Zlato s Kofolou na POPAI Awards Paris

V kategorii Nápoje prestižní evropské soutěže POPAI Awards Paris jsme si za realizaci paletového ostrova pro značku Rajec přivezli společně s naším klientem Kofolou zlatou medaili. Naše tři další projekty byly oceněny bronz…

Retail Safari v Düsseldorfu

Letošní cesta za inspirací v německém Düsseldorfu ukázala možnosti, jak se mohou prodejny stát příjemnou součástí volného času zákazníka.

V rámci návštěvy veletrhu Euroshop v Düsseldorfu jsme si nenechali ujít naši tradiční…

Jaro přináší další výběr zajímavostí z Pinterestu

Příklady zajímavých a působivých realizací, které pomáhají budovat atmosféru v místě prodeje.
Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na 

Globalshop Las Vegas 2017: špičková tradiční řešení

25. ročník veletrhu Globalshop Las Vegas 2017 (www.globalshop.org) se letos nesl v duchu sloganu „Experience Defines You“, zákaznická zkušenost tak i zde byla již tradičně na prvním místě.

Oproti düsseldorfskému Euroshopu b…

LG trendy shopping v Alze

Společně se značkou elektroniky LG Electronics jsme vytvořili další zajímavý projekt. Na 42 metrech čtverečních v pražském Alza showroomu jsme se podíleli na plně funkčním shop in shopu prezentujícím hned několik typů produ…

Euroshop 2017 pohledem týmu DAGO

V březnu se v Düsseldorfu konal již tradičně největší veletrh Euroshop zaměřený na reklamu a propagaci. Během pěti dnů měli návštěvníci možnost seznámit se s trendy a tématy, které letos v oblasti prezentace zboží hrají pri…

Orion přináší do obchodů atmosféru Velikonoc

S velikonočními svátky jsou vedle pomlázky a barvených vajec spojeny i čokoládové dobroty pro koledníky. Na to nezapomíná ani přední výrobce čokolády Orion společnosti Nestlé, která se svým zákazníkům rozhodla zprostředkova…

Máme Shop! Global Award za Somersby

Sedmý ročník mezinárodní soutěže Shop! Global Awards zná vítěze nejlepších in-store realizací za rok 2016. Mezi oceněnými je také stojan cideru Somersby z dílny našeho týmu. Z maloobchodního veletrhu Euroshop v Dusseldorfu…

Nescafé Dolce s mixem kapslí na míru

Společnost Nestlé ve spolupráci s naší společností připravila pro příznivce kávy Nescafé Dolce Gusto možnost vytvořit si vlastní kolekci kapslí podle své chuti v unikátním pop-up store, v němž si mohou zákazníci sami vybrat…

Podařilo se nám proměnit všech pět nominací: Z POPAI Awards Paris si vezeme zlato, dvě stříbra a dva bronzy

Ve čtvrtek se nám podařilo proměnit všechny nominace a získali jsme první místo za vystavení Lego Duplo, druhé a třetí místo v kategorii nápojů pro Jaegermeister a Birell a druhé místo za playtable, u něhož si zákazníci v Globusu zkoušejí elektrické kartáčky Oral-B. Třetí místo získalo regálové čelo Whiskas.

Vystavení Lego Duplo v podobě lokomotivy vychází z jedné ze stavebnic. Průhledné boxy se složenými stavebnicemi ukazují dětem a jejich rodičům, co si mohou společně poskládat. Zlato bylo uděleno v kategorii volný čas.

 
Stříbro a bronz získaly dvě naše realizace v kategorii nápojů. Druhé místo má paletové vystavení s origami sochou jelena pro Jägermeister, třetí si odnáší regálové čelo Birell. V kategorii Zdraví, hygiena a drogerie se na druhém místě umístil playtable Oral-B, který nabízí k vyzkoušení produkty z řady elektrických kartáčků. Na třetím místě je v kategorii permanentních vystavení kategorie Food regálové čelo Whiskas, které poutá na hravou prezentaci majitele kočičích mazlíčků včetně haptické stimulace s pomocí aplikace reálného lana.
 
Je to pro nás další úspěch z Paříže, kde jako jediná společnost zastupujeme český trh. Odnášíme si pět ocenění, zatímco v předchozích dvou letech to byly tři a čtyři. Je to pro nás opět velké zadostiučinění. Prosazovat se v konkurenci rostoucího počtu účastníků v době, kdy úroveň oboru a přihlášených prací výrazně roste, je velká výzva. A vážíme si nejen toho, že se nám to daří jako jediné české firmě v této soutěži.
 
Třetí rok a opět o jedno ocenění navíc 
 
55. ročníku POPAI Awards Paris se zúčastnilo 334 projektů ve 46 kategoriích z oblasti POS, digital a merchandising, loni byl jejich počet 250. V roce 2016 jsme uspěli se třemi projekty: zlato za stojan superprémiového psího krmiva Carnilove, stříbro pro interaktivní regálové čelo bonbonů JOJO a bronz získala loď kapitána Morgana sloužící jako mobilní dřevěný bar. V roce 2017 jsme přivezli první místo za stojan kojenecké vody Rajec, bronz získal shop-in-shop LG v Alze, stejný kov mělo také vystavení Oral-B s nadživotní maketou elektrického zubního kartáčku a opět třetí místo získalo paletové vystavení Captain Morgan.
 
Na závěr krátké zhodnocení naší kolegyně Anny Brůžkové, projektové manažerky:
Bylo nám velkou ctí, že se 5 z námi přihlášených 7 exponátů umístilo. Gala večer byl na skvělé úrovni z pohledu místa konání, gastronomie i organizace, jedinou překážkou pro nás byl fakt, že se vše odehrávalo ve francouzštině. Měli jsme velkou radost z úspěchů. Kromě pocitu dobře vykonané práce člověk ocení uznání od poroty soutěže na světové úrovni.“

Váš DAGO team

Fotogalerie

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Dago s.r.o.
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
Share This