Shop in shop Nikon v Alza

Nový projekt – Shop in shop Nikon v Alza. Naše společnost DAGO Vám představuje novou realizaci sofistikovaného shop in shopu Nikon, který jsme vyrobili a nainstalovali v prodejně Alza Bratislava. Zatímco většina podobných p…

ŠKOLENÍ – DAGO

Naše společnost nabízí svým klientům v rámci přístupu DAGO CIS (Complex In-store Solution) nový, unikátní, prakticko-teoretický školicí program zaměřený na in-store komunikaci. Školení je určeno implementátorům POP projektů z…

Sales promo v hobby marketech

O tom, že POS lze přizpůsobit i produktům mimo tradiční FMCG, není pochyb – ostatně vídáme podporu u telco, automotive či finančních služeb. Jak ale na atraktivní předvádění vrtaček, pil, brusek a jiných hobby produktů? Robe…

Nová firemní strategie

Na celofiremní konferenci jsme představili novou firemní strategii na příštích 5 let. Jejím základem je zejména zvyšování firemního know how v oblasti POP/POS, profilace jako znalostní firma a kromě stabilního růstu a akviz…

Vůně

Společnost DAGO přichází s řadou novinek, které rozšiřují stávající nabídku našich produktů, a zákazníkům tak nabízíme mnohem širší uplatnění jejich nápadů a možností, jaké typy POP materiálu umístit, jak ještě více upoutat p…

Elektrotechnické inovace

Přicházíme na trh s funkčními a cenově dostupnými elektrotechnickými a elektronickými součástkami, které lze integrovat do tradičních POP prostředků.
Jedná se o motorické součástky zabezpečující pohyb nebo rotaci, speciální…

POP-UP prodejny jako výhra – hodnocení pro Marketing & Media

Uplynulý rok a půl byl pro retail jízdou na horské dráze. Dočasné projekty však mohly mnohé zachránit.

That: eklektický, udržitelný a nízkorozpočtový
Spojené arabské emiráty
Plnohodnotný vstup značky That, která má zastřešovat síť konceptových prodejen, na trh překazila pandemie. Pro vytvoření povědomí o tomto novém „concept storu“ a aby se vyhnuli finančním ztrátám, se majitelé rozhodli vsadit na pop-up prodejnu. S názvem „Something Like That“ ji otevřeli v Dubaji přímo v Mall of the Emirates. Designeři se ve strohém prostoru rozhodli pro dramatické rekvizity a detaily. Volba zařízení a materiálů byla podmíněna udržitelností a nízkým rozpočtem (hodně se recyklovalo) a také tomu, aby bylo možné prostor každý týden trochu měnit a přizpůsobit například nové výstavě. Tvůrci se v některých místech přiznávají i ke svým křenům a využívají prvky z arabské kultury, jako například zdobené okenice. That má být podle slov majitelů koláží módy, krásy a kreativity, směsicí mezinárodních a domácích značek, spojovat díla zavedených i právě vycházejících tvůrců.

Hodnocení: 4 / 5
Tato industriální pop-up prodejna jde ruku v ruce s módním industriálním stylem. Já osobně tomuto stylu fandím a je to cesta, jak vytvořit něco originálního s velmi omezeným rozpočtem. Ač to na první pohled může působit chaoticky, designéři si dali velmi záležet a byli nápadití. Např. plynové bomby jako podstava pod stoly, gigantické ramínko na zdi a mnoho jiných kousků lze v prodejně najít, a to je super zážitek. Materiálově je to velmi také velmi rozmanité.

Pangaia: prodejna kreslená duhou
Velká Británie
Společnost Pangaia se zabývá výrobou oblečení a rovněž vývojem udržitelných materiálů. Myšlenku svého podnikání „schovala“ i do svého názvu: Pan = vše, všeobjímající, všezahrnující; Gaia = matka Země. Společnost se kromě sociálních projektů finančně i aktivně podílí na ochraně divoké přírody, přírodních zdrojů, pralesů a oceánů. S tím spojila i svůj první pop-up v nákupní galerii Selfridges v Londýně. Prodejna je založena na číslu sedm: heptagonální prostor osvětlený sedmi barvami duhy. V čistě bílém prostoru je umožněno jen světlu prostřednictvím skla a barevné kolekci vykreslit barvy, jako by příchozí stáli v krystalu. Větší prostor přestavuje skleníky symbolizující růst, menší místnost uvnitř s rotujícím světelným sloupem pak evokuje chrám spojení přírody a vědy, meditativní reflexi. Veškeré použité materiály jsou recyklované a recyklovatelné, nátěry jsou bez těkavých organických látek. Všechny komponenty se rovněž dají rozložit, aby mohly být postaveny jinde.

Hodnocení: 3 / 5
Prodejna s oblečením Pangaia ve mě budí rozporuplné pocity. Velmi se mi líbí filozofie a symbolika, kterou má tento pop-up store. Prosklené prostory v bílé barvě s barevným oblečením jsou velmi příjemné, ale na druhou strany místnosti s baňkami a zelení evokují lékárenské či nemocniční prostředí, ale to byl nejspíš účel, to bohužel nemohu soudit více. Velké plus a obdiv je také v tom, že je vše kompletně z eko materiálů, a to je někdy velmi těžké zrealizovat.

Pop Art supermarket: za co vlastně utrácíme?
Velká Británie
Značka ginu Bombay Sapphire z portfolia Bacardi, Muzeum designu v Londýně a 10 umělců společně vytvořili úžasný obchodní prostor. Otevřený byl pouze pět dubnových dní, ale zaznamenal obrovský úspěch. Instalaci vedla umělkyně Camille Walala, jejíž estetice celkový vzhled podléhá, přičemž dominantní barvou je zde modrá, stejně jako u zmíněného ginu. V regálech prodejny jsou k dostání základní věci, jako je rýže, káva, čas, fazole, toaletní papír a samozřejmě Bombay Sapphire. To vše je však zabaleno v designu. Obaly totiž vytvořili například ilustrátorka Joey Yu, grafický designer Kentaro Okawara, keramička Amy Worrall, multidisciplinární umělkyně Michaela Yearwood-Dan nebo ilustrátorka Charlotte Edey. Veškeré zboží si mohli zákazníci koupit fyzicky, či objednat v e-shopu a výtěžek šel bezezbytku na fond začínajících umělců, který muzeum založilo v důsledku pandemie. Náklady nesl Bombay Sapphire a umělcům byl vyplacen honorář. Prodejnu fyzicky navštívilo téměř tři tisíce lidí (23 tisíc pak online). Celkové tržby dosáhly 105 tisíc liber, veškeré základní zboží bylo vyprodáno během osmi hodin. Projekt dosáhl 84 milionů impresí a celkový „reach“ byl 31,8 milionu.

Hodnocení: 4 / 5
Tento retro kousek je bomba. Zpracování opravdu skvělé, až by člověk nevěřil, že to nejsou jen obrázky a vizualizace, ale jsou to reálné fotografie. Prostor člověka přenese někam do arkádových dob, kdy tento styl byl naprostým hitem. Materiálově super zpracované, vše je také praktické, s dostatečným místem na zboží a přehledně uspořádáno, což ulehčí nakupování. Pevně věřím, že tento store ještě sklidí svůj úspěch.

Hodnotila Anna Brůžková, DAGO s.r.o.
Zdroj: Marketing & Media 33/2021

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This