Dvojnásobné zlato ze soutěže POPAI Awards

Ve čtvrtek 24. listopadu se jako každý rok konalo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards. V této soutěži jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace na domácím trhu. I v letošním roce jsme uspěli a odnášíme si zlato celkem ze dvou kategorií.

Pomáháme tam, kde je to potřeba

Uvědomujeme si, jak důležité je pomáhat slabším a nezavírat oči před problémy, které tíží ostatní. Proto moc rádi podporujeme aktivity, které dávají smysl a přinášejí radost ostatním.

Halloween je pro děti: Hodnocení pro Marketing & Media

Pojďme se bát… Ale krásně bát! Jak se neztratit v oranžovém moři a prodat o trochu více bonbónů, čokolád, dekorací, bublinek i dýní? Ta nejlepší halloweenská vystavení pro časopis Marketing & Media hodnotila Radka Hejduková.

Nápoje Fanta sázejí na Halloween

Halloween sice není typický český svátek, přesto pro obchodníky představuje skvělou příležitost k navázání kontaktu se zákazníky způsobem, jaký si jindy nemohou dovolit.

Podařilo se nám proměnit všech pět nominací: Z POPAI Awards Paris si vezeme zlato, dvě stříbra a dva bronzy

Ve čtvrtek se nám podařilo proměnit všechny nominace a získali jsme první místo za vystavení Lego Duplo, druhé a třetí místo v kategorii nápojů pro Jaegermeister a Birell a druhé místo za playtable, u něhož si zákazníci v Globusu zkoušejí elektrické kartáčky Oral-B. Třetí místo získalo regálové čelo Whiskas.

Vystavení Lego Duplo v podobě lokomotivy vychází z jedné ze stavebnic. Průhledné boxy se složenými stavebnicemi ukazují dětem a jejich rodičům, co si mohou společně poskládat. Zlato bylo uděleno v kategorii volný čas.

 
Stříbro a bronz získaly dvě naše realizace v kategorii nápojů. Druhé místo má paletové vystavení s origami sochou jelena pro Jägermeister, třetí si odnáší regálové čelo Birell. V kategorii Zdraví, hygiena a drogerie se na druhém místě umístil playtable Oral-B, který nabízí k vyzkoušení produkty z řady elektrických kartáčků. Na třetím místě je v kategorii permanentních vystavení kategorie Food regálové čelo Whiskas, které poutá na hravou prezentaci majitele kočičích mazlíčků včetně haptické stimulace s pomocí aplikace reálného lana.
 
Je to pro nás další úspěch z Paříže, kde jako jediná společnost zastupujeme český trh. Odnášíme si pět ocenění, zatímco v předchozích dvou letech to byly tři a čtyři. Je to pro nás opět velké zadostiučinění. Prosazovat se v konkurenci rostoucího počtu účastníků v době, kdy úroveň oboru a přihlášených prací výrazně roste, je velká výzva. A vážíme si nejen toho, že se nám to daří jako jediné české firmě v této soutěži.
 
Třetí rok a opět o jedno ocenění navíc 
 
55. ročníku POPAI Awards Paris se zúčastnilo 334 projektů ve 46 kategoriích z oblasti POS, digital a merchandising, loni byl jejich počet 250. V roce 2016 jsme uspěli se třemi projekty: zlato za stojan superprémiového psího krmiva Carnilove, stříbro pro interaktivní regálové čelo bonbonů JOJO a bronz získala loď kapitána Morgana sloužící jako mobilní dřevěný bar. V roce 2017 jsme přivezli první místo za stojan kojenecké vody Rajec, bronz získal shop-in-shop LG v Alze, stejný kov mělo také vystavení Oral-B s nadživotní maketou elektrického zubního kartáčku a opět třetí místo získalo paletové vystavení Captain Morgan.
 
Na závěr krátké zhodnocení naší kolegyně Anny Brůžkové, projektové manažerky:
Bylo nám velkou ctí, že se 5 z námi přihlášených 7 exponátů umístilo. Gala večer byl na skvělé úrovni z pohledu místa konání, gastronomie i organizace, jedinou překážkou pro nás byl fakt, že se vše odehrávalo ve francouzštině. Měli jsme velkou radost z úspěchů. Kromě pocitu dobře vykonané práce člověk ocení uznání od poroty soutěže na světové úrovni.“

Váš DAGO team

Fotogalerie

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This