To nejlepší z Shop! Design Awards: hodnocení pro Marketing&Media

Ceny v globální soutěži Shop! Design Awards byly uděleny. Své favority z oceněných projektů vybrala naše projektová manažerka Annette Schulze. Vybrané projekty: AT&T M&M's Buff City Soap Všechny realizace jsou naprosto skvělé. Mnou vybrané realizace ale...

Nominace v POPAI Awards Paris pro Domácí kavárnu od Nestlé

V letošním ročníku soutěže POPAI Awards Paris 2022 získal nominaci náš projekt pro značky Starbucks a Nescafé Dolce Gusto v kategorii permanentních POS – jídlo a nápoje. Vystavení vyhrálo kategorii Potraviny v české soutěži POPAI Awards 2021. Shop in shop s názvem...

Salute! To nejlepší z Itálie najdete na jednom místě

Italové si život umějí vychutnat. Jejich vášeň k životu je pověstná. A na to sází i nové vystavení pro Ultra Premium Brands, které vás mrknutím oka přenese do prosluněných italských ulic. Vydejte se s námi na cestu!

POPAI Euro Awards Paris: 5 našich projektů ve finále

Na úterním vyhlášení letošních POPAI Awards Paris jsme jako jediná česká firma získali 5 nominací našich projektů. Přihlášeno bylo 313 projektů ze 46 kategorií (loni 277 realizací ve 37 kategoriích). Finále proběhne v červnu, nominované projekty obsadí alespoň třetí místo.
Proti loňskému roku máme o jednu nominaci více. V kategorii nápojů budeme mít hned dvě umístění s nejhůře druhým místem. Soutěžíme zde s regálovým čelem Birell a paletovým vystavením Jaegermeister se sochou jelena. Toho jsme zde přivezli a vystavili. Mezi lidmi je o něj zájem, prohlížejí si ho a fotí. Velmi nás těší, že má po českém kole POPAI Awards tento projekt úspěch i v zahraničí.

V kategorii Edice a volný čas postoupilo vystavení pro LEGO Duplo v podobě lokomotivy ze stejnojmenné řady dětských stavebnic. Produkty jsou vystaveny ve středu lokomotivy a v její zadní části. Kromě nich jsou také na lokomotivě k vidění průhledné boxy se složenými stavebnicemi. Děti se tak s rodiči mohou těšit, co společně doma vytvoří.

Alespoň bronz v kategorii Zdraví, hygiena a drogerie získá také playtable pro značku Oral-B určený pro elektro oddělení vybraných prodejen Globus. Jasně komunikuje benefit, umožňuje zákazníkům vyzkoušení produktu a poskytuje dostatek prostoru pro zásobu prodávaných výrobků.
Pátou nominovanou realizací od DAGO je regálové čelo Whiskas. Prémiové provedení s policemi lakovanými v barvách produktu doplňuje skutečné lano, jež evokuje kočičí hravost a zvídavost. Spolu s nadživotní velikostí typické kočičí hrdinky Whiskas a kompletním osvětlením vytváří nadčasovou a celistvou prezentaci značky.
 
Váš DAGO team

Fotogalerie

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This