Přijmeme schopného konstruktéra

Přijmeme do našeho vývojového teamu schopného konstruktéra. V případě zájmu o tuto pozici kontaktujte Martina Vorla na e-mailu martin.vorel@dago.cz.

Náplň práce:

  • návrh a realizace konstrukčních řešení reklamních…

„Český svět grilování“ pro Bongrain

K létu patří grilování, a proto se Povltavské mlékárny (Bongrain) rozhodly nakupujícím ve spolupráci s naší společností přípravu takové akce co nejvíce zjednodušit a zpříjemnit. Na jednom místě v rámci tematického promokout…

DEMO jednotka Philips beauty

Naše společnost vytvořila pro produkty Philips permanentní demo jednotky pro podporu prodeje, na kterých jsou vystaveny reálné produkty s patřičným zabezpečením tak, aby s nimi potenciální zákazníci mohli pohodlně manipulov…

Akční čelo Nescafe Dolce Gusto

Naše společnost navrhla a implementovala pro svého klienta Nestlé další projekt, který zohledňuje pravidla zákaznického rozhodování. Jedná se o prémiová POP akční čela (end cup) pro značku NESCAFÉ® Dolce Gusto®, která jsou…

Parazitní displeje Burn a Monster

Společnost Coca-Cola, zastoupená marketingovým manažerem Ondřejem Balvínem, realizovala ve spolupráci s námi v předešlém měsíci sadu nových POP materiálů pro své značky energydrinků Monster a Burn pro prodejny TESCO. Návrh…

Exkluzívní promostolky Timotei

Naše společnost navrhla a následně vyrobila pro svého zákazníka Unilever promostolky Timotei v originálním designu. Celkově netradiční pojetí promostolku využívá pro dosažení výjimečné vizuální atraktivity na promoakcích kl…

SLAVÍME 20 LET NA TRHU

Naše společnost letos v březnu slaví kulaté dvacáté výročí svého působení na českém trhu. Za tu dobu se firma průběžně rozvíjela společně s celým oborem POP komunikace. Od našich úplných začátků v roce 1993 se trh dynamicky…

Nové displeje NESCAFÉ

Naše společnost byla svým dlouholetým klientem společností NESTLÉ oslovena a následně vybrána v rámci tendru jako výrobce nového typu permanentního podlahového stojanu pro produkty značky NESCAFÉ. Cílovým místem určení jsou…

Unikátní paletové vystavení pro Budvar

Pro svého zákazníka Budějovický Budvar, n.p., jsme vytvořili netradiční prodejní jednotky pro druhotné vystavení promovaných skupinových balení piva Budvar. Kromě návrhu a výroby v rekordním čase jsme zajistili také instala…

Displeje Tassimo pro Kraft Foods

Naše společnost pro svého zákazníka Kraft Foods navrhla, vyrobila a na českém trhu v listopadu 2012 implementovala luxusní podlahové displeje Tassimo. Tyto POP stojany slouží k podpoře prodeje kávovarů Bosch a kávy Tassimo…

POPAI AWARDS: 10 ocenění

23. listopadu proběhlo vyhlášení POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace za rok 2017. Z večera jsme si odnesli ocenění za šest projektů. Nejvíce úspěšná byla práce pro Jägermeister, která kromě nejvyšší ceny získala další čtyři hlavní ocenění – za kreativitu, za inovaci v kategorii alkoholických nápojů a cenu publika. Celkem jsme v letošním ročníku soutěže získali deset cen.
Také letos se můžeme na POPAI Awards těšit z absolutního vítězství. Vystavení pro Jägermeister kromě tohoto úspěchu získalo také Cenu za kreativitu a za nejlepší materiálovou a technickou inovaci za speciální origami zpracování sendvičové desky pro 3D vyobrazení maskota značky jelena. Vedle toho je toto podzimní vystavení také vítězem v kategorii alkoholických nápojů a zároveň získalo Cenu publika v hlasování návštěvníků galavečera. Velmi nás těší letošní úspěch, kterým navazujeme na ty předešlé. Opět se nám potvrdilo, že má smysl snažit se vytvářet řešení usilující o pozitivní vytržení zákazníků z nákupní rutiny a způsobování nezapomenutelných zážitků v místě prodeje. Jak potvrdily také prodejní výsledky, je to kombinace, která funguje.

V kategorii Péče o zdraví uspěla prezentace elektrických kartáčků Oral-B s komunikací benefitu kulaté hlavy kartáčků umístěná v prodejnách s elektronikou. S jinou prezentací pro tuto značku jsme uspěli také v kategorii Elektronika, IT produkty. Prodejní stojan umístěný ve vybraných prodejnách Globus aktivně prezentuje produkty a vybízí zákazníky k jejich vložení do košíku.
Další vavřín si odnášíme v kategorii Pet food, kde bodovalo regálové čelo pro značku Whiskas s osvětlením a použitím reálného lana, které evokuje kočičí hravost a zvídavost.
Dvě ocenění máme za vynikající realizace, které připadly projektům z oblasti nápojů. Prvním je regálové čelo Jack Daniel’s vytvořené na podporu limitované edice Jack Daniel’s RED DOG Saloon Whiskey. Druhým oceněným projektem v kategorii je permanentní stojan Nescafé Dolce Gusto.
Váš šťastný a vděčný DAGO team

Fotogalerie

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This