Vystavení DAGO získala dvě nominace na ceny SHOP! France Awards 2023

V letošním ročníku prestižních SHOP! France Awards (v minulých ročnících označeny jako POPAI Awards Paris) máme hned dvě želízka v ohni. Nominaci získal shop-in-shop Sensodyne Nourish, a to v kategorii Zdraví a léčiva (kartonové POS) a dále vánoční paletové vystavení...

Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola

Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. K právě probíhající soutěži o zájezd do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paris jsme pro Coca-Colu připravili hned několik vystavení pro český a slovenský trh.

Oslavte Vánoce s unikátní aktivací Pilsner Urquell

Prémiové pivo k Vánocům neodmyslitelně patří. I proto se značka Pilsner Urquell rozhodla vytvořit unikátní sezonní aktivaci s holofanem, kterou v exponovaných vánočních prodejních plochách rozhodně nepřehlédnete.

POPAI Awards Paris: Čtyři naše projekty ve finále POPAI Awards Paris

Hned čtyři naše realizace postupují do finále prestižních evropských cen POPAI Awards Paris. V úterý byly na soutěži, kam se zapojilo 277 realizací ve 37 kategoriích, vyhlášeny projekty, které budou oceněny v červnu na finálovém večeru. Již teď je jasné, že vybrané projekty obsadí nejhůře bronzovou příčku.

Jednu z finálových nominací si z Francie odnáší paletový ostrov Rajec společnosti Kofola, a to v kategorii nápojů. Realizace svým zpravováním překračuje hranice běžné prezentace nápojů. Nápaditý design evokuje příjemnou atmosféru a umožňuje zákazníkům odpoutat se od prostředí obchodu.

V kategorii Architektura komerčních interiérů si postup zajistil shop in shop LG Electronics instalovaný v pražském Alza Showroomu. Vystavení prezentuje hned několik typů produktů černé i bílé techniky dohromady. A to v luxusním a plně interaktivním kabátě včetně celé řady inovativních prvků a materiálů.
Nejméně bronz si v segmentu Digital – Material & Content odnese shop in shop Oral-B společnosti Procter & Gamble. Prémiové provedení, které se kromě vzhledu a využití materiálů vyznačuje stimulací interakce zákazníka s vystaveným produktem. Zákazníka například po uchopení kartáčku doprovází rozšířená realita prostřednictvím produktového spotu a zobrazení aktuálního on-line hodnocení zákazníků.
Také paletový ostrov Captain Morgan od STOCK Plzeň-Božkov si v červnu doveze minimálně třetí místo, a to v kategorii Events – Mass Market. Jedná se o originální vystavení, které podporuje povědomí o značce a svým provedením výrazně komunikuje se zákazníky.
Děkujeme!
Váš tým DAGO

Pin It on Pinterest

Share This