Sortiment Vitana a Hamé se dá pořídit přímo ve vánoční kuchyni
Produkty značky Vitana a Hamé zaujímají již tradiční místo v českých domácnostech.
Celkem šest ocenění jsme získali v soutěži POPAI Awards
Ve čtvrtek 25. listopadu se uskutečnilo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards, ve které jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace v místě prodeje na domácím i na zahraničním trhu. I letos jsme uspěli a odnášíme si celkem šest ocenění.
Nepodceňujme mileniály aneb Kde hledat zaměstnance?
Naše branže se pod tlakem pandemických změn nachází v renesanční době.
Ocenění POP STAR měsíce srpna 2021 získala realizace Aperol
Portál Mistoprodeje.cz vyhlásil nového vítěze soutěže o nejlepší in-store realizaci měsíce POP STAR. Vítězem za měsíc srpen se stalo naše dílo – realizace Aperol.
Model jelení hlavy aneb 3D tisk jako nový prvek POS materiálu
V měsíci srpnu mohli zákazníci v prodejnách Ahold narazit na inovativní vystavení od společnosti DAGO s použitím nového prvku POS materiálů – 3D tisku. Vznikl tak originální shop-in-shop, který na první pohled zachycuje jedinečnou filozofii značky Jägermeister.
Pro Purinu jsme vytvořili unikátní shop-in-shop vystavení
Prodeje chovatelských potřeb v kamenných i internetových obchodech stále rostou. Češi, proslulí jako chovatelé domácích mazlíčků, se tak stávají lídry v segmentu pet food. Jedním z nejdůležitějších kritérií při výběru krmiva je rozhodně jeho kvalita.
Kvalitní vystavení umí změnit postoje
In-store kampaň Red Bullu od Dago dotáhla misi virálního videa k nákupnímu košíku a zvýšila prodeje o 20 procent.
Red Bull prechádza s formulou 1 české a slovenské predajne
V obchodoch a na čerpacích staniciach naprieč Českom a Slovenskom teraz púta pozornosť netradičná prezentácia značky a produktov Red Bull s tematikou formuly 1.
Ocenění POP STAR měsíce dubna 2021 získaly po měsíci opět dvě realizace – limitovaná edice – BIG SHOCK! MUSIC 2021 a STARBUCKS
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc duben se staly dvě realizace. Jsou to realizace Limitovaná edice – Big Shock! MUSIC! 2021 a Starbucks. Na třetím místě se umístila kampaň SIS Bonduelle. V dubnu bylo přihlášeno 10...
Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen
Tradiční letní limitovaná edice energetických drinků Big Shock! MUSIC, která reprezentuje hravost hudebních zážitků a letních festivalů, na sebe nyní v obchodech upozorňuje pomocí unikátního vystavení ve tvaru sluchátek, které jsme v Dagu vytvořili.
POPAI CE AWARDS ovládla loď Kapitána Morgana
Minulý týden proběhlo v Praze tradiční vyhlášení cen POPAI Central Europe Awards 2015. Naší společnosti se podařilo uspět se třemi realizacemi, z nichž pojízdný bar Loď Captain Morgan pro Stock Plzeň triumfoval čtyřmi oceněními včetně absolutního vítězství. Další ocenění si odnesl náš permanentní stojan Carnilove a promo point Jacobs.
Loď Captain Morgan získala ocenění za nejlepší materiálovou a technickou inovaci, kreativitu, a stala se také vítězem kategorie Prostředky podpory prodeje i absolutním vítězem večera, jelikož získala nejvíce bodů ze všech přihlášených exponátů. Jde o projekt, který se odlišuje svým dlouhodobým zaměřením a důrazem na co nejpůsobivější prezentaci značky. Z toho plyne důraz na kvalitní materiály, mezi nimiž hraje hlavní roli dřevo, a také snaha o kvalitní provedení všech detailů. Mobilní bar je integrovaný na podvozek homologovaný na provoz po pozemních komunikacích a je určen pro použití na středních a menších akcích, kde značce podobný nástroj dosud scházel. Je mimo jiné vybaven speciální světelnou technikou, chladícím zařízením, ozvučením od Bose a výsuvnou markýzou nad manipulačním prostorem. „Loď Captain Morgan jsme s klientem vytvářeli několik měsíců. Jelikož značka pracuje i s horkými drinky, mohou se na ni spotřebitelé těšit také v zimních měsících,“ říká Miroslav Obrátil, projektový manager naší společnosti, který tento unikátní projekt řídil. Podle informací od klienta je o mobilní bar velký zájem ze strany zákazníků i pořadatelů různých akcí.
Další z cen získal námi navržený a vyrobený permanentní stojan značky krmiv pro psy a kočky Carnilove české značky VAFO, jenž zvítězil v kategorii Domácí potřeby, bytové doplňky, hobby. Krmiva vyrobená na přírodní bázi jsou prezentována ve stojanu vyrobeném převážně z masívního dřeva a doplněném reálnými kameny, trávou a 3D prvkem vlka, který je ústředním prvkem vizuální prezentace značky.
Třetím naším oceněným projektem je promo point Jacobs za vynikající realizaci. Trh s kávou je velmi dynamický a trendem je poskytnout zákazníkům příjemný zážitek. Tento cíl sleduje Jacobs v hypermarketech promočním koutkem, kde spotřebitel nejen nakoupí, ale také se může zúčastnit ochutnávek nebo se dozvědět něco o přípravě kávy. Koutek je vyroben z kvalitních materiálů a působí prémiovým dojmem. Stavebnicové pojetí dovoluje flexibilně se přizpůsobit konkrétní ploše. Koutky jsou otevřené a vzdušné, povzbuzují k návštěvě a navozují pocit pohodlí.
Letošní středoevropské kolo soutěže POPAI mělo dobrou úroveň s dlouhou řadou skvělých ralizací. Také proto si ocenění velmi vážíme. A vítězné projekty jsou pro nás dobrým startem do evropského kola v Paříži a zároveň do klání s globální konkurencí v Las Vegas.
Děkujeme, že jsme na projektech mohli pracovat a přispět tak společně s našimi klienty k tvorbě lepších míst prodeje.
Váš DAGO team
Podívejte se na všechny naše soutěžní exponáty v POPAI Awards 2015
Fotogalerie