Rozhovor s Markem Končitíkem: „Mým největším koníčkem je firma.“
Marek Končitík před dvěma lety jako nový jednatel společnosti Dago využil Covidu k totální restrukturalizaci firmy. Místo šetření se rozhodl masívně investovat do technologií, procesů a lidí. Vybudoval zázemí pro zrychlení výroby a ztrojnásobil počet zaměstnanců. I...
Pivní trh: Tradicemi svázaná kategorie
Pivní trh se za poslední jednu, dvě dekády velmi proměnil.
Léto, pivo… Hodně piva! Hodnocení pro Marketing & Media
Jak v prodejnách uspět v tak těžké kategorii, jakou je pivo? Zahraniční realizace nabízejí řešení.
BIG SHOCK! láká na letní jízdu a expanduje permanentní vystavení do dalších prodejen Globus
Značka BIG SHOCK! představuje limitovanou edici a využívá nová permanentní vystavení ve 3 prodejnách Globus.
To nejlepší z Shop! Design Awards: hodnocení pro Marketing&Media
Ceny v globální soutěži Shop! Design Awards byly uděleny. Své favority z oceněných projektů vybrala naše projektová manažerka Annette Schulze. Vybrané projekty: AT&T M&M's Buff City Soap Všechny realizace jsou naprosto skvělé. Mnou vybrané realizace ale...
Úspěšná kampaň = sada více P.O.S.!
Víte, že většina nákupních rozhodnutí vzniká až v místě prodeje?
Nominace v POPAI Awards Paris pro Domácí kavárnu od Nestlé
V letošním ročníku soutěže POPAI Awards Paris 2022 získal nominaci náš projekt pro značky Starbucks a Nescafé Dolce Gusto v kategorii permanentních POS – jídlo a nápoje. Vystavení vyhrálo kategorii Potraviny v české soutěži POPAI Awards 2021. Shop in shop s názvem...
Salute! To nejlepší z Itálie najdete na jednom místě
Italové si život umějí vychutnat. Jejich vášeň k životu je pověstná. A na to sází i nové vystavení pro Ultra Premium Brands, které vás mrknutím oka přenese do prosluněných italských ulic. Vydejte se s námi na cestu!
Tssst! Mattoni novým POS láká na své novinky
I letos vsadila Mattoni v rámci prodejního vystavení na originální stojany a paletová vystavení hrající všemi barvami.
Red Bull v retailu představuje limitovanou novinku
Nová aktivace, využívající rebrandované nosiče z loňska, se vztahuje k letní limitované edici energy drinku s příchutí meruňky a jahody.
POPAI Awards – nejvíce ocenění pro DAGO
Naše společnost získala mezi všemi přihlášenými soutěžícími nejvíce cen v letošní mezinárodní soutěži o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS . Na slavnostním galavečeru jsme přebrali šest ocenění, polovinu z nich za jedinečný „pivomat“ na pivo značky Pardál. Ze slavnostního vyhlášení výsledků jsme si odvezli hned šest sošek, čtyři za první místa v jednotlivých kategoriích, jednu nejvyšší cenu za kreativitu a jednu za nejlepší materiálovou a technologickou inovaci. Nejúspěšnějším médiem byla pivomatová aplikace pro Budějovický Budvar, která měla pomoci prodeji značky Pardál. „Poznávacím znakem pivomatu je vrchní páka, za niž museli zákazníci zatáhnout, aby jim vypadla plechovka Pardálu, čímž navazuje na úspěšné TV kutilské reklamy Pardálovy Školy “ popisuje blíže vítěznou aplikaci obchodní ředitel naší společnosti Marek Končitík. Pivomatová originalita zvítězila u porotců v kategoriích dovozů, prototypů a vzorků i nejlepší materiálové a technologické inovaci. Navíc dostala také cenu za kreativitu, čímž dosáhla „zlatého“ hattricku. Porotce zaujaly i tři další POP média z naší dílny Zvítězili jsme však i v kategorii digitální komunikace – realizace v místech kontaktu se zákazníky, jimž jsme v uličkách nákupních center České republiky a Slovenska připravili putovní studio Samsung Galaxy S. Porotci vítězstvím v dalších kategoriích ocenili i dva naše prezentační moduly. Promotable na fotoaparáty Canon zvítězil v kategorii promostánků, hrací koutek LEGO pro děti v kategorii promopointů. „Tolika ocenění si upřímně vážíme. Je to pro nás signál, že jsme se s naší filozofií, která zdůrazňuje, aby aplikace nejen dobře vypadaly, ale i dokázaly zvýšit prodejní efektivitu podporovaných výrobků, vydali tou správnou cestou,“ komentuje úspěch naší firmy výkonný ředitel Martin Vorel.
Ocenění 2013
Podlahový stojan Pardál – unikátní stojan Pivomat Vítěz ceny POPAI Awards za nejlepší materiálovou a technickou inovaci (nejvyšší počet bodů v hodnotících kritériích „Originalita a inovativnost“, „Technické řešení“ a „Kvalita výrobního zpracování“) Podlahový stojan Pardál – unikátní stojan Pivomat Vítěz ceny POPAI Awards za kreativitu (nejvyšší počet bodů v hodnotících kritériích „Estetická úroveň a design“ a „Originalita a inovativnost“) Samsung – Galaxy S studio Vítěz kategorie POPAI Awards: Digitální komunikace – realizace v místech kontaktu se zákazníky Canon promo-table na fotoaparáty Vítěz kategorie POPAI Awards: Služby podpory prodeje – promo stánky Lego promo-point pro děti Vítěz kategorie POPAI Awards: Služby podpory prodeje – promo pointy Pardál – unikátní stojan Pivomat Vítěz kategorie POPAI Awards: Ostatní (dovoz, prototypy, vzorky)