Šlápněte do pedálů! Birell novým vystavením láká na letní pohodu
Jak upozornit zákazníky, že nealkoholické osvěžení pro letní parné dny najdou i v pivním oddělení supermarketu Birell k tomu od začátku května využívá nové regálové čelo, které jsme vyrobili.
Endcap pro Coca-Cola vás vtáhne do hry
Velký černý puk, po stranách dvě hokejky a v pozadí nadšení fanoušci – to jsou nejvýraznější prvky regálového čela, které si u nás nechala zhotovit Coca-Cola. Odkazuje na blížící se mistrovství světa v hokeji a jeho cílem je propojit tento zimní sport se značkou Coca-Cola coby známým podpůrcem sportovních aktivit.
Nový software zkrátí vyřízení zakázky až o tři čtvrtiny
Výroba v segmentu POS je velmi komplexní a kooperuje na ní celá řada subjektů. Už dávno jsme si kladli otázku, jak docílit toho, aby správa každého z našich projektů byla efektivnější – od samotné produkce až po umístění produktu v prodejně.
Vůně Fernet Stock se line obchody řetězců Makro a Ahold
Pro předního výrobce lihovin Stock jsme vyrobili nové vystavení k propagaci jeho Fernetu Stock. Od konce března ho využívá v řetězci Makro a jeho hlavním cílem je představit novou láhev v moderním designu.
Na POPAI Awards 2019 jsme získali 5 nominací
Z nominačního večera soutěže POPAI Awards 2019 si do finále odvážíme skvělých 5 nominací. Počtem se tak držíme na stejné úrovni z loňska. Velké finále proběhne 13. června a o vítězství v něm zabojuje celkem 270 projektů nominovaných ve 44 kategoriích.
Více ukázek naší práce a intenzivnější komunikace. Spustili jsme nový web
Naše webové stránky dostaly nový, modernější vzhled a strukturu. Přibyly některé prvky, díky kterým budeme moci návštěvníkům webu lépe prezentovat naše projekty. Nový web nám umožní lépe vysvětlit náš přístup a to, co děláme.
Tullamore D.E.W. předvedlo v prodejnách Tesco svůj nový vizuál
Nové paletové vystavení irské whiskey Tullamore D.E.W. jsme zhotovili ve spolupráci s naším klientem a předním výrobcem lihovin Rémy Cointreau. Bylo umístěno ve vybraných prodejnách Tesco CZ a SK.
Captain Morgan je dle poroty portálu Místoprodeje.cz realizací roku 2018
Naše vystavení pro ikonický rum Captain Morgan zvítězilo v anketě o nejlepší reklamní instalaci roku 2018. Uspělo mezi řadou silných soupeřících projektů. Výhra v soutěži, kterou pořádá portál Místoprodeje.cz, potvrdila, že…
Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech
Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…
Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech
Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…
Před odletem na zdraví! Hodnocení pro Marketing & Media
![GreyGoose Paris1](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2021/11/GreyGoose-Paris1.jpg)
Je lepší místo, kde vyrukovat s kampaní na tvrdý alkohol, než na letišti?
Grey Goose Riviera
Letiště Bombaj a Paříž
Pomoci cestujícím se správně naladit na dovolenou se snažila před časem vodka značky Grey Goose s limitovanou edicí, a to na dvou letištích, v Bombaji a Paříži. V letištních halách díky ilustracím s modrobílými slunečníky a plachetnicemi od Qentina Mongeho přenesla návštěvníky do kulis rozmarného léta Francouzské riviéry, které podtrhly pitoreskní stánky z tržiště i přímořské rekvizity. Celá výzdoba odkazuje právě k limitované edici lahve Riviera, která je součástí speciální řady. Součástí pop-upu byl i fotokoutek s pozadím, kde si mohli cestující nechat udělat fotku a rovnou vytisknout etiketu a vytvořit si tak personalizovanou láhev. Zájemci měli rovněž možnost vyzkoušet koktejl Le Grand Fizz servírovaný ve stylových sklenicích a míchaný z vodky, likéru St Germain (likér z květů bezu), sody a limetové šťávy.
Hodnocení: 4/5
Tomu říkám holiday feeling! Typicky námořnická modrobílá a další rekvizity rozpouštějí poslední známky stresu a již na letišti přenesou člověka do dovolenkového ráje, nebo v něm rozeznějí příjemné vzpomínky. Stokrát ohraný nápad s fotokoutkem na první pohled nenadchne, ale zrovna zde funguje perfektně. Lidi vtáhne a nenápadně je pobídne ke koupi personalizované lahve, čímž je dovede do kýženého cíle.
Jägermeister Cold Brew Coffee
Letiště Kodaň
Mast-Jägermeister a Heinemann, která provozuje duty free prodejny a retail v oblasti cestovního ruchu, společně naplánovaly čtyřměsíční kampaň pro uvedení nového produktu Jägermeister Cold Brew Coffee (tradiční bylinný likér s přídavkem kávy). Samotné uvedení novinky na trh sice proběhlo v Británii a USA už v září roku 2019 a Evropa i světová letiště následovala v lednu 2020, připravená kampaň však musela být kvůli dodržování protiepidemických opatření odložena. Odstartovala v září 2020 na devíti klíčových evropských letištích, a to v Franfurtu, Mnichově, Amsterdamu, Kodani, Vídni, Budapešti, Istanbulu a Moskvě. V retailu kampaň probíhá skrze výrazné pop-upy, v rámci nichž hostesky nabízely návštěvníkům ochutnávku Jägermeister Cold Brew Coffee v patřičně na -18 stupňů Celsia vychlazených skleničkách. Aktivity na letišti podpořila mediální a digitální kampaň.
Hodnocení: 2/5
Této realizaci ikonického a jindy mnohem kreativnějšího brandu s úžasem v očích netleskám. Plusový bod za dekorace ve formě kávových zrn ve vitrínce a hravých koleček pole
tujících ve vzduchu nad pop-up barem a hosteskami. Další bod navíc za ochutnávku podávanou v namražených sklenkách. Panáček se jistě při mnohdy zdlouhavém čekání na letišti hodí, ale jinak nic nového pod sluncem.
Bombay Sapphire
Letiště Sydney
Těsně před rozšířením epidemie a zavření letišť stihla v listopadu 2019 značka ginu Bombay Sapphire ve spolupráci se společností Heinemann, otevřít svůj pop-up na mezinárodním letišti v Sydney. Prostor dělal čest svému názvu – „Stir Creativity“ – snažil se být avantgardní i experimentální. Kolem
jdoucí lákal, ať poznají „aromatický svět“ ginu a ochutnají jeho poslední novinku. Cestující byl v průběhu dvouměsíční kampaně zasažen na několika bodech a prostřednictvím různých kanálů, včetně displejů v transferech, brandingu boxů na notebooky u kontrol, DOOH obrazovek v odletové hale, ale i na sociálních sítích či v letištních barech. Pop-up navržen coby neonový skleník, ovšem ne ledajaký, ale jako interpretace slavného skleníku lihovaru v Laverstoke Mill v Anglii, nabízel přítomným multisenzorický zážitek. Vrcholem pak byla pro cestující možnost si umíchat pod dohledem barmana svůj vlastní koktejl.
Hodnocení: 3/5
Celkově originální a neotřelý nápad s nádechem výletu do budoucnosti. Možnost zkrátit si čas čekání vytvořením vlastního koktejlu ve spolupráci s barmanem zabaví a vryje se zákazníkům do srdce. Oblé tvary vinoucí se do všech stran působí moderně, ale v kombinaci s bohatou florou se nezdají příliš vyvážené, méně je někdy více. Pokud je však design věrný předloze, skleníku lihovaru v Laverstoke Mill, budiž.
Hodnotila Lenka Lahaije, DAGO s.r.o.
Zdroj: Marketing & Media 45/2021
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY