Letní zajímavosti z Pinterestu

Realizace a návrhy, které nás zaujaly a mohly by se líbit i vám.

Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na 

Podporujeme děti i seniory

Na světě nejsme sami. Pomáhat je lidské a přirozené, zvlášť těm, kteří si sami pomoci nemohou. Rozhodli jsme se proto letos přispět částkou 250 000 Kč na několik projektů, které mají podle nás velký smysl a skutečně mohou p…

Purina od Nestlé oslavila se zákazníky Globusu den koček

Značka zvířecích krmiv Purina společnosti Nestlé letos na začátku srpna slavila den koček. V Globusu jsme spolu s Nestlé připravili originální hravé vystavení lákající na dlouhodobou slevovou akci.

Značka krmiv pro domácí…

Zlato s Kofolou na POPAI Awards Paris

V kategorii Nápoje prestižní evropské soutěže POPAI Awards Paris jsme si za realizaci paletového ostrova pro značku Rajec přivezli společně s naším klientem Kofolou zlatou medaili. Naše tři další projekty byly oceněny bronz…

Retail Safari v Düsseldorfu

Letošní cesta za inspirací v německém Düsseldorfu ukázala možnosti, jak se mohou prodejny stát příjemnou součástí volného času zákazníka.

V rámci návštěvy veletrhu Euroshop v Düsseldorfu jsme si nenechali ujít naši tradiční…

Jaro přináší další výběr zajímavostí z Pinterestu

Příklady zajímavých a působivých realizací, které pomáhají budovat atmosféru v místě prodeje.
Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na 

Globalshop Las Vegas 2017: špičková tradiční řešení

25. ročník veletrhu Globalshop Las Vegas 2017 (www.globalshop.org) se letos nesl v duchu sloganu „Experience Defines You“, zákaznická zkušenost tak i zde byla již tradičně na prvním místě.

Oproti düsseldorfskému Euroshopu b…

LG trendy shopping v Alze

Společně se značkou elektroniky LG Electronics jsme vytvořili další zajímavý projekt. Na 42 metrech čtverečních v pražském Alza showroomu jsme se podíleli na plně funkčním shop in shopu prezentujícím hned několik typů produ…

Euroshop 2017 pohledem týmu DAGO

V březnu se v Düsseldorfu konal již tradičně největší veletrh Euroshop zaměřený na reklamu a propagaci. Během pěti dnů měli návštěvníci možnost seznámit se s trendy a tématy, které letos v oblasti prezentace zboží hrají pri…

POPAI CE AWARDS ovládla loď Kapitána Morgana

 

Minulý týden proběhlo v Praze tradiční vyhlášení cen POPAI Central Europe Awards 2015. Naší společnosti se podařilo uspět se třemi realizacemi, z nichž pojízdný bar Loď Captain Morgan pro Stock Plzeň triumfoval čtyřmi oceněními včetně absolutního vítězství. Další ocenění si odnesl náš permanentní stojan Carnilove a promo point Jacobs.

Loď Captain Morgan získala ocenění za nejlepší materiálovou a technickou inovaci, kreativitu, a stala se také vítězem kategorie Prostředky podpory prodeje i absolutním vítězem večera, jelikož získala nejvíce bodů ze všech přihlášených exponátů. Jde o projekt, který se odlišuje svým dlouhodobým zaměřením a důrazem na co nejpůsobivější prezentaci značky. Z toho plyne důraz na kvalitní materiály, mezi nimiž hraje hlavní roli dřevo, a také snaha o kvalitní provedení všech detailů. Mobilní bar je integrovaný na podvozek homologovaný na provoz po pozemních komunikacích a  je určen pro použití na středních a menších akcích, kde značce podobný nástroj dosud scházel. Je mimo jiné vybaven speciální světelnou technikou, chladícím zařízením, ozvučením od Bose a výsuvnou markýzou nad manipulačním prostorem. „Loď Captain Morgan jsme s klientem vytvářeli několik měsíců. Jelikož značka pracuje i s horkými drinky, mohou se na ni spotřebitelé těšit také v zimních měsících,“ říká Miroslav Obrátil, projektový manager naší společnosti, který tento unikátní projekt řídil. Podle informací od klienta je o mobilní bar velký zájem ze strany zákazníků i pořadatelů různých akcí.

Další z cen získal námi navržený a vyrobený permanentní stojan značky krmiv pro psy a kočky Carnilove české značky VAFO, jenž zvítězil v kategorii Domácí potřeby, bytové doplňky, hobby. Krmiva vyrobená na přírodní bázi jsou prezentována ve stojanu vyrobeném převážně z masívního dřeva a doplněném reálnými kameny, trávou a 3D prvkem vlka, který je ústředním prvkem vizuální prezentace značky.

Třetím naším oceněným projektem je promo point Jacobs za vynikající realizaci. Trh s kávou je velmi dynamický a trendem je poskytnout zákazníkům příjemný zážitek. Tento cíl sleduje Jacobs v hypermarketech promočním koutkem, kde spotřebitel nejen nakoupí, ale také se může zúčastnit ochutnávek nebo se dozvědět něco o přípravě kávy. Koutek je vyroben z kvalitních materiálů a působí prémiovým dojmem. Stavebnicové pojetí dovoluje flexibilně se přizpůsobit konkrétní ploše. Koutky jsou otevřené a vzdušné, povzbuzují k návštěvě a navozují pocit pohodlí.

Letošní středoevropské kolo soutěže POPAI mělo dobrou úroveň s dlouhou řadou skvělých ralizací. Také proto si ocenění velmi vážíme. A vítězné projekty jsou pro nás dobrým startem do evropského kola v Paříži a zároveň  do klání s globální konkurencí v Las Vegas.

Děkujeme, že jsme na projektech mohli pracovat a přispět tak společně s našimi klienty k tvorbě lepších míst prodeje.

Váš DAGO team

Podívejte se na všechny naše soutěžní exponáty v POPAI Awards 2015

Fotogalerie

 

Pin It on Pinterest

Share This