ŠKOLENÍ – DAGO

Naše společnost nabízí svým klientům v rámci přístupu DAGO CIS (Complex In-store Solution) nový, unikátní, prakticko-teoretický školicí program zaměřený na in-store komunikaci. Školení je určeno implementátorům POP projektů z…

Sales promo v hobby marketech

O tom, že POS lze přizpůsobit i produktům mimo tradiční FMCG, není pochyb – ostatně vídáme podporu u telco, automotive či finančních služeb. Jak ale na atraktivní předvádění vrtaček, pil, brusek a jiných hobby produktů? Robe…

Nová firemní strategie

Na celofiremní konferenci jsme představili novou firemní strategii na příštích 5 let. Jejím základem je zejména zvyšování firemního know how v oblasti POP/POS, profilace jako znalostní firma a kromě stabilního růstu a akviz…

Vůně

Společnost DAGO přichází s řadou novinek, které rozšiřují stávající nabídku našich produktů, a zákazníkům tak nabízíme mnohem širší uplatnění jejich nápadů a možností, jaké typy POP materiálu umístit, jak ještě více upoutat p…

Elektrotechnické inovace

Přicházíme na trh s funkčními a cenově dostupnými elektrotechnickými a elektronickými součástkami, které lze integrovat do tradičních POP prostředků.
Jedná se o motorické součástky zabezpečující pohyb nebo rotaci, speciální…

POPAI Awards Paris – i letos se nám zadařilo.

Praha, Paříž, 7. dubna 2016 – Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris v úterý oznámila projekty, které postupují do červnového finále. Tři z nich realizovala naše společnost a již teď je jasné, že získají ve svých kategoriích nejhůře bronzovou příčku. Do soutěže, která se koná od roku 1962, bylo přihlášeno 396 prací z celé Evropy.

Mezi naše postupující realizace patří Loď Kapitána Morgana oceněná již při POPAI CE AWARDS v loňském roce, kde získala hned několik cen včetně ocenění absolutního vítěze soutěže. Jde o projekt s důrazem na co nejpůsobivější prezentaci značky. V čele stojí originální design, kvalitní materiály, a také důraz na detaily provedení a funkčnosti. Na pařížských cenách soutěží v kategorii Events .

Další finálovou nominaci, tentokrát v segmentu Food – shelf decoration, získalo naše regálové čelo bonbonů JOJO. Atraktivní a interaktivní provedení láká zákazníky barevným vírem ovládaným pohybovými senzory a vzbuzuje dojem pohledu do barvy měnícího kotle plného ovocné šťávy. Toho by docíleno pomocí tubusu a plynulých barevných přechodů vytvořených unikátně naprogramovaným systémem LED diod.

V kategorii Food – Floor display se mezi tři nejlepší zařadil stojan realizovaný pro výrobce superprémiového krmiva pro psy Carnilove. Originální vystavení akcentuje návrat k přírodě a divokosti.

Vítězné projekty, které vybere odborná porota, budou vyhlášeny 16. června 2016 v Paříži.

Děkujeme porotě i klientům a blahopřejeme všem kteří se na realizacích nominovaných projektů podíleli.

Váš DAGO team

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This