Endcap pro Coca-Cola vás vtáhne do hry

Velký černý puk, po stranách dvě hokejky a v pozadí nadšení fanoušci – to jsou nejvýraznější prvky regálového čela, které si u nás nechala zhotovit Coca-Cola. Odkazuje na blížící se mistrovství světa v hokeji a jeho cílem je propojit tento zimní sport se značkou Coca-Cola coby známým podpůrcem sportovních aktivit.

Nový software zkrátí vyřízení zakázky až o tři čtvrtiny

Výroba v segmentu POS je velmi komplexní a kooperuje na ní celá řada subjektů. Už dávno jsme si kladli otázku, jak docílit toho, aby správa každého z našich projektů byla efektivnější – od samotné produkce až po umístění produktu v prodejně.

Na POPAI Awards 2019 jsme získali 5 nominací

Z nominačního večera soutěže POPAI Awards 2019 si do finále odvážíme skvělých 5 nominací. Počtem se tak držíme na stejné úrovni z loňska. Velké finále proběhne 13. června a o vítězství v něm zabojuje celkem 270 projektů nominovaných ve 44 kategoriích.

Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech

Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…

Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech

Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…

POPAI AWARDS: 10 ocenění

23. listopadu proběhlo vyhlášení POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace za rok 2017. Z večera jsme si odnesli ocenění za šest projektů. Nejvíce úspěšná byla práce pro Jägermeister, která kromě nejvyšší ceny získala další čtyři hlavní ocenění – za kreativitu, za inovaci v kategorii alkoholických nápojů a cenu publika. Celkem jsme v letošním ročníku soutěže získali deset cen.
Také letos se můžeme na POPAI Awards těšit z absolutního vítězství. Vystavení pro Jägermeister kromě tohoto úspěchu získalo také Cenu za kreativitu a za nejlepší materiálovou a technickou inovaci za speciální origami zpracování sendvičové desky pro 3D vyobrazení maskota značky jelena. Vedle toho je toto podzimní vystavení také vítězem v kategorii alkoholických nápojů a zároveň získalo Cenu publika v hlasování návštěvníků galavečera. Velmi nás těší letošní úspěch, kterým navazujeme na ty předešlé. Opět se nám potvrdilo, že má smysl snažit se vytvářet řešení usilující o pozitivní vytržení zákazníků z nákupní rutiny a způsobování nezapomenutelných zážitků v místě prodeje. Jak potvrdily také prodejní výsledky, je to kombinace, která funguje.

V kategorii Péče o zdraví uspěla prezentace elektrických kartáčků Oral-B s komunikací benefitu kulaté hlavy kartáčků umístěná v prodejnách s elektronikou. S jinou prezentací pro tuto značku jsme uspěli také v kategorii Elektronika, IT produkty. Prodejní stojan umístěný ve vybraných prodejnách Globus aktivně prezentuje produkty a vybízí zákazníky k jejich vložení do košíku.
Další vavřín si odnášíme v kategorii Pet food, kde bodovalo regálové čelo pro značku Whiskas s osvětlením a použitím reálného lana, které evokuje kočičí hravost a zvídavost.
Dvě ocenění máme za vynikající realizace, které připadly projektům z oblasti nápojů. Prvním je regálové čelo Jack Daniel’s vytvořené na podporu limitované edice Jack Daniel’s RED DOG Saloon Whiskey. Druhým oceněným projektem v kategorii je permanentní stojan Nescafé Dolce Gusto.
Váš šťastný a vděčný DAGO team

Fotogalerie

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This