Kompletní sortiment káv Perla na jednom místě
Úžasná vůně, symbol odpočinku ale i pořádné vzpruhy – tak většina z nás vnímá kávu. Doby, kdy si lidé vybírali pouze mezi zrnkovou a rozpustnou kávu, jsou už dávno pryč.
Doba pečení se blíží. ECG promuje na prodejní ploše kuchyňské roboty
Od října mohou spotřebitele v prodejnách tuzemské́ sítě Expert Elektro nově zaujmout jedinečné́ POP stojany zhotovené pro značku ECG.
Dvojnásobné zlato ze soutěže POPAI Awards
Ve čtvrtek 24. listopadu se jako každý rok konalo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards. V této soutěži jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace na domácím trhu. I v letošním roce jsme uspěli a odnášíme si zlato celkem ze dvou kategorií.
Čerstvý pohled na tradiční obor: Hodnocení pro Marketing & Media
Udělat z důvěrně známé věci, jakou je nákup potravin, příjemně překvapivý zážitek, se snaží designéři po celém světě.
Shop in shopy pro Pilsner Urquell získaly první místo v soutěži POP STAR
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlásil nového vítěze soutěže POP STAR. „Zlatou medaili“ si za měsíc září odnáší naše realizace shop in shopů pro Pilsner Urquell.
Pomáháme tam, kde je to potřeba
Uvědomujeme si, jak důležité je pomáhat slabším a nezavírat oči před problémy, které tíží ostatní. Proto moc rádi podporujeme aktivity, které dávají smysl a přinášejí radost ostatním.
Shop in shop Semtexu promuje novou kampaň Kofoly a zaujme virtuální realitou
Značka energetických nápojů Semtex přichází společně s komunikační agenturou Dago s novými shop in shopy, které mají mimo jiné zvýšit povědomí o nové kampani s názvem „Life is funny, když máš money“.
Halloween je pro děti: Hodnocení pro Marketing & Media
Pojďme se bát… Ale krásně bát! Jak se neztratit v oranžovém moři a prodat o trochu více bonbónů, čokolád, dekorací, bublinek i dýní? Ta nejlepší halloweenská vystavení pro časopis Marketing & Media hodnotila Radka Hejduková.
Nová zimní edice, která vám dá křídla: Red Bull s příchutí jablka a fíku
Společnost Red Bull opět přichází s novou sezonní edicí svých energetických nápojů.
Nápoje Fanta sázejí na Halloween
Halloween sice není typický český svátek, přesto pro obchodníky představuje skvělou příležitost k navázání kontaktu se zákazníky způsobem, jaký si jindy nemohou dovolit.
Podzim v Albertu: Pilsner Urquell opět sází na historii a tradici
Výrobce oblíbeného českého piva – společnost Plzeňský Prazdroj, spojil své síly s komunikační agenturou Dago. Výsledkem jejich společné práce jsou stojany v podobě Jubilejní Plzeňské brány, které zákazníci mohli vidět na prodejních plochách supermarketů a hypermarketů Albert.
Pivovarská Jubilejní brána je symbolem pivovaru již bezmála 130 let a odkazuje na dlouholetou tradici českého pivovarnictví, i proto se tento symbol v kampani opakuje. „Jubilejní brána je jedním ze všeobecně známých symbolů spjatých se značkou Pilsner Urquell. Byla vystavěna k 50. výročí první várky plzeňského ležáku a od té doby značí kvalitu a prémiovost brandu“, komentuje kampaň Jakub Suda, junior activation manager společnosti Plzeňský Prazdroj.
České pivo se pyšní dlouholetou tradicí i velkou oblibou mezi spotřebiteli a je celosvětově proslulé. Konkrétně Pilsner Urquell bylo první pivo plzeňského typu na světě. Díky této unikátnosti jsme pro Plzeňský Prazdroj vytvořili osobité paletové stojany s charakteristickými prvky této značky. „Naše očekávání jsou taková, že díky konzistentní komunikaci našeho hlavního symbolu, tedy Plzeňské brány, posílíme pozitivní emoce ke značce mezi našimi spotřebiteli“, dodává Jakub Suda.
Plzeňský Prazdroj využívá různých typů vystavení. V obchodních řetězcích mohou spotřebitelé vidět paletové stání, mini shop in shop a shop in shop. Použité jsou charakteristické barvy značky. „U této spolupráce nás velmi překvapily pozitivní reakce na Jubilejní bránu Plzeňského pivovaru. Zdá se, že se opravdu jedná o ikonický prvek, který si návštěvníci se značkou spojují,“ vysvětluje country manager Dago Luboš Plačko.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY