Rémy Cointreau Whiskey POP
Češi a Slováci díky naší nové POP aplikaci lépe porozumí whisky. Rostoucí segment prodeje destilátů z kategorie whisky má podpořit nová POP kampaň zaměřená na vzdělávání zákazníků. Pro našeho klienta Rémy Cointreau a jeho z…
Nové POP stojany Tassimo
Vítězství stojanu Tassimo v oborové soutěti POPAI Awards 2012 bylo pro nás výzvou k navržení a nasledné výrobě a implementaci nové verze menšího podlahového stojanu o půdorysu 1/4 palety. Zadavatelem projektu byla společnos…
Promostolky Sommersby pro Budvar
Promostolky připomínající dubový sud s jabloní, motiv, který provází alkoholický cider Sommersby, které navrhla a vyrobila naše společnost, přilákaly k ochutnání zhruba devět tisíc lidí a celkem se vypilo dva a půl tisíce l…
Přijmeme schopného konstruktéra
Přijmeme do našeho vývojového teamu schopného konstruktéra. V případě zájmu o tuto pozici kontaktujte Martina Vorla na e-mailu martin.vorel@dago.cz.
Náplň práce:
- návrh a realizace konstrukčních řešení reklamních…
„Český svět grilování“ pro Bongrain
K létu patří grilování, a proto se Povltavské mlékárny (Bongrain) rozhodly nakupujícím ve spolupráci s naší společností přípravu takové akce co nejvíce zjednodušit a zpříjemnit. Na jednom místě v rámci tematického promokout…
DEMO jednotka Philips beauty
Naše společnost vytvořila pro produkty Philips permanentní demo jednotky pro podporu prodeje, na kterých jsou vystaveny reálné produkty s patřičným zabezpečením tak, aby s nimi potenciální zákazníci mohli pohodlně manipulov…
Akční čelo Nescafe Dolce Gusto
Naše společnost navrhla a implementovala pro svého klienta Nestlé další projekt, který zohledňuje pravidla zákaznického rozhodování. Jedná se o prémiová POP akční čela (end cup) pro značku NESCAFÉ® Dolce Gusto®, která jsou…
Parazitní displeje Burn a Monster
Společnost Coca-Cola, zastoupená marketingovým manažerem Ondřejem Balvínem, realizovala ve spolupráci s námi v předešlém měsíci sadu nových POP materiálů pro své značky energydrinků Monster a Burn pro prodejny TESCO. Návrh…
Exkluzívní promostolky Timotei
Naše společnost navrhla a následně vyrobila pro svého zákazníka Unilever promostolky Timotei v originálním designu. Celkově netradiční pojetí promostolku využívá pro dosažení výjimečné vizuální atraktivity na promoakcích kl…
SLAVÍME 20 LET NA TRHU
Naše společnost letos v březnu slaví kulaté dvacáté výročí svého působení na českém trhu. Za tu dobu se firma průběžně rozvíjela společně s celým oborem POP komunikace. Od našich úplných začátků v roce 1993 se trh dynamicky…
POPAI CE AWARDS ovládla loď Kapitána Morgana
Minulý týden proběhlo v Praze tradiční vyhlášení cen POPAI Central Europe Awards 2015. Naší společnosti se podařilo uspět se třemi realizacemi, z nichž pojízdný bar Loď Captain Morgan pro Stock Plzeň triumfoval čtyřmi oceněními včetně absolutního vítězství. Další ocenění si odnesl náš permanentní stojan Carnilove a promo point Jacobs.
Loď Captain Morgan získala ocenění za nejlepší materiálovou a technickou inovaci, kreativitu, a stala se také vítězem kategorie Prostředky podpory prodeje i absolutním vítězem večera, jelikož získala nejvíce bodů ze všech přihlášených exponátů. Jde o projekt, který se odlišuje svým dlouhodobým zaměřením a důrazem na co nejpůsobivější prezentaci značky. Z toho plyne důraz na kvalitní materiály, mezi nimiž hraje hlavní roli dřevo, a také snaha o kvalitní provedení všech detailů. Mobilní bar je integrovaný na podvozek homologovaný na provoz po pozemních komunikacích a je určen pro použití na středních a menších akcích, kde značce podobný nástroj dosud scházel. Je mimo jiné vybaven speciální světelnou technikou, chladícím zařízením, ozvučením od Bose a výsuvnou markýzou nad manipulačním prostorem. „Loď Captain Morgan jsme s klientem vytvářeli několik měsíců. Jelikož značka pracuje i s horkými drinky, mohou se na ni spotřebitelé těšit také v zimních měsících,“ říká Miroslav Obrátil, projektový manager naší společnosti, který tento unikátní projekt řídil. Podle informací od klienta je o mobilní bar velký zájem ze strany zákazníků i pořadatelů různých akcí.
Další z cen získal námi navržený a vyrobený permanentní stojan značky krmiv pro psy a kočky Carnilove české značky VAFO, jenž zvítězil v kategorii Domácí potřeby, bytové doplňky, hobby. Krmiva vyrobená na přírodní bázi jsou prezentována ve stojanu vyrobeném převážně z masívního dřeva a doplněném reálnými kameny, trávou a 3D prvkem vlka, který je ústředním prvkem vizuální prezentace značky.
Třetím naším oceněným projektem je promo point Jacobs za vynikající realizaci. Trh s kávou je velmi dynamický a trendem je poskytnout zákazníkům příjemný zážitek. Tento cíl sleduje Jacobs v hypermarketech promočním koutkem, kde spotřebitel nejen nakoupí, ale také se může zúčastnit ochutnávek nebo se dozvědět něco o přípravě kávy. Koutek je vyroben z kvalitních materiálů a působí prémiovým dojmem. Stavebnicové pojetí dovoluje flexibilně se přizpůsobit konkrétní ploše. Koutky jsou otevřené a vzdušné, povzbuzují k návštěvě a navozují pocit pohodlí.
Letošní středoevropské kolo soutěže POPAI mělo dobrou úroveň s dlouhou řadou skvělých ralizací. Také proto si ocenění velmi vážíme. A vítězné projekty jsou pro nás dobrým startem do evropského kola v Paříži a zároveň do klání s globální konkurencí v Las Vegas.
Děkujeme, že jsme na projektech mohli pracovat a přispět tak společně s našimi klienty k tvorbě lepších míst prodeje.
Váš DAGO team
Podívejte se na všechny naše soutěžní exponáty v POPAI Awards 2015
Fotogalerie