Jsme u vzniku rumové novinky Ron de Azur

Pro našeho dlouhodobého klienta STOCK Plzeň-Božkov jsme připravili set POP médií k uvedení panamského rumu s názvem Ron de Azur. Již na první pohled je jasné, že provedení POS materiálů předává zákazníkům mnohem více než jen informaci o výrobku. Láká je na výpravu do...

Ze soutěže SHOP! Awards Paris 2023 si odvážíme zlato a stříbro

Ve čtvrtek 15. června se na galavečeru v Paříži konalo slavnostní vyhlášení cen SHOP! Awards Paris, dříve POPAI Awards Paris. Naše nominované projekty – oba přihlášené do realizací vyrobených z kartonu – byly odbornou porotou ohodnoceny takto: zlato získalo vánoční...

Slovenský nealko trh obohatí novinka z Rajecké doliny

DAGO ve spolupráci s Kofola a.s. vdechuje na prodejních plochách život novým produktům značky pramenitých vod Rajec. Tradiční slovenské bylinky – sladkokyselý Rakytník, lahodný Měsíček a osvěžující Máta – se spojily s pravým čajem a přináší ještě intenzivnější chuť v...

Nový prémiový ležák Krušovice Bohém vstupuje do obchodů velkolepě

Heineken Česká republika, a.s. přichází na tradičně silný pivní trh s novinkou, a tou je prémiový ležák Krušovice Bohém. Už z jeho názvu je patrné, že řešení prezentace značky na prodejní ploše si žádalo kreativu a odvahu. Přenést do vystavení netradiční nápady,...

Hotpointy Jägermeister fandí hokejovému mistrovství světa

Společnost Mast-Jägermeister CZ s.r.o. nabízí fanouškům ledního hokeje možnost zpříjemnit si čekání na vyvrcholení hokejové sezóny. Oblíbená bylinná lihovina Jägermeister se nově prezentuje na prodejních plochách hypermarketů Albert, a to v rámci unikátních...

Aktivace Coca-Cola je vítězem POP STAR 02/2023

Naše aktivace pro společnost Coca-Cola získala první místo v soutěži POP STAR o nejlepší projekt za měsíc únor. Vystavení, které jsme vytvořili u příležitosti soutěže Coca-Cola o lístky do Disneylandu či na pražský Comic-Con, u odborné poroty zaujalo nejvíce svým...

Vystavení DAGO získala dvě nominace na ceny SHOP! France Awards 2023

V letošním ročníku prestižních SHOP! France Awards (v minulých ročnících označeny jako POPAI Awards Paris) máme hned dvě želízka v ohni. Nominaci získal shop-in-shop Sensodyne Nourish, a to v kategorii Zdraví a léčiva (kartonové POS) a dále vánoční paletové vystavení...

Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola

Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. K právě probíhající soutěži o zájezd do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paris jsme pro Coca-Colu připravili hned několik vystavení pro český a slovenský trh.

POP Jacobs – promo hrnky

Prostředky pro podporu spotřebitelské soutěže „Hrníčky, které sbližují“ (www.jacobskronung.cz/hrnicky), běžící v termínu od 1. 7. 2012 do 31. 8. 2012.

Promoakce probíhá ve vybraných maloobchodních řetězcích v Česku a na Slovensku a je komunikována jak v masmédiích, tak přímo na prodejní ploše. Projekt je jedním z příkladů, jak maximálně využít synergie z propojení nadlinkových a podlinkových aktivit. Společně s klientem náš tým DAGO navrhl, vyvinul, následně vyrobil a nainstaloval v prodejnách set POP prostředků, které jsou zaměřeny na prezentaci soutěžních předmětů, unikátních hrníčků s logem Jacobs, přímo v místě prodeje s cílem motivovat nakupující k účasti v soutěži, respektive ke koupi kávy značky Jacobs. Vysoká míra zaujetí nakupujících je posílena především fyzickou přítomností reálných hrníčků na všech implementovaných POP médiích. Jedná se o sadu 3 typů POP komunikačních prostředků: Shelfstoper – praktické a efektivní POP médium, které označuje místo v regálu, kde je možno v návaznosti na ostatní probíhající komunikaci snadno najít a následně zakoupit promovaný produkt. Do 3D shelfstoperu byl pro jasnou představu o výhře v soutěži aplikován reálný hrníček.

3D paletový roh – akční POP médium prezentující samotnou soutěž, v horní části je vitrínka s výstavkou všech typů hrnečků (3 páry), včetně jmenovek známých umělců, kteří hrnečky navrhli. Roh se umísťuje jako součást komplexní dekorace na okraj paletového stání a je koncipován tak, aby nebránil volnému průchodu kolem palety a odběru zboží, ale zároveň aktivně vyrušoval nakupující z nákupní rutiny a budil v nich zaujetí komunikací impulsů spojených s benefity spotřebitelské soutěže.

Posledním z POP prvků je podlahový prezentační stojan, který také komunikuje princip soutěže včetně výstavky reálných hrníčků, a je umístěn v místě vyzvednutí výhry ve vybraných knihkupectvích a prodejnách elektro. Tým společnosti DAGO

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This