Top Class Shop in Shop Becherovka

Naše nové shop-in-shopy Becherovka zvyšují prodeje na pražském letišti v šesti obchodech Aelia Duty Free.

Nakupující v duty free shopech Aelia na Letišti Václava Havla mají možnost si s sebou na poslední chvíli přibalit i…

Světelné regály pro Imperial Tobacco

Naše společnost přišla s elegantním a jednoduchým řešením, jak zaujmout potenciální zákazníky značek společnosti Imperial Tobacco hned při příchodu do obchodu. Pro svého klienta jsme navrhli, vyrobili a instalovali nové svě…

Globalshop Las Vegas – shoppercentrismus standardem

Český a evropský svět in-store komunikace má své limity dané regionem i mentalitou. Uvažuje ve vlastním kulturním a myšlenkovém rámci a i když je logicky nutné tento přístup přijímat a pracovat s ním, trendy nastolené za oc…

Euroshop 2014 – sci-fi realitou

Naše branže se nesmírně mění a rozvíjí. Jasným důkazem toho byl letošní maloobchodní veletrh Euroshop 2014, kterého se nás několik z DAGO teamu tradičně zúčastnilo a proto se s Vámi můžeme alespoň touto cestou podělit o naš…

Demo stěny na mobilní telefony v Electroworld

Naše světelné stěny na mobilní telefony jsou jako dětská skládačka. Pomocí několika kliků na ovladači je možné změnit jejich barvu, snadno lze zaměnit i logo značky. Úplné přestavení aktuální nabídky telefonů na prodejně je…

Nové LEGO světy: Pojďte si hrát!

Naše společnost vytvořila pro svého klienta LEGO do sítě hračkářství Bambule (na Slovensku Alltoys) unikátní instalaci světů LEGO pro malé i velké příznivce této světoznámé značky. První pilotní projekt byl právě instalován…

Sledujte DAGO novinky a hodnocení na Linked In !

Kdo dnes není na síti, jako by nežil. Proto jsme se rozhodli prezentovat DAGO na LinkedIn – největší profesionální síti světa.

Sociální sítě skýtají nevídaný potenciál firemní komunikace, a tak jsme se rozhodli zřídit si <...

POPAI Awards – nejvíce ocenění pro DAGO

Naše společnost získala mezi všemi přihlášenými soutěžícími nejvíce cen v letošní mezinárodní soutěži o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS . Na slavnostním galavečeru jsme přebrali še…

Rémy Cointreau Whiskey POP

Češi a Slováci díky naší nové POP aplikaci lépe porozumí whisky. Rostoucí segment prodeje destilátů z kategorie whisky má podpořit nová POP kampaň zaměřená na vzdělávání zákazníků. Pro našeho klienta Rémy Cointreau a jeho z…

Nové POP stojany Tassimo

Vítězství stojanu Tassimo v oborové soutěti POPAI Awards 2012 bylo pro nás výzvou k navržení a nasledné výrobě a implementaci nové verze menšího podlahového stojanu o půdorysu 1/4 palety. Zadavatelem projektu byla společnos…

POP-UP prodejny jako výhra – hodnocení pro Marketing & Media

Uplynulý rok a půl byl pro retail jízdou na horské dráze. Dočasné projekty však mohly mnohé zachránit.

That: eklektický, udržitelný a nízkorozpočtový
Spojené arabské emiráty
Plnohodnotný vstup značky That, která má zastřešovat síť konceptových prodejen, na trh překazila pandemie. Pro vytvoření povědomí o tomto novém „concept storu“ a aby se vyhnuli finančním ztrátám, se majitelé rozhodli vsadit na pop-up prodejnu. S názvem „Something Like That“ ji otevřeli v Dubaji přímo v Mall of the Emirates. Designeři se ve strohém prostoru rozhodli pro dramatické rekvizity a detaily. Volba zařízení a materiálů byla podmíněna udržitelností a nízkým rozpočtem (hodně se recyklovalo) a také tomu, aby bylo možné prostor každý týden trochu měnit a přizpůsobit například nové výstavě. Tvůrci se v některých místech přiznávají i ke svým křenům a využívají prvky z arabské kultury, jako například zdobené okenice. That má být podle slov majitelů koláží módy, krásy a kreativity, směsicí mezinárodních a domácích značek, spojovat díla zavedených i právě vycházejících tvůrců.

Hodnocení: 4 / 5
Tato industriální pop-up prodejna jde ruku v ruce s módním industriálním stylem. Já osobně tomuto stylu fandím a je to cesta, jak vytvořit něco originálního s velmi omezeným rozpočtem. Ač to na první pohled může působit chaoticky, designéři si dali velmi záležet a byli nápadití. Např. plynové bomby jako podstava pod stoly, gigantické ramínko na zdi a mnoho jiných kousků lze v prodejně najít, a to je super zážitek. Materiálově je to velmi také velmi rozmanité.

Pangaia: prodejna kreslená duhou
Velká Británie
Společnost Pangaia se zabývá výrobou oblečení a rovněž vývojem udržitelných materiálů. Myšlenku svého podnikání „schovala“ i do svého názvu: Pan = vše, všeobjímající, všezahrnující; Gaia = matka Země. Společnost se kromě sociálních projektů finančně i aktivně podílí na ochraně divoké přírody, přírodních zdrojů, pralesů a oceánů. S tím spojila i svůj první pop-up v nákupní galerii Selfridges v Londýně. Prodejna je založena na číslu sedm: heptagonální prostor osvětlený sedmi barvami duhy. V čistě bílém prostoru je umožněno jen světlu prostřednictvím skla a barevné kolekci vykreslit barvy, jako by příchozí stáli v krystalu. Větší prostor přestavuje skleníky symbolizující růst, menší místnost uvnitř s rotujícím světelným sloupem pak evokuje chrám spojení přírody a vědy, meditativní reflexi. Veškeré použité materiály jsou recyklované a recyklovatelné, nátěry jsou bez těkavých organických látek. Všechny komponenty se rovněž dají rozložit, aby mohly být postaveny jinde.

Hodnocení: 3 / 5
Prodejna s oblečením Pangaia ve mě budí rozporuplné pocity. Velmi se mi líbí filozofie a symbolika, kterou má tento pop-up store. Prosklené prostory v bílé barvě s barevným oblečením jsou velmi příjemné, ale na druhou strany místnosti s baňkami a zelení evokují lékárenské či nemocniční prostředí, ale to byl nejspíš účel, to bohužel nemohu soudit více. Velké plus a obdiv je také v tom, že je vše kompletně z eko materiálů, a to je někdy velmi těžké zrealizovat.

Pop Art supermarket: za co vlastně utrácíme?
Velká Británie
Značka ginu Bombay Sapphire z portfolia Bacardi, Muzeum designu v Londýně a 10 umělců společně vytvořili úžasný obchodní prostor. Otevřený byl pouze pět dubnových dní, ale zaznamenal obrovský úspěch. Instalaci vedla umělkyně Camille Walala, jejíž estetice celkový vzhled podléhá, přičemž dominantní barvou je zde modrá, stejně jako u zmíněného ginu. V regálech prodejny jsou k dostání základní věci, jako je rýže, káva, čas, fazole, toaletní papír a samozřejmě Bombay Sapphire. To vše je však zabaleno v designu. Obaly totiž vytvořili například ilustrátorka Joey Yu, grafický designer Kentaro Okawara, keramička Amy Worrall, multidisciplinární umělkyně Michaela Yearwood-Dan nebo ilustrátorka Charlotte Edey. Veškeré zboží si mohli zákazníci koupit fyzicky, či objednat v e-shopu a výtěžek šel bezezbytku na fond začínajících umělců, který muzeum založilo v důsledku pandemie. Náklady nesl Bombay Sapphire a umělcům byl vyplacen honorář. Prodejnu fyzicky navštívilo téměř tři tisíce lidí (23 tisíc pak online). Celkové tržby dosáhly 105 tisíc liber, veškeré základní zboží bylo vyprodáno během osmi hodin. Projekt dosáhl 84 milionů impresí a celkový „reach“ byl 31,8 milionu.

Hodnocení: 4 / 5
Tento retro kousek je bomba. Zpracování opravdu skvělé, až by člověk nevěřil, že to nejsou jen obrázky a vizualizace, ale jsou to reálné fotografie. Prostor člověka přenese někam do arkádových dob, kdy tento styl byl naprostým hitem. Materiálově super zpracované, vše je také praktické, s dostatečným místem na zboží a přehledně uspořádáno, což ulehčí nakupování. Pevně věřím, že tento store ještě sklidí svůj úspěch.

Hodnotila Anna Brůžková, DAGO s.r.o.
Zdroj: Marketing & Media 33/2021

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This