Získali jsme zlato v POPAI AWARDS PARIS
Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris zná své vítěze. Vítězné projekty, které vybrala odborná porota, byly vyhlášeny 15. září v Paříži.
Na pomoc znevýhodněným dětem upozorňuje retailová kampaň od společnosti Mars
Značka žvýkaček Orbit od společnosti Mars připravila již posedmé kampaň s názvem „Work & Study“. Se vstupem na retailový trh jí pomohla komunikační agentura Dago.
O nepřehlédnutelný vstup Natury na slovenský trh se postarala agentura Dago
Pro uvedení pramenitých vod značky Natura na slovenský trh se společnost Coca Cola HBC rozhodla využít prodejní plochy řetězce Tesco. O vystavení se postaralo Dago.
Místa, která chcete vidět: Hodnocení pro Marketing & Media
Velkorysý prostor a emoce spojují to nejlepší z technologického retailu.
Úsměv, prosím! GSK a Dago prezentují správnou péči o chrup
Péče o chrup je celoživotní a každodenní záležitostí a týká se nás všech. Jak si poradit se správnou ústní hygienou, vám ukáže nové vystavení společnosti GSK a jejích značek Odol, Corega, parodontax a Sensodyne.
Albert provází zákazníky světem vína
V prodejnách Albert rozšiřují sortiment privátní značky vín Sommelier collection a prezentují jej zákazníkům v novém vystavení.
Birell si dám! Oblíbené ovocné nealko láká na dávku ovoce
Birell Radler se svým ovocným vystavením přináší příjemné vizuální osvěžení na prodejních plochách.
Využijte prodejní sílu sezonních POS – emoce jsou v pozoru, podpora prodeje a budování značky v akci
Není žádné překvapení, že Vánoce, Valentýn, Velikonoce a další sváteční období jsou specifickou a silnou prodejní sezonou pro mnoho výrobků.
Rozhovor s Markem Končitíkem: „Mým největším koníčkem je firma.“
Marek Končitík před dvěma lety jako nový jednatel společnosti Dago využil Covidu k totální restrukturalizaci firmy. Místo šetření se rozhodl masívně investovat do technologií, procesů a lidí. Vybudoval zázemí pro zrychlení výroby a ztrojnásobil počet zaměstnanců. I...
Pivní trh: Tradicemi svázaná kategorie
Pivní trh se za poslední jednu, dvě dekády velmi proměnil.
POP Jacobs – promo hrnky
![hrnecky1](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2012/07/hrnecky1.jpg)
Prostředky pro podporu spotřebitelské soutěže „Hrníčky, které sbližují“ (www.jacobskronung.cz/hrnicky), běžící v termínu od 1. 7. 2012 do 31. 8. 2012.
Promoakce probíhá ve vybraných maloobchodních řetězcích v Česku a na Slovensku a je komunikována jak v masmédiích, tak přímo na prodejní ploše. Projekt je jedním z příkladů, jak maximálně využít synergie z propojení nadlinkových a podlinkových aktivit. Společně s klientem náš tým DAGO navrhl, vyvinul, následně vyrobil a nainstaloval v prodejnách set POP prostředků, které jsou zaměřeny na prezentaci soutěžních předmětů, unikátních hrníčků s logem Jacobs, přímo v místě prodeje s cílem motivovat nakupující k účasti v soutěži, respektive ke koupi kávy značky Jacobs. Vysoká míra zaujetí nakupujících je posílena především fyzickou přítomností reálných hrníčků na všech implementovaných POP médiích. Jedná se o sadu 3 typů POP komunikačních prostředků: Shelfstoper – praktické a efektivní POP médium, které označuje místo v regálu, kde je možno v návaznosti na ostatní probíhající komunikaci snadno najít a následně zakoupit promovaný produkt. Do 3D shelfstoperu byl pro jasnou představu o výhře v soutěži aplikován reálný hrníček.
3D paletový roh – akční POP médium prezentující samotnou soutěž, v horní části je vitrínka s výstavkou všech typů hrnečků (3 páry), včetně jmenovek známých umělců, kteří hrnečky navrhli. Roh se umísťuje jako součást komplexní dekorace na okraj paletového stání a je koncipován tak, aby nebránil volnému průchodu kolem palety a odběru zboží, ale zároveň aktivně vyrušoval nakupující z nákupní rutiny a budil v nich zaujetí komunikací impulsů spojených s benefity spotřebitelské soutěže.
Posledním z POP prvků je podlahový prezentační stojan, který také komunikuje princip soutěže včetně výstavky reálných hrníčků, a je umístěn v místě vyzvednutí výhry ve vybraných knihkupectvích a prodejnách elektro. Tým společnosti DAGO