Šlápněte do pedálů! Birell novým vystavením láká na letní pohodu
Jak upozornit zákazníky, že nealkoholické osvěžení pro letní parné dny najdou i v pivním oddělení supermarketu Birell k tomu od začátku května využívá nové regálové čelo, které jsme vyrobili.
Endcap pro Coca-Cola vás vtáhne do hry
Velký černý puk, po stranách dvě hokejky a v pozadí nadšení fanoušci – to jsou nejvýraznější prvky regálového čela, které si u nás nechala zhotovit Coca-Cola. Odkazuje na blížící se mistrovství světa v hokeji a jeho cílem je propojit tento zimní sport se značkou Coca-Cola coby známým podpůrcem sportovních aktivit.
Nový software zkrátí vyřízení zakázky až o tři čtvrtiny
Výroba v segmentu POS je velmi komplexní a kooperuje na ní celá řada subjektů. Už dávno jsme si kladli otázku, jak docílit toho, aby správa každého z našich projektů byla efektivnější – od samotné produkce až po umístění produktu v prodejně.
Vůně Fernet Stock se line obchody řetězců Makro a Ahold
Pro předního výrobce lihovin Stock jsme vyrobili nové vystavení k propagaci jeho Fernetu Stock. Od konce března ho využívá v řetězci Makro a jeho hlavním cílem je představit novou láhev v moderním designu.
Na POPAI Awards 2019 jsme získali 5 nominací
Z nominačního večera soutěže POPAI Awards 2019 si do finále odvážíme skvělých 5 nominací. Počtem se tak držíme na stejné úrovni z loňska. Velké finále proběhne 13. června a o vítězství v něm zabojuje celkem 270 projektů nominovaných ve 44 kategoriích.
Více ukázek naší práce a intenzivnější komunikace. Spustili jsme nový web
Naše webové stránky dostaly nový, modernější vzhled a strukturu. Přibyly některé prvky, díky kterým budeme moci návštěvníkům webu lépe prezentovat naše projekty. Nový web nám umožní lépe vysvětlit náš přístup a to, co děláme.
Tullamore D.E.W. předvedlo v prodejnách Tesco svůj nový vizuál
Nové paletové vystavení irské whiskey Tullamore D.E.W. jsme zhotovili ve spolupráci s naším klientem a předním výrobcem lihovin Rémy Cointreau. Bylo umístěno ve vybraných prodejnách Tesco CZ a SK.
Captain Morgan je dle poroty portálu Místoprodeje.cz realizací roku 2018
Naše vystavení pro ikonický rum Captain Morgan zvítězilo v anketě o nejlepší reklamní instalaci roku 2018. Uspělo mezi řadou silných soupeřících projektů. Výhra v soutěži, kterou pořádá portál Místoprodeje.cz, potvrdila, že…
Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech
Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…
Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech
Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…
POP Jacobs – promo hrnky
![hrnecky1](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2012/07/hrnecky1.jpg)
Prostředky pro podporu spotřebitelské soutěže „Hrníčky, které sbližují“ (www.jacobskronung.cz/hrnicky), běžící v termínu od 1. 7. 2012 do 31. 8. 2012.
Promoakce probíhá ve vybraných maloobchodních řetězcích v Česku a na Slovensku a je komunikována jak v masmédiích, tak přímo na prodejní ploše. Projekt je jedním z příkladů, jak maximálně využít synergie z propojení nadlinkových a podlinkových aktivit. Společně s klientem náš tým DAGO navrhl, vyvinul, následně vyrobil a nainstaloval v prodejnách set POP prostředků, které jsou zaměřeny na prezentaci soutěžních předmětů, unikátních hrníčků s logem Jacobs, přímo v místě prodeje s cílem motivovat nakupující k účasti v soutěži, respektive ke koupi kávy značky Jacobs. Vysoká míra zaujetí nakupujících je posílena především fyzickou přítomností reálných hrníčků na všech implementovaných POP médiích. Jedná se o sadu 3 typů POP komunikačních prostředků: Shelfstoper – praktické a efektivní POP médium, které označuje místo v regálu, kde je možno v návaznosti na ostatní probíhající komunikaci snadno najít a následně zakoupit promovaný produkt. Do 3D shelfstoperu byl pro jasnou představu o výhře v soutěži aplikován reálný hrníček.
3D paletový roh – akční POP médium prezentující samotnou soutěž, v horní části je vitrínka s výstavkou všech typů hrnečků (3 páry), včetně jmenovek známých umělců, kteří hrnečky navrhli. Roh se umísťuje jako součást komplexní dekorace na okraj paletového stání a je koncipován tak, aby nebránil volnému průchodu kolem palety a odběru zboží, ale zároveň aktivně vyrušoval nakupující z nákupní rutiny a budil v nich zaujetí komunikací impulsů spojených s benefity spotřebitelské soutěže.
Posledním z POP prvků je podlahový prezentační stojan, který také komunikuje princip soutěže včetně výstavky reálných hrníčků, a je umístěn v místě vyzvednutí výhry ve vybraných knihkupectvích a prodejnách elektro. Tým společnosti DAGO