Orion přináší do obchodů atmosféru Velikonoc

S velikonočními svátky jsou vedle pomlázky a barvených vajec spojeny i čokoládové dobroty pro koledníky. Na to nezapomíná ani přední výrobce čokolády Orion společnosti Nestlé, která se svým zákazníkům rozhodla zprostředkova…

Máme Shop! Global Award za Somersby

Sedmý ročník mezinárodní soutěže Shop! Global Awards zná vítěze nejlepších in-store realizací za rok 2016. Mezi oceněnými je také stojan cideru Somersby z dílny našeho týmu. Z maloobchodního veletrhu Euroshop v Dusseldorfu…

Nescafé Dolce s mixem kapslí na míru

Společnost Nestlé ve spolupráci s naší společností připravila pro příznivce kávy Nescafé Dolce Gusto možnost vytvořit si vlastní kolekci kapslí podle své chuti v unikátním pop-up store, v němž si mohou zákazníci sami vybrat…

GEM-GEN2 – máme nový informační systém

Náš tým DAGO se kromě zajímavých realizací může pochlubit ještě jednou zajímavou věcí. Je jí unikátní, na míru vytvořený informační systém GEM druhé generace, založený na platformě Lotus Notes od IBM.

„Ve společnosti DAGO…

Vánoční chuťovky z Pinterestu

Ani v prosinci jsme nezapomněli a vybrali jsme pro vás na Pinterestu zajímavé realizace. Jak jinak než s vánoční tematikou.
Nechte se inspirovat v naší fotogalerii nebo na

Díky za ocenění POPAI CE AWARDS 2016

Ve čtvrtek 24. listopadu proběhlo vyhlášení letošních POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace. A stejně jako v loňském roce si i letos nejvíce cen odnesla naše společnost. Uspěli jsme hned se…

DAGO partnerem POPAI průzkumu v segmentu HORECA

Segment hotelů, restaurací, pivnic, kaváren apod. často pro kontakt se zákazníky využívá nástrojů POP komunikace. Jejich funkci a vliv na spotřební chování, hodnotu značek a prodej podporovaných produktů právě v segmentu HO…

Pampers láká maminky interaktivním modulem

Jak zatraktivnit prostředí dětské sekce, konkrétně jednorázových plenek, a edukovat nakupující, jsme vymysleli společně se společností Procter & Gamble. V obchodním řetězci Globus jsme realizovali kampaň na podporu prém…

POPAI Awards – nejvíce ocenění pro DAGO

Naše společnost získala mezi všemi přihlášenými soutěžícími nejvíce cen v letošní mezinárodní soutěži o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS . Na slavnostním galavečeru jsme přebrali šest ocenění, polovinu z nich za jedinečný „pivomat“ na pivo značky Pardál. Ze slavnostního vyhlášení výsledků jsme si odvezli hned šest sošek, čtyři za první místa v  jednotlivých kategoriích, jednu nejvyšší cenu za kreativitu a jednu za nejlepší materiálovou a technologickou inovaci. Nejúspěšnějším médiem byla pivomatová aplikace pro Budějovický Budvar, která měla pomoci prodeji značky Pardál. „Poznávacím znakem pivomatu je vrchní páka, za niž museli zákazníci zatáhnout, aby jim vypadla plechovka Pardálu, čímž navazuje na úspěšné TV kutilské reklamy Pardálovy Školy “ popisuje blíže vítěznou aplikaci  obchodní ředitel naší společnosti Marek Končitík. Pivomatová originalita zvítězila u porotců v kategoriích dovozů, prototypů a vzorků i nejlepší materiálové a technologické inovaci. Navíc dostala také cenu za kreativitu, čímž dosáhla „zlatého“ hattricku. Porotce zaujaly i tři další POP média z naší dílny Zvítězili jsme však i v kategorii digitální komunikace – realizace v místech kontaktu se zákazníky, jimž jsme v uličkách nákupních center České republiky a Slovenska připravili putovní  studio Samsung Galaxy S. Porotci vítězstvím v dalších kategoriích ocenili i dva naše prezentační moduly. Promotable na fotoaparáty Canon zvítězil v kategorii promostánků, hrací koutek  LEGO pro děti v kategorii promopointů. „Tolika ocenění si upřímně vážíme. Je to pro nás signál, že jsme se s naší filozofií, která zdůrazňuje, aby aplikace nejen dobře vypadaly, ale i dokázaly zvýšit prodejní efektivitu podporovaných výrobků, vydali tou správnou cestou,“ komentuje úspěch naší firmy výkonný ředitel Martin Vorel.

Ocenění 2013

Podlahový stojan Pardál – unikátní stojan Pivomat Vítěz ceny POPAI Awards za nejlepší materiálovou a technickou inovaci (nejvyšší počet bodů v hodnotících kritériích „Originalita a inovativnost“, „Technické řešení“ a „Kvalita výrobního zpracování“) Podlahový stojan Pardál – unikátní stojan Pivomat Vítěz ceny POPAI Awards za kreativitu (nejvyšší počet bodů v hodnotících kritériích „Estetická úroveň a design“ a „Originalita a inovativnost“) Samsung – Galaxy S studio Vítěz kategorie POPAI Awards: Digitální komunikace – realizace v místech kontaktu se zákazníky Canon promo-table na fotoaparáty Vítěz kategorie POPAI Awards: Služby podpory prodeje – promo stánky Lego promo-point pro děti Vítěz kategorie POPAI Awards: Služby podpory prodeje – promo pointy Pardál – unikátní stojan Pivomat Vítěz kategorie POPAI Awards: Ostatní (dovoz, prototypy, vzorky)

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This