Christmas recap: Čím jsme oživili vánoční období v obchodech
Letošní vánoční rekapitulace bude o nápojích, které Češi milují. Všechny značky jsme v nejrůznějších obchodech podpořili nevšedními a výraznými vystaveními. Prohlédněte si je… Tradiční „santovská“ Coca Cola Vánoce jsou tady, Vánoce jsou tady. To si nejspíš většina...
Zasněžené Vánoce s plzeňským pivem? Ideální kombinace
Nevšední zážitek během nákupu častokrát nezažijete. Vánoční vystavení pro Plzeňský Prazdroj to však dokázalo díky unikátnímu spojení tradice piva Pilsner Urquell a neobvyklé technologie. K vidění je v obchodech u nás i na Slovensku. Vytvořit vánoční POS médium pro...
Z POPAI Awards 2023 si odnášíme osm ocenění včetně jednoho zlata!
Letošní POPAI Awards nám vykouzlily mnoho úsměvů! I přes špičkovou a vyrovnanou konkurenci jsme proměnili nominace hned několikrát. Největší radost nám samozřejmě udělalo 1. místo v kategorii Světelná komunikace, kde jsme zazářili s prémiovým endcupem pro Radegast....
Originální POS média pro nealko segment od Kofoly poutají děti i dospělé
Od poloviny září se nakupující mohli na prodejních plochách řetězců Albert a Globus setkat s novými POS médii, které jsme pro ně připravili ve spolupráci se společností Kofola. V hypermarketech Globus si v rámci kombinovaného shop in shopu minerálních vod získává...
Nakoukněte pod pokličku DAGO zákulisí a pobavte se s námi
Jsme pracovně vytížení a připravujeme jedno vystavení za druhým. Kvalitně odvedená práce je pro nás prioritou, za stejně důležité ale považujeme vztahy mezi kolegy a příjemnou atmosféru. Jsme pro každou legraci a mezi povinnostmi se stíháme i dobře pobavit a dodat si...
Jedinečné kávové moduly zahajují spolupráci J.J.Darboven se sítí pekáren Martin
Na začátku unikátního projektu byla myšlenka na vybavení pekáren Martin moduly pro sortiment káv, které má v portfoliu společnost J.J.Darboven. Ta nás následně oslovila s prvním zadáním, čímž začal poměrně dlouhý, rozsáhlý a pracný projekt, který vyžadoval aktivní...
Kláštorná Kalcia komunikuje svoje benefity na ekologických POS nosičích
DAGO s.r.o. nadále pokračuje v dlouhodobé a úspěšné spolupráci s Kofola a.s. Nově se nakupující na českém i slovenském trhu mohou díky POS nosičům blíže seznámit s minerální vodou Kláštorná Kalcia z portfolia nápojů firmy Kofola. Tato minerální voda pramenící...
Jsme u vzniku rumové novinky Ron de Azur
Pro našeho dlouhodobého klienta STOCK Plzeň-Božkov jsme připravili set POP médií k uvedení panamského rumu s názvem Ron de Azur. Již na první pohled je jasné, že provedení POS materiálů předává zákazníkům mnohem více než jen informaci o výrobku. Láká je na výpravu do...
Ze soutěže SHOP! Awards Paris 2023 si odvážíme zlato a stříbro
Ve čtvrtek 15. června se na galavečeru v Paříži konalo slavnostní vyhlášení cen SHOP! Awards Paris, dříve POPAI Awards Paris. Naše nominované projekty – oba přihlášené do realizací vyrobených z kartonu – byly odbornou porotou ohodnoceny takto: zlato získalo vánoční...
Slovenský nealko trh obohatí novinka z Rajecké doliny
DAGO ve spolupráci s Kofola a.s. vdechuje na prodejních plochách život novým produktům značky pramenitých vod Rajec. Tradiční slovenské bylinky – sladkokyselý Rakytník, lahodný Měsíček a osvěžující Máta – se spojily s pravým čajem a přináší ještě intenzivnější chuť v...
POPAI Awards Paris – i letos se nám zadařilo.

Praha, Paříž, 7. dubna 2016 – Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris v úterý oznámila projekty, které postupují do červnového finále. Tři z nich realizovala naše společnost a již teď je jasné, že získají ve svých kategoriích nejhůře bronzovou příčku. Do soutěže, která se koná od roku 1962, bylo přihlášeno 396 prací z celé Evropy.
Mezi naše postupující realizace patří Loď Kapitána Morgana oceněná již při POPAI CE AWARDS v loňském roce, kde získala hned několik cen včetně ocenění absolutního vítěze soutěže. Jde o projekt s důrazem na co nejpůsobivější prezentaci značky. V čele stojí originální design, kvalitní materiály, a také důraz na detaily provedení a funkčnosti. Na pařížských cenách soutěží v kategorii Events .
Další finálovou nominaci, tentokrát v segmentu Food – shelf decoration, získalo naše regálové čelo bonbonů JOJO. Atraktivní a interaktivní provedení láká zákazníky barevným vírem ovládaným pohybovými senzory a vzbuzuje dojem pohledu do barvy měnícího kotle plného ovocné šťávy. Toho by docíleno pomocí tubusu a plynulých barevných přechodů vytvořených unikátně naprogramovaným systémem LED diod.
V kategorii Food – Floor display se mezi tři nejlepší zařadil stojan realizovaný pro výrobce superprémiového krmiva pro psy Carnilove. Originální vystavení akcentuje návrat k přírodě a divokosti.
Vítězné projekty, které vybere odborná porota, budou vyhlášeny 16. června 2016 v Paříži.
Děkujeme porotě i klientům a blahopřejeme všem kteří se na realizacích nominovaných projektů podíleli.
Váš DAGO team