Nové POS Tullamore D.E.W. ukazuje, co znamená irské grilování
K létu grilování prostě patří. Na to sází i nová prezentace irské whiskey Tullamore D.E.W. a její letní soutěž s grilovací tematikou.
Ondrášovka v novém kabátku mění i vystavení na prodejní ploše
Výrobce jedné z nejstarších českých minerálních vod Ondrášovka – společnost Kofola ČeskoSlovensko – zainvestoval do technologií, které myslí na ochranu přírody a odrážejí v sobě náročné požadavky na udržitelnost.
Hisense Group představuje dva nové shop in shopy v nejnovějším showroomu Alza
Společnost Hisense Group ve spolupráci s námi připravila pro zákazníky showroomu Alza v pražských Chrášťanech zajímavý projekt, který přehledně prezentuje produkty bílé i černé techniky značek MORA a Hisense.
POS by měly zákazníka i pobavit
Naprostá většina nákupních rozhodnutí se odehrává na úrovni emocí. Jaké dnes existují prostředky k jejich ovlivnění?
Cirkulka od Kofoly myslí na udržitelnost i při výrobě POS
Kofola ČeskoSlovensko uvedla letos do maloobchodní sítě své tradiční nápoje Kofolu, Vineu a Rajec ve vratném skle.
DAGO se rozšířilo o novou kompletační halu v rekordním čase
Nové zakázky si žádají nové a větší prostory – proto jsme v dubnu otevřeli novou kompletační halu, která se nachází jen kousek od naší centrály ve Zdicích. Najít ji můžete v nedaleké Bavoryni. K čemu bude hala sloužit?
Birell Světlý uvádí po 30 letech novou recepturu
Jak upozornit zákazníky na to, že se Birell Světlý dočkal po třiceti letech vylepšené receptury?
Optice tradiční prodej přeje: HODNOCENÍ PRO MARKETING & MEDIA
V segmentu brýlí dochází k propojení onlinového a reálného světa, dbá se na udržitelné materiály. Vybrané optiky pro oborový časopis Marketing & Media hodnotil náš projektový manažer Jakub Petráš. 1. For art’s sake Mezi zajímavé řešení prodejního místa...
Stojany pro barvy AkzoNobel Coatings CZ: Každý rok nové, přesto maximálně udržitelné
Už před třemi lety jsme pro společnost AkzoNobel, která se zabývá prodejem dekorativních nátěrových hmot, vyrobili na první pohled obyčejné kovové stojany.
Přivítejte svátky jara… a tun čokolády taky
Velikonoce jsou významným svátkem, který obchodníkům dopřává spoustu prostoru ke kreativitě.
POPAI CE AWARDS ovládla loď Kapitána Morgana
Minulý týden proběhlo v Praze tradiční vyhlášení cen POPAI Central Europe Awards 2015. Naší společnosti se podařilo uspět se třemi realizacemi, z nichž pojízdný bar Loď Captain Morgan pro Stock Plzeň triumfoval čtyřmi oceněními včetně absolutního vítězství. Další ocenění si odnesl náš permanentní stojan Carnilove a promo point Jacobs.
Loď Captain Morgan získala ocenění za nejlepší materiálovou a technickou inovaci, kreativitu, a stala se také vítězem kategorie Prostředky podpory prodeje i absolutním vítězem večera, jelikož získala nejvíce bodů ze všech přihlášených exponátů. Jde o projekt, který se odlišuje svým dlouhodobým zaměřením a důrazem na co nejpůsobivější prezentaci značky. Z toho plyne důraz na kvalitní materiály, mezi nimiž hraje hlavní roli dřevo, a také snaha o kvalitní provedení všech detailů. Mobilní bar je integrovaný na podvozek homologovaný na provoz po pozemních komunikacích a je určen pro použití na středních a menších akcích, kde značce podobný nástroj dosud scházel. Je mimo jiné vybaven speciální světelnou technikou, chladícím zařízením, ozvučením od Bose a výsuvnou markýzou nad manipulačním prostorem. „Loď Captain Morgan jsme s klientem vytvářeli několik měsíců. Jelikož značka pracuje i s horkými drinky, mohou se na ni spotřebitelé těšit také v zimních měsících,“ říká Miroslav Obrátil, projektový manager naší společnosti, který tento unikátní projekt řídil. Podle informací od klienta je o mobilní bar velký zájem ze strany zákazníků i pořadatelů různých akcí.
Další z cen získal námi navržený a vyrobený permanentní stojan značky krmiv pro psy a kočky Carnilove české značky VAFO, jenž zvítězil v kategorii Domácí potřeby, bytové doplňky, hobby. Krmiva vyrobená na přírodní bázi jsou prezentována ve stojanu vyrobeném převážně z masívního dřeva a doplněném reálnými kameny, trávou a 3D prvkem vlka, který je ústředním prvkem vizuální prezentace značky.
Třetím naším oceněným projektem je promo point Jacobs za vynikající realizaci. Trh s kávou je velmi dynamický a trendem je poskytnout zákazníkům příjemný zážitek. Tento cíl sleduje Jacobs v hypermarketech promočním koutkem, kde spotřebitel nejen nakoupí, ale také se může zúčastnit ochutnávek nebo se dozvědět něco o přípravě kávy. Koutek je vyroben z kvalitních materiálů a působí prémiovým dojmem. Stavebnicové pojetí dovoluje flexibilně se přizpůsobit konkrétní ploše. Koutky jsou otevřené a vzdušné, povzbuzují k návštěvě a navozují pocit pohodlí.
Letošní středoevropské kolo soutěže POPAI mělo dobrou úroveň s dlouhou řadou skvělých ralizací. Také proto si ocenění velmi vážíme. A vítězné projekty jsou pro nás dobrým startem do evropského kola v Paříži a zároveň do klání s globální konkurencí v Las Vegas.
Děkujeme, že jsme na projektech mohli pracovat a přispět tak společně s našimi klienty k tvorbě lepších míst prodeje.
Váš DAGO team
Podívejte se na všechny naše soutěžní exponáty v POPAI Awards 2015
Fotogalerie