Svět balení, číslo 104/2019: Paletová vystavení ženou prodeje vzhůru
Zobrazit další příspěvky
Marketing & Media 37/2019: Anketa o POP inovacích
Zobrazit další příspěvky
Retail News, 9/2019: OŽIVENÝ MODEL AUTA OVLÁDL PRODEJNY TESCO A GLOBUS
Zobrazit další příspěvky
Packaging Herald 8/2019: POS/POP v moci nových technologií i materiálů
Zobrazit další příspěvky
RETAIL NEWS 6/2019: PRODEJ STÁLE EFEKTIVNĚ PODPORUJÍ LETÁKY
Zobrazit další příspěvky
Sign Invention 6/2019: Ocenění TOP In-store realizace
Zobrazit další příspěvky
Marketing & Media 15/2019: Český úspěch in-store reklamy
Zobrazit další příspěvky
Brands&Stories 02/2019: POPAI AWARDS PARIS 2019
Zobrazit další příspěvky ores_2019_01_o-rotated.pdf"]
Zboží a prodej 262/2019: Renovace interiérů zvyšují obraty
Zobrazit další příspěvky
Svět balení 103/2019: Trend u reklamních bran: kombinace s LED panely
Zobrazit další příspěvky [pdf-embedder url="[pdf-embedder url="https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2019/06/190706-svet-baleni-2019-05-23-strana-52_53.pdf" title="190706...
POPAI.CZ: Ondrášovka v novém kabátku mění i vystavení na prodejní ploše
Výrobce jedné z nejstarších českých minerálních vod Ondrášovka – společnost Kofola ČeskoSlovensko – zainvestoval do technologií, které myslí na ochranu přírody a odrážejí v sobě náročné požadavky na udržitelnost.
FireShot-Capture-045-www.popai_.cz_