Nová značka rumu Heffron připlula k zákazníkům na lodi

Třtinový rum Heffron má své místo v sortimentu české Palírny U Zeleného stromu už od roku 2019. Nyní na sebe Heffron upozorňuje v českých obchodech pomocí našeho netradičního paletového vystavení ve tvaru lodi a majáku.

Propojení dvou různých konceptů Stock slavilo úspěch

Čtyřpaletí pro Stock Plzeň a.s. bylo opravdovou výzvou, slučovalo v sobě totiž prezentaci dvou naprosto odlišných konceptů. Na jedné straně to byly dvě nové tváře rozšiřující rodinu Božkov Republica, a to rumový elixír Božkov Republica Espresso a vodka z cukrové třtiny Božkov Republica Vodka, na druhé straně pak klasika – starý dobrý Fernet Stock Božkov.

Ovčák Éro šílí v obchodech po Brit Meaty Jerky

Ve spolupráci s českým výrobcem zvířecího krmiva VAFO Praha jsme představili nový psí snack Brit Meaty Jerky pomocí originálního permanentního vystavení. To bude ke zhlédnutí ve většině ze 75 zemí, kde společnost působí.

Big Shock vsadil na kreativní nabídku kompletního sortimentu

Značka Big Shock poprvé vystavila svůj kompletní sortiment na jednom místě, a to v rámci nového permanentního vystavení na prodejně Globus v Praze – Čakovicích. Kreativní endcap je kolektivním dílem společnosti Al-Namura a naší agentury.

Pětinásobné zlato z POPAI Awards

I letos se můžeme těšit z úspěchu na soutěži POPAI Awards, na kterých jsme uspěli s pěti realizacemi. Za vynikající realizaci bylo zvoleno vystavení se zubním kartáčkem Oral B.

Voda Natura proudí prodejnami Globus

Seznámit nakupující s balenou vodou Natura a upozornit na její rebranding má nový paletový ostrov pro společnost Coca-Cola HBC. Ten zapadá do široké kampaně s podobným cílem. Čistotu vody z Adršpachu lidem ukazuje pomocí bublající vody mezi skalami a živého jehličnanu uprostřed.

Krize nám pomohla k vnitřní proměně

Zdá se, že téma současné krize nás hned tak neopustí. Slyšíme o něm ze všech stran, a místo abychom se soustředili především na práci, bez přestání řešíme, co přijde. V Dagu jsme se rozhodli přistoupit k této krizi pozitivně a proaktivně. Provedli jsme...

Mazlíčkům dopřáváme víc než sobě

Česká republika je vyhlášeným národem pejskařů, v počtu psů na obyvatele se držíme na prvních příčkách Evropské unie. Nejedná se však jen o psy – nějakého domácího mazlíčka najdeme ve zhruba 70 procentech domácností, ať už se jedná o psy, kočky, králíky, morčata, či stále oblíbené rybičky.

Papoušek a hologram! JOJO se představuje pestrými vystaveními

Cukrovinky JOJO uniknou v těchto dnech pozornosti asi málokterého zákazníka. Pro jejich propagaci jsme vyrobili dva typy paletového vystavení, které jsou aktuálně k vidění ve vybraných prodejnách. První představuje značku pomocí hologramu, na druhém láká nakupující plyšový papoušek.

POP Jacobs – promo hrnky

Prostředky pro podporu spotřebitelské soutěže „Hrníčky, které sbližují“ (www.jacobskronung.cz/hrnicky), běžící v termínu od 1. 7. 2012 do 31. 8. 2012.

Promoakce probíhá ve vybraných maloobchodních řetězcích v Česku a na Slovensku a je komunikována jak v masmédiích, tak přímo na prodejní ploše. Projekt je jedním z příkladů, jak maximálně využít synergie z propojení nadlinkových a podlinkových aktivit. Společně s klientem náš tým DAGO navrhl, vyvinul, následně vyrobil a nainstaloval v prodejnách set POP prostředků, které jsou zaměřeny na prezentaci soutěžních předmětů, unikátních hrníčků s logem Jacobs, přímo v místě prodeje s cílem motivovat nakupující k účasti v soutěži, respektive ke koupi kávy značky Jacobs. Vysoká míra zaujetí nakupujících je posílena především fyzickou přítomností reálných hrníčků na všech implementovaných POP médiích. Jedná se o sadu 3 typů POP komunikačních prostředků: Shelfstoper – praktické a efektivní POP médium, které označuje místo v regálu, kde je možno v návaznosti na ostatní probíhající komunikaci snadno najít a následně zakoupit promovaný produkt. Do 3D shelfstoperu byl pro jasnou představu o výhře v soutěži aplikován reálný hrníček.

3D paletový roh – akční POP médium prezentující samotnou soutěž, v horní části je vitrínka s výstavkou všech typů hrnečků (3 páry), včetně jmenovek známých umělců, kteří hrnečky navrhli. Roh se umísťuje jako součást komplexní dekorace na okraj paletového stání a je koncipován tak, aby nebránil volnému průchodu kolem palety a odběru zboží, ale zároveň aktivně vyrušoval nakupující z nákupní rutiny a budil v nich zaujetí komunikací impulsů spojených s benefity spotřebitelské soutěže.

Posledním z POP prvků je podlahový prezentační stojan, který také komunikuje princip soutěže včetně výstavky reálných hrníčků, a je umístěn v místě vyzvednutí výhry ve vybraných knihkupectvích a prodejnách elektro. Tým společnosti DAGO

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This