Oživený model auta ovládl prodejny Tesco a Globus
Výrobce cukrovinek, žvýkaček a krmiv Mars nedávno představil kampaň pro žvýkačky Orbit a Airwaves s názvem „Dojeď svěží v novém autě!“. Na akci upozorňovala naše jednopaletová vystavení, která v prodejnách Tesco a Globus poutala pozornost hlavně modelem auta s interaktivními prvky.
Naše loď Captain Morgana vyhrála prestižní Shop! Global Awards
Slavný koráb Captain Morgana, který jsme vyrobili pro společnost Stock Plzeň-Božkov, získal cenu mezinárodní asociace Shop! v soutěži Global Awards. Ze slavnostního vyhlášení, které se konalo v americkém Chicagu, si vezeme ocenění za nejlepší in-store marketingový projekt v silné kategorii alkoholických a tabákových výrobků.
Vezeme dvě zlaté medaile z POPAI Euro Awards 2019
Celkem pět medailových umístění jsme vybojovali na finále světové soutěže POPAI Euro Awards, ve kterém mezi sebou soutěží nejlepší projekty v oblasti in-store reklamy. Proměnili jsme všech pět březnových nominací.
Šlápněte do pedálů! Birell novým vystavením láká na letní pohodu
Jak upozornit zákazníky, že nealkoholické osvěžení pro letní parné dny najdou i v pivním oddělení supermarketu Birell k tomu od začátku května využívá nové regálové čelo, které jsme vyrobili.
Endcap pro Coca-Cola vás vtáhne do hry
Velký černý puk, po stranách dvě hokejky a v pozadí nadšení fanoušci – to jsou nejvýraznější prvky regálového čela, které si u nás nechala zhotovit Coca-Cola. Odkazuje na blížící se mistrovství světa v hokeji a jeho cílem je propojit tento zimní sport se značkou Coca-Cola coby známým podpůrcem sportovních aktivit.
Nový software zkrátí vyřízení zakázky až o tři čtvrtiny
Výroba v segmentu POS je velmi komplexní a kooperuje na ní celá řada subjektů. Už dávno jsme si kladli otázku, jak docílit toho, aby správa každého z našich projektů byla efektivnější – od samotné produkce až po umístění produktu v prodejně.
Vůně Fernet Stock se line obchody řetězců Makro a Ahold
Pro předního výrobce lihovin Stock jsme vyrobili nové vystavení k propagaci jeho Fernetu Stock. Od konce března ho využívá v řetězci Makro a jeho hlavním cílem je představit novou láhev v moderním designu.
Na POPAI Awards 2019 jsme získali 5 nominací
Z nominačního večera soutěže POPAI Awards 2019 si do finále odvážíme skvělých 5 nominací. Počtem se tak držíme na stejné úrovni z loňska. Velké finále proběhne 13. června a o vítězství v něm zabojuje celkem 270 projektů nominovaných ve 44 kategoriích.
Více ukázek naší práce a intenzivnější komunikace. Spustili jsme nový web
Naše webové stránky dostaly nový, modernější vzhled a strukturu. Přibyly některé prvky, díky kterým budeme moci návštěvníkům webu lépe prezentovat naše projekty. Nový web nám umožní lépe vysvětlit náš přístup a to, co děláme.
Tullamore D.E.W. předvedlo v prodejnách Tesco svůj nový vizuál
Nové paletové vystavení irské whiskey Tullamore D.E.W. jsme zhotovili ve spolupráci s naším klientem a předním výrobcem lihovin Rémy Cointreau. Bylo umístěno ve vybraných prodejnách Tesco CZ a SK.
POPAI Masters Chicago
V říjnu se v Chicagu uskuteční tradiční POPAI University Master´s Program. Prestižní vzdělávací program se zaměří například na využití neuromarketingu, design a kreativitu, nákupní chování a další témata z oblasti shopper marketingu a POP komunikace.