Marketing & Media 13/22: Přivítejte svátky jara… a tun čokolády taky
Naší velikonoční galerii vévodí hravost.
Mistoprodeje.cz: Jak DAGO připravilo klienty na Velikonoce?
Velikonoce jsou pro obchodníky dalším obdobím hned po Vánocích, kdy mohou popustit uzdu své fantazii a blýsknout se nějakým nápaditým vystavením. [pdf-embedder...
Mistoprodeje.cz: Irsko letí na med od českých včel
Tullamore D.E.W. Honey byla uvedena na trh již na podzim loňského roku. Komunikační agentura Dago pro tuto novinku letos vytvořila samplingový stánek, který efektivně propaguje spojení českého medu a irské whisky.[pdf-embedder...
Marketing & Media 13/22: Přivítejte svátky jara… a tun čokolády taky
Naší velikonoční galerii vévodí hravost
Marketingovenoviny.cz: Dago se zaměřilo na karton, chystá stavbu nové haly
Společnost Dago vyrábějící prostředky POS komunikace loni zaznamenala růst obratu v projektech z kartonu o 40 %. [pdf-embedder...
RETAIL NEWS: POS musí umět zaujmout, pobavit i edukovat
Z prodejen se stávají centra zábavy, společenského života i učení.
ZAP MAG3/22: Propagační materiály v místě prodeje jsou efektivní
POS a POP materiály se v několika posledních letech vyvinuly v mnoha ohledech.
POPAI.CZ: Dago se zaměřilo na karton, chystá stavbu nové haly
Společnost Dago vyrábějící prostředky POS komunikace loni zaznamenala růst obratu v projektech z kartonu o 40 %.
Berounsky.denik.cz: Tři ukrajinské ženy našly práci hned čtvrtý den po příjezdu do Zdic
Julia (18), Iňa (33) a Aňa (33) přicestovaly do Zdic na začátku března a od čtvrtého dne již pracují v POP komunikační agentuře Dago. [pdf-embedder...
Retailnews.cz: Dago se zaměřilo na karton, chystá stavbu nové haly
Společnost Dago vyrábějící prostředky POS komunikace loni zaznamenala růst obratu v projektech z kartonu o 40 %.[pdf-embedder...
Popai.cz: Nápoje Fanta sázejí na Halloween
Halloween sice není typický český svátek, přesto pro obchodníky představuje skvělou příležitost k navázání kontaktu se zákazníky způsobem, jaký si jindy nemohou dovolit.