Dvojnásobné zlato ze soutěže POPAI Awards

Ve čtvrtek 24. listopadu se jako každý rok konalo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards. V této soutěži jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace na domácím trhu. I v letošním roce jsme uspěli a odnášíme si zlato celkem ze dvou kategorií.

Pomáháme tam, kde je to potřeba

Uvědomujeme si, jak důležité je pomáhat slabším a nezavírat oči před problémy, které tíží ostatní. Proto moc rádi podporujeme aktivity, které dávají smysl a přinášejí radost ostatním.

Halloween je pro děti: Hodnocení pro Marketing & Media

Pojďme se bát… Ale krásně bát! Jak se neztratit v oranžovém moři a prodat o trochu více bonbónů, čokolád, dekorací, bublinek i dýní? Ta nejlepší halloweenská vystavení pro časopis Marketing & Media hodnotila Radka Hejduková.

Nápoje Fanta sázejí na Halloween

Halloween sice není typický český svátek, přesto pro obchodníky představuje skvělou příležitost k navázání kontaktu se zákazníky způsobem, jaký si jindy nemohou dovolit.

POPAI Awards – nejvíce ocenění pro DAGO

Naše společnost získala mezi všemi přihlášenými soutěžícími nejvíce cen v letošní mezinárodní soutěži o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS . Na slavnostním galavečeru jsme přebrali šest ocenění, polovinu z nich za jedinečný „pivomat“ na pivo značky Pardál. Ze slavnostního vyhlášení výsledků jsme si odvezli hned šest sošek, čtyři za první místa v  jednotlivých kategoriích, jednu nejvyšší cenu za kreativitu a jednu za nejlepší materiálovou a technologickou inovaci. Nejúspěšnějším médiem byla pivomatová aplikace pro Budějovický Budvar, která měla pomoci prodeji značky Pardál. „Poznávacím znakem pivomatu je vrchní páka, za niž museli zákazníci zatáhnout, aby jim vypadla plechovka Pardálu, čímž navazuje na úspěšné TV kutilské reklamy Pardálovy Školy “ popisuje blíže vítěznou aplikaci  obchodní ředitel naší společnosti Marek Končitík. Pivomatová originalita zvítězila u porotců v kategoriích dovozů, prototypů a vzorků i nejlepší materiálové a technologické inovaci. Navíc dostala také cenu za kreativitu, čímž dosáhla „zlatého“ hattricku. Porotce zaujaly i tři další POP média z naší dílny Zvítězili jsme však i v kategorii digitální komunikace – realizace v místech kontaktu se zákazníky, jimž jsme v uličkách nákupních center České republiky a Slovenska připravili putovní  studio Samsung Galaxy S. Porotci vítězstvím v dalších kategoriích ocenili i dva naše prezentační moduly. Promotable na fotoaparáty Canon zvítězil v kategorii promostánků, hrací koutek  LEGO pro děti v kategorii promopointů. „Tolika ocenění si upřímně vážíme. Je to pro nás signál, že jsme se s naší filozofií, která zdůrazňuje, aby aplikace nejen dobře vypadaly, ale i dokázaly zvýšit prodejní efektivitu podporovaných výrobků, vydali tou správnou cestou,“ komentuje úspěch naší firmy výkonný ředitel Martin Vorel.

Ocenění 2013

Podlahový stojan Pardál – unikátní stojan Pivomat Vítěz ceny POPAI Awards za nejlepší materiálovou a technickou inovaci (nejvyšší počet bodů v hodnotících kritériích „Originalita a inovativnost“, „Technické řešení“ a „Kvalita výrobního zpracování“) Podlahový stojan Pardál – unikátní stojan Pivomat Vítěz ceny POPAI Awards za kreativitu (nejvyšší počet bodů v hodnotících kritériích „Estetická úroveň a design“ a „Originalita a inovativnost“) Samsung – Galaxy S studio Vítěz kategorie POPAI Awards: Digitální komunikace – realizace v místech kontaktu se zákazníky Canon promo-table na fotoaparáty Vítěz kategorie POPAI Awards: Služby podpory prodeje – promo stánky Lego promo-point pro děti Vítěz kategorie POPAI Awards: Služby podpory prodeje – promo pointy Pardál – unikátní stojan Pivomat Vítěz kategorie POPAI Awards: Ostatní (dovoz, prototypy, vzorky)

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This