POPAI Masters Chicago

V říjnu se v Chicagu uskuteční tradiční POPAI University Master´s Program. Prestižní vzdělávací program se zaměří například na využití neuromarketingu, design a kreativitu, nákupní chování a další témata z oblasti shopper m…

GlaxoSmithKline SIS v Globusu

Společnost GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) se rozhodla využít shop-in-shop v plzeňském a pražském Globusu k prezentaci svých zubních značek. Kruhový stojan prezentuje značky Sensodyne, Paradontax a Corega. Vystave…

3D CHALUPY OD NESTLE V GLOBUSU

Společnost Nestlé v červnu a červenci podporuje prodej všech značek bonbonů. Činí tak pomocí soutěže „S bonbóny tě baví svět!“ ve spolupráci s portálem chatyachalupy.cz. Výherci v ČR i na Slovensku si užijí celkem 42 pobytů…

In-store v Šanghaji a Pekingu

Právě jsme se vrátili ze světa, kam jsme se vydali za dalším in-store dobrodružstvím s tradičním cílem inspirovat se a obhlédnout nové trendy v oboru P.O.P. komunikace. Tentokrát jsme zamířili do Číny. Nejprve na veletrh C-…

JOJO v Tesco přitahuje zákazníky uhrančivým kruhem

Značka bonbonů JOJO od minulého týdne podporuje prodeje ve vybraných prodejnách TESCO námi navrženými a vyrobenými regálovými čely s vířící fantazií v hlavní roli. Cílovou skupinou jsou trochu překvapivě mladé ženy. Kromě p…

Baileys ve stylové vaně

Našemu klientovi STOCK Plzeň, distributorovi známého likéru jsme do vybraných prodejen TESCO k uvedení nového dárkového balení dodali pravou stylovou koupelnovou vanu. Originální vystavení mělo za cíl vzbudit pozornost a zá…

Frisco Night láká stojanem na noční život

Jemně perlivý alkoholický nápoj získal loni na podzim novou variantu Frisco Night. Plzeňský Prazdroj, a. s., tímto krokem reagoval na spotřebitelské chování hlavní cílové skupiny, tedy žen do 35 let, které navštěvují večírk…

Podařilo se nám proměnit všech pět nominací: Z POPAI Awards Paris si vezeme zlato, dvě stříbra a dva bronzy

Ve čtvrtek se nám podařilo proměnit všechny nominace a získali jsme první místo za vystavení Lego Duplo, druhé a třetí místo v kategorii nápojů pro Jaegermeister a Birell a druhé místo za playtable, u něhož si zákazníci v Globusu zkoušejí elektrické kartáčky Oral-B. Třetí místo získalo regálové čelo Whiskas.

Vystavení Lego Duplo v podobě lokomotivy vychází z jedné ze stavebnic. Průhledné boxy se složenými stavebnicemi ukazují dětem a jejich rodičům, co si mohou společně poskládat. Zlato bylo uděleno v kategorii volný čas.

 
Stříbro a bronz získaly dvě naše realizace v kategorii nápojů. Druhé místo má paletové vystavení s origami sochou jelena pro Jägermeister, třetí si odnáší regálové čelo Birell. V kategorii Zdraví, hygiena a drogerie se na druhém místě umístil playtable Oral-B, který nabízí k vyzkoušení produkty z řady elektrických kartáčků. Na třetím místě je v kategorii permanentních vystavení kategorie Food regálové čelo Whiskas, které poutá na hravou prezentaci majitele kočičích mazlíčků včetně haptické stimulace s pomocí aplikace reálného lana.
 
Je to pro nás další úspěch z Paříže, kde jako jediná společnost zastupujeme český trh. Odnášíme si pět ocenění, zatímco v předchozích dvou letech to byly tři a čtyři. Je to pro nás opět velké zadostiučinění. Prosazovat se v konkurenci rostoucího počtu účastníků v době, kdy úroveň oboru a přihlášených prací výrazně roste, je velká výzva. A vážíme si nejen toho, že se nám to daří jako jediné české firmě v této soutěži.
 
Třetí rok a opět o jedno ocenění navíc 
 
55. ročníku POPAI Awards Paris se zúčastnilo 334 projektů ve 46 kategoriích z oblasti POS, digital a merchandising, loni byl jejich počet 250. V roce 2016 jsme uspěli se třemi projekty: zlato za stojan superprémiového psího krmiva Carnilove, stříbro pro interaktivní regálové čelo bonbonů JOJO a bronz získala loď kapitána Morgana sloužící jako mobilní dřevěný bar. V roce 2017 jsme přivezli první místo za stojan kojenecké vody Rajec, bronz získal shop-in-shop LG v Alze, stejný kov mělo také vystavení Oral-B s nadživotní maketou elektrického zubního kartáčku a opět třetí místo získalo paletové vystavení Captain Morgan.
 
Na závěr krátké zhodnocení naší kolegyně Anny Brůžkové, projektové manažerky:
Bylo nám velkou ctí, že se 5 z námi přihlášených 7 exponátů umístilo. Gala večer byl na skvělé úrovni z pohledu místa konání, gastronomie i organizace, jedinou překážkou pro nás byl fakt, že se vše odehrávalo ve francouzštině. Měli jsme velkou radost z úspěchů. Kromě pocitu dobře vykonané práce člověk ocení uznání od poroty soutěže na světové úrovni.“

Váš DAGO team

Fotogalerie

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This