Unikátní display Budvar
Pro Budějovický Budvar jsme navrhli, vyrobili a právě nainstalovali vyjímečné regálové čelo, z něhož si milovníci českobudějovického piva mohou odnést jak plechovky, tak lahve či malé soudky.
Zákazníky hypermarketu TESCO v…
Top Class Shop in Shop Becherovka
Naše nové shop-in-shopy Becherovka zvyšují prodeje na pražském letišti v šesti obchodech Aelia Duty Free.
Nakupující v duty free shopech Aelia na Letišti Václava Havla mají možnost si s sebou na poslední chvíli přibalit i…
Světelné regály pro Imperial Tobacco
Naše společnost přišla s elegantním a jednoduchým řešením, jak zaujmout potenciální zákazníky značek společnosti Imperial Tobacco hned při příchodu do obchodu. Pro svého klienta jsme navrhli, vyrobili a instalovali nové svě…
Globalshop Las Vegas – shoppercentrismus standardem
Český a evropský svět in-store komunikace má své limity dané regionem i mentalitou. Uvažuje ve vlastním kulturním a myšlenkovém rámci a i když je logicky nutné tento přístup přijímat a pracovat s ním, trendy nastolené za oc…
Euroshop 2014 – sci-fi realitou
Naše branže se nesmírně mění a rozvíjí. Jasným důkazem toho byl letošní maloobchodní veletrh Euroshop 2014, kterého se nás několik z DAGO teamu tradičně zúčastnilo a proto se s Vámi můžeme alespoň touto cestou podělit o naš…
Demo stěny na mobilní telefony v Electroworld
Naše světelné stěny na mobilní telefony jsou jako dětská skládačka. Pomocí několika kliků na ovladači je možné změnit jejich barvu, snadno lze zaměnit i logo značky. Úplné přestavení aktuální nabídky telefonů na prodejně je…
Nové LEGO světy: Pojďte si hrát!
Naše společnost vytvořila pro svého klienta LEGO do sítě hračkářství Bambule (na Slovensku Alltoys) unikátní instalaci světů LEGO pro malé i velké příznivce této světoznámé značky. První pilotní projekt byl právě instalován…
Sledujte DAGO novinky a hodnocení na Linked In !
Kdo dnes není na síti, jako by nežil. Proto jsme se rozhodli prezentovat DAGO na LinkedIn – největší profesionální síti světa.
Sociální sítě skýtají nevídaný potenciál firemní komunikace, a tak jsme se rozhodli zřídit si <...
POPAI Awards – nejvíce ocenění pro DAGO
Naše společnost získala mezi všemi přihlášenými soutěžícími nejvíce cen v letošní mezinárodní soutěži o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS . Na slavnostním galavečeru jsme přebrali še…
Rémy Cointreau Whiskey POP
Češi a Slováci díky naší nové POP aplikaci lépe porozumí whisky. Rostoucí segment prodeje destilátů z kategorie whisky má podpořit nová POP kampaň zaměřená na vzdělávání zákazníků. Pro našeho klienta Rémy Cointreau a jeho z…
Podzim v Albertu: Pilsner Urquell opět sází na historii a tradici
Výrobce oblíbeného českého piva – společnost Plzeňský Prazdroj, spojil své síly s komunikační agenturou Dago. Výsledkem jejich společné práce jsou stojany v podobě Jubilejní Plzeňské brány, které zákazníci mohli vidět na prodejních plochách supermarketů a hypermarketů Albert.
Pivovarská Jubilejní brána je symbolem pivovaru již bezmála 130 let a odkazuje na dlouholetou tradici českého pivovarnictví, i proto se tento symbol v kampani opakuje. „Jubilejní brána je jedním ze všeobecně známých symbolů spjatých se značkou Pilsner Urquell. Byla vystavěna k 50. výročí první várky plzeňského ležáku a od té doby značí kvalitu a prémiovost brandu“, komentuje kampaň Jakub Suda, junior activation manager společnosti Plzeňský Prazdroj.
České pivo se pyšní dlouholetou tradicí i velkou oblibou mezi spotřebiteli a je celosvětově proslulé. Konkrétně Pilsner Urquell bylo první pivo plzeňského typu na světě. Díky této unikátnosti jsme pro Plzeňský Prazdroj vytvořili osobité paletové stojany s charakteristickými prvky této značky. „Naše očekávání jsou taková, že díky konzistentní komunikaci našeho hlavního symbolu, tedy Plzeňské brány, posílíme pozitivní emoce ke značce mezi našimi spotřebiteli“, dodává Jakub Suda.
Plzeňský Prazdroj využívá různých typů vystavení. V obchodních řetězcích mohou spotřebitelé vidět paletové stání, mini shop in shop a shop in shop. Použité jsou charakteristické barvy značky. „U této spolupráce nás velmi překvapily pozitivní reakce na Jubilejní bránu Plzeňského pivovaru. Zdá se, že se opravdu jedná o ikonický prvek, který si návštěvníci se značkou spojují,“ vysvětluje country manager Dago Luboš Plačko.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY