PACKAGING HERALD 3-4/2021: DISPLEJE V PLASTU I VLNITÉ LEPENCE
Za zmínku stojí plastové paletové vystavení ve tvaru lodi a majáku od agentury DAGO, kterým na sebe v obchodě upozorňuje Heffron.
ZBOŽÍ A PRODEJ 3/2021: IN-STORE KOMUNIKACE MUSÍ LADIT S DOBOU
Retail svírá celosvětová pandemie. A nějakou dobu ještě bude. Existují obory, jako je FMCG a další, které z důvodu nařízení vlády nebyly ovlivněny, a dokonce nejsou postiženy nebo se jim při srovnání s předcovidovým obdobím obratově daří i více. Děje se tak ale na...
RETAIL NEWS 3/2021: VÍTĚZOVÉ UKÁZALI AKTUÁLNÍ TRENDY V POS
Na semináři, který proběhl on-line v první třetině letošního února, nechali vítězové POPAI Awards 2020 nahlédnout do jejich know-how. A Dago se svým dvoupaletovým vystavením Republica nemohlo chybět. [pdf-embedder...
MARKETING & KOMUNIKACE 1/2021: NENÍ NAD ŽIVÝ KONTAKT SE ZÁKAZNÍKEM
Během pandemie bylo on-line nakupování pro obchodníky nepopiratelnou spásou. Celé měsíce lidé na internetu nakupovali cokoliv - potraviny a zboží každodenní spotřeby, stejně jako oblečení a produkty lifestylových značek, čímž posílili již dávno zřejmý trend....
IN STORE Slovakia 1-3/2021: Pozitívna rola P.O.P. komunikácie: Nebuďte prekážkou ani manipulátorom
Nákupné rozhodovanie je riadené emóciami. Avšak v jeho pozadí sú to predovšetkým zvyky, ktoré predurčujú obsah nákupného košíka. V tejto súvislosti je úlohou P.O.P. komunikácie narušiť naše konanie založené na zvyku, resp. vypnúť nášho autopilota, ktorý nás vedie k už vyskúšaným výrobkom a značkám.
Extra Místo prodeje: Čím vyniknout? Spojením materiálů a technologií
Produkční společnosti neustále přicházejí s technologickými novinkami a chtějí se blýsknout unikátními výstupy.
RETAIL NEWS 3/2021: POP má v komunikačním mixu nezastupitelné místo
Jak výrobci, tak i uživatelé prostředků in-store komunikace potvrzují významnou roli správně fungujících POP prostředků. Ty napomáhají nejenom ke zvýšení prodeje, ale zákazníci si je chválí i kvůli zjednodušené, a přesto atraktivní komunikaci v maloobchodním...
RETAIL NEWS 3/2021: SPRÁVNĚ ZVOLENÉ POS JAKO PODPORA PRODEJE FUNGUJE
Koronakrize ovlivnila i zadavatele POS. "Přesto letos uvidíme v obchodech velké množství vizuálně krásných realizací," říká Ing. Marek Končitík, Business Director společnosti DAGO. [pdf-embedder...
MARKETING & MEDIA 8/2021: Velké dilema lékáren
Zachovat a ctít tradici i barevnost, nebo se pustit do odvážnějších kombinací s rizikem matení zákazníka?
Marketing & Media 4/2021: U kávy prodává vůně i chuť
Popai.cz: VÁNOČNÍ SUMÁŘ: JAK DAGO PODPOŘILO KLIENTY A JEJICH ZNAČKY
Předvánoční čas je naprosto klíčový, co se prodejů čehokoliv týče. Je to také období, kdy se vytváří ta nejlepší vystavení, která mají za úkol oslovit co nejvíce nakupujících.
FireShot-Capture-088-www.popai_.cz_