To nejlepší z Shop! Design Awards: hodnocení pro Marketing&Media

Ceny v globální soutěži Shop! Design Awards byly uděleny. Své favority z oceněných projektů vybrala naše projektová manažerka Annette Schulze. Vybrané projekty: AT&T M&M's Buff City Soap Všechny realizace jsou naprosto skvělé. Mnou vybrané realizace ale...

Nominace v POPAI Awards Paris pro Domácí kavárnu od Nestlé

V letošním ročníku soutěže POPAI Awards Paris 2022 získal nominaci náš projekt pro značky Starbucks a Nescafé Dolce Gusto v kategorii permanentních POS – jídlo a nápoje. Vystavení vyhrálo kategorii Potraviny v české soutěži POPAI Awards 2021. Shop in shop s názvem...

Salute! To nejlepší z Itálie najdete na jednom místě

Italové si život umějí vychutnat. Jejich vášeň k životu je pověstná. A na to sází i nové vystavení pro Ultra Premium Brands, které vás mrknutím oka přenese do prosluněných italských ulic. Vydejte se s námi na cestu!

POPAI Awards Paris: Čtyři naše projekty ve finále POPAI Awards Paris

Hned čtyři naše realizace postupují do finále prestižních evropských cen POPAI Awards Paris. V úterý byly na soutěži, kam se zapojilo 277 realizací ve 37 kategoriích, vyhlášeny projekty, které budou oceněny v červnu na finálovém večeru. Již teď je jasné, že vybrané projekty obsadí nejhůře bronzovou příčku.

Jednu z finálových nominací si z Francie odnáší paletový ostrov Rajec společnosti Kofola, a to v kategorii nápojů. Realizace svým zpravováním překračuje hranice běžné prezentace nápojů. Nápaditý design evokuje příjemnou atmosféru a umožňuje zákazníkům odpoutat se od prostředí obchodu.

V kategorii Architektura komerčních interiérů si postup zajistil shop in shop LG Electronics instalovaný v pražském Alza Showroomu. Vystavení prezentuje hned několik typů produktů černé i bílé techniky dohromady. A to v luxusním a plně interaktivním kabátě včetně celé řady inovativních prvků a materiálů.
Nejméně bronz si v segmentu Digital – Material & Content odnese shop in shop Oral-B společnosti Procter & Gamble. Prémiové provedení, které se kromě vzhledu a využití materiálů vyznačuje stimulací interakce zákazníka s vystaveným produktem. Zákazníka například po uchopení kartáčku doprovází rozšířená realita prostřednictvím produktového spotu a zobrazení aktuálního on-line hodnocení zákazníků.
Také paletový ostrov Captain Morgan od STOCK Plzeň-Božkov si v červnu doveze minimálně třetí místo, a to v kategorii Events – Mass Market. Jedná se o originální vystavení, které podporuje povědomí o značce a svým provedením výrazně komunikuje se zákazníky.
Děkujeme!
Váš tým DAGO

Pin It on Pinterest

Share This