Optice tradiční prodej přeje: HODNOCENÍ PRO MARKETING & MEDIA

V segmentu brýlí dochází k propojení onlinového a reálného světa, dbá se na udržitelné materiály.   Vybrané optiky pro oborový časopis Marketing & Media hodnotil náš projektový manažer Jakub Petráš.       1. For art’s sake   Mezi zajímavé řešení prodejního místa...

Irsko letí na med od českých včel

Tullamore D.E.W. Honey byla uvedena na trh již na podzim loňského roku. Komunikační agentura Dago pro tuto novinku letos vytvořila samplingový stánek, který efektivně propaguje spojení českého medu a irské whisky.

POP Tullamore Dew do barů

Při příležitosti uvedení nové lahve legendární irské whiskey Tullamore Dew a v kontextu dalších marketingových aktivit spojených s tímto launchem byla naše společnost oslovena distributorem této značky, společností STOCK Plzeň-Božkov, s.r.o., s požadavkem navrhnout a následně vyrobit POP médium prezentující novou lahev Tullamore Dew v prostředí prémiových barů.

Na základě zadání naši designéři navrhli originální piedestal, vyrobený z masivu dubu – tedy identického materiálu, z něhož jsou vyrobeny sudy, ve kterých část této whiskey zraje. POP prvek byl současně osazen masivním plexiblokem a LED osvětlením zajišťující prosvícení samotné lahve, rozsvícení hrany plexipodložky a zároveň loga situovaného na čele dřevěného fundamentu. Vznikl tak atraktivní POP nástroj podporující visibilitu nové láhve s whiskey Tullamore Dew na barech, který v sobě skloubil tradiční materiály spolu s moderními technologiemi a který zároveň plně reflektuje image vystaveného produktu.

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This