Nová značka rumu Heffron připlula k zákazníkům na lodi

Třtinový rum Heffron má své místo v sortimentu české Palírny U Zeleného stromu už od roku 2019. Nyní na sebe Heffron upozorňuje v českých obchodech pomocí našeho netradičního paletového vystavení ve tvaru lodi a majáku.

Propojení dvou různých konceptů Stock slavilo úspěch

Čtyřpaletí pro Stock Plzeň a.s. bylo opravdovou výzvou, slučovalo v sobě totiž prezentaci dvou naprosto odlišných konceptů. Na jedné straně to byly dvě nové tváře rozšiřující rodinu Božkov Republica, a to rumový elixír Božkov Republica Espresso a vodka z cukrové třtiny Božkov Republica Vodka, na druhé straně pak klasika – starý dobrý Fernet Stock Božkov.

Ovčák Éro šílí v obchodech po Brit Meaty Jerky

Ve spolupráci s českým výrobcem zvířecího krmiva VAFO Praha jsme představili nový psí snack Brit Meaty Jerky pomocí originálního permanentního vystavení. To bude ke zhlédnutí ve většině ze 75 zemí, kde společnost působí.

Big Shock vsadil na kreativní nabídku kompletního sortimentu

Značka Big Shock poprvé vystavila svůj kompletní sortiment na jednom místě, a to v rámci nového permanentního vystavení na prodejně Globus v Praze – Čakovicích. Kreativní endcap je kolektivním dílem společnosti Al-Namura a naší agentury.

Pětinásobné zlato z POPAI Awards

I letos se můžeme těšit z úspěchu na soutěži POPAI Awards, na kterých jsme uspěli s pěti realizacemi. Za vynikající realizaci bylo zvoleno vystavení se zubním kartáčkem Oral B.

Voda Natura proudí prodejnami Globus

Seznámit nakupující s balenou vodou Natura a upozornit na její rebranding má nový paletový ostrov pro společnost Coca-Cola HBC. Ten zapadá do široké kampaně s podobným cílem. Čistotu vody z Adršpachu lidem ukazuje pomocí bublající vody mezi skalami a živého jehličnanu uprostřed.

Krize nám pomohla k vnitřní proměně

Zdá se, že téma současné krize nás hned tak neopustí. Slyšíme o něm ze všech stran, a místo abychom se soustředili především na práci, bez přestání řešíme, co přijde. V Dagu jsme se rozhodli přistoupit k této krizi pozitivně a proaktivně. Provedli jsme...

Mazlíčkům dopřáváme víc než sobě

Česká republika je vyhlášeným národem pejskařů, v počtu psů na obyvatele se držíme na prvních příčkách Evropské unie. Nejedná se však jen o psy – nějakého domácího mazlíčka najdeme ve zhruba 70 procentech domácností, ať už se jedná o psy, kočky, králíky, morčata, či stále oblíbené rybičky.

Papoušek a hologram! JOJO se představuje pestrými vystaveními

Cukrovinky JOJO uniknou v těchto dnech pozornosti asi málokterého zákazníka. Pro jejich propagaci jsme vyrobili dva typy paletového vystavení, které jsou aktuálně k vidění ve vybraných prodejnách. První představuje značku pomocí hologramu, na druhém láká nakupující plyšový papoušek.

POPAI Awards – nejvíce ocenění pro DAGO

Naše společnost získala mezi všemi přihlášenými soutěžícími nejvíce cen v letošní mezinárodní soutěži o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS . Na slavnostním galavečeru jsme přebrali šest ocenění, polovinu z nich za jedinečný „pivomat“ na pivo značky Pardál. Ze slavnostního vyhlášení výsledků jsme si odvezli hned šest sošek, čtyři za první místa v  jednotlivých kategoriích, jednu nejvyšší cenu za kreativitu a jednu za nejlepší materiálovou a technologickou inovaci. Nejúspěšnějším médiem byla pivomatová aplikace pro Budějovický Budvar, která měla pomoci prodeji značky Pardál. „Poznávacím znakem pivomatu je vrchní páka, za niž museli zákazníci zatáhnout, aby jim vypadla plechovka Pardálu, čímž navazuje na úspěšné TV kutilské reklamy Pardálovy Školy “ popisuje blíže vítěznou aplikaci  obchodní ředitel naší společnosti Marek Končitík. Pivomatová originalita zvítězila u porotců v kategoriích dovozů, prototypů a vzorků i nejlepší materiálové a technologické inovaci. Navíc dostala také cenu za kreativitu, čímž dosáhla „zlatého“ hattricku. Porotce zaujaly i tři další POP média z naší dílny Zvítězili jsme však i v kategorii digitální komunikace – realizace v místech kontaktu se zákazníky, jimž jsme v uličkách nákupních center České republiky a Slovenska připravili putovní  studio Samsung Galaxy S. Porotci vítězstvím v dalších kategoriích ocenili i dva naše prezentační moduly. Promotable na fotoaparáty Canon zvítězil v kategorii promostánků, hrací koutek  LEGO pro děti v kategorii promopointů. „Tolika ocenění si upřímně vážíme. Je to pro nás signál, že jsme se s naší filozofií, která zdůrazňuje, aby aplikace nejen dobře vypadaly, ale i dokázaly zvýšit prodejní efektivitu podporovaných výrobků, vydali tou správnou cestou,“ komentuje úspěch naší firmy výkonný ředitel Martin Vorel.

Ocenění 2013

Podlahový stojan Pardál – unikátní stojan Pivomat Vítěz ceny POPAI Awards za nejlepší materiálovou a technickou inovaci (nejvyšší počet bodů v hodnotících kritériích „Originalita a inovativnost“, „Technické řešení“ a „Kvalita výrobního zpracování“) Podlahový stojan Pardál – unikátní stojan Pivomat Vítěz ceny POPAI Awards za kreativitu (nejvyšší počet bodů v hodnotících kritériích „Estetická úroveň a design“ a „Originalita a inovativnost“) Samsung – Galaxy S studio Vítěz kategorie POPAI Awards: Digitální komunikace – realizace v místech kontaktu se zákazníky Canon promo-table na fotoaparáty Vítěz kategorie POPAI Awards: Služby podpory prodeje – promo stánky Lego promo-point pro děti Vítěz kategorie POPAI Awards: Služby podpory prodeje – promo pointy Pardál – unikátní stojan Pivomat Vítěz kategorie POPAI Awards: Ostatní (dovoz, prototypy, vzorky)

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This