Frisco Night láká stojanem na noční život

Jemně perlivý alkoholický nápoj získal loni na podzim novou variantu Frisco Night. Plzeňský Prazdroj, a. s., tímto krokem reagoval na spotřebitelské chování hlavní cílové skupiny, tedy žen do 35 let, které navštěvují večírk…

Futuristická POP prezentace Samsung

Nová prémiová řada lednic a praček značky Samsung má v pražském showroomu kuchyňského studia Sýkora svou vlastní malou výstavu realizovanou naší společností. Společnost Samsung Electronics totiž uvedla na konci loňského rok…

Marketér roku 2015 – znovu jsme partnery

Protože nám záleží na českém marketingu, snažíme se ho růzými způsoby podporovat. Jednou z našich aktivit je již mnohaleté partnerství soutěže o Marketéra roku organizované Českou marketingovou společností, která právě vyhl…

Chytrý regál umí namíchat drinky

Míchané nápoje a lihoviny patří k sobě, proč tedy zákazníkovi nenabídnout návod, jak si udělat ten správný koktejl, přímo v obchodě? Díky novému „drink-mixovému“ regálu, který jsme zrealizovali pro firmu Brown-Forman Czechi…

Naše vítězství v POPAI AWARDS 2014

Devět. Přesně tolik ocenění jsme získali za naše P.O.P. aplikace přihlášené do mezinárodní soutěže o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS. Odbornou porotu nejvíce zaujala POP aplikace p…

Unikátní POP pro M&M´s v TESCO

Vytvořit unikátní P.O.P. aplikaci pro cukrovinky nebývá jednoduché. Zákazníci navíc koupi těchto produktů často neplánují a sladkosti v košíku mnohdy skončí až na základě impulzního rozhodnutí. Společnosti Wrigley se ve spo…

Shop in shop ACER pro Alzu

Jak nalákat zákazníky obchodu s elektronikou, aby se nebáli vyzkoušet veškeré vystavené technologie značky Acer a případně si je i pořídili? Vsadili jsme na prostorný a elegantní shop-in-shop.
Společnost Acer využila aktuál…

JOJO shop-in-shop v TESCO

Nestle nám dalo v srpnu příležitost vytvořit specifické shop in shopy pro oblíbenou značku bonbónů JOJO. V tuzemských prodejnách Tesco tak vzniká specifický bonbónový svět, který zákazníky upoutá hned na první pohled. Shop-…

POPAI Euro Awards Paris: 5 našich projektů ve finále

Na úterním vyhlášení letošních POPAI Awards Paris jsme jako jediná česká firma získali 5 nominací našich projektů. Přihlášeno bylo 313 projektů ze 46 kategorií (loni 277 realizací ve 37 kategoriích). Finále proběhne v červnu, nominované projekty obsadí alespoň třetí místo.
Proti loňskému roku máme o jednu nominaci více. V kategorii nápojů budeme mít hned dvě umístění s nejhůře druhým místem. Soutěžíme zde s regálovým čelem Birell a paletovým vystavením Jaegermeister se sochou jelena. Toho jsme zde přivezli a vystavili. Mezi lidmi je o něj zájem, prohlížejí si ho a fotí. Velmi nás těší, že má po českém kole POPAI Awards tento projekt úspěch i v zahraničí.

V kategorii Edice a volný čas postoupilo vystavení pro LEGO Duplo v podobě lokomotivy ze stejnojmenné řady dětských stavebnic. Produkty jsou vystaveny ve středu lokomotivy a v její zadní části. Kromě nich jsou také na lokomotivě k vidění průhledné boxy se složenými stavebnicemi. Děti se tak s rodiči mohou těšit, co společně doma vytvoří.

Alespoň bronz v kategorii Zdraví, hygiena a drogerie získá také playtable pro značku Oral-B určený pro elektro oddělení vybraných prodejen Globus. Jasně komunikuje benefit, umožňuje zákazníkům vyzkoušení produktu a poskytuje dostatek prostoru pro zásobu prodávaných výrobků.
Pátou nominovanou realizací od DAGO je regálové čelo Whiskas. Prémiové provedení s policemi lakovanými v barvách produktu doplňuje skutečné lano, jež evokuje kočičí hravost a zvídavost. Spolu s nadživotní velikostí typické kočičí hrdinky Whiskas a kompletním osvětlením vytváří nadčasovou a celistvou prezentaci značky.
 
Váš DAGO team

Fotogalerie

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Dago s.r.o.
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
Share This