocení uznání od poroty soutěže na světové úrovni.“

Váš DAGO team

Fotogalerie

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This