POPAI AWARDS: 10 ocenění

23. listopadu proběhlo vyhlášení POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace za rok 2017. Z večera jsme si odnesli ocenění za šest projektů. Nejvíce úspěšná byla práce pro Jägermeister, která k…

Origami jelen od Jägermeistera láká na podzimní atmosféru

Pro značku bylinného likéru Jägermeister jsme vytvořili netradiční a atraktivní vystavení s „origami“ jelenem. Je určeno pro podzimní akci českých prodejen řetězce Globus a slovenské Metro.
Společně se společností Remy Coin…

Letní zajímavosti z Pinterestu

Realizace a návrhy, které nás zaujaly a mohly by se líbit i vám.

Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na 

Podporujeme děti i seniory

Na světě nejsme sami. Pomáhat je lidské a přirozené, zvlášť těm, kteří si sami pomoci nemohou. Rozhodli jsme se proto letos přispět částkou 250 000 Kč na několik projektů, které mají podle nás velký smysl a skutečně mohou p…

Purina od Nestlé oslavila se zákazníky Globusu den koček

Značka zvířecích krmiv Purina společnosti Nestlé letos na začátku srpna slavila den koček. V Globusu jsme spolu s Nestlé připravili originální hravé vystavení lákající na dlouhodobou slevovou akci.

Značka krmiv pro domácí…

Zlato s Kofolou na POPAI Awards Paris

V kategorii Nápoje prestižní evropské soutěže POPAI Awards Paris jsme si za realizaci paletového ostrova pro značku Rajec přivezli společně s naším klientem Kofolou zlatou medaili. Naše tři další projekty byly oceněny bronz…

Retail Safari v Düsseldorfu

Letošní cesta za inspirací v německém Düsseldorfu ukázala možnosti, jak se mohou prodejny stát příjemnou součástí volného času zákazníka.

V rámci návštěvy veletrhu Euroshop v Düsseldorfu jsme si nenechali ujít naši tradiční…

Jaro přináší další výběr zajímavostí z Pinterestu

Příklady zajímavých a působivých realizací, které pomáhají budovat atmosféru v místě prodeje.
Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na 

Globalshop Las Vegas 2017: špičková tradiční řešení

25. ročník veletrhu Globalshop Las Vegas 2017 (www.globalshop.org) se letos nesl v duchu sloganu „Experience Defines You“, zákaznická zkušenost tak i zde byla již tradičně na prvním místě.

Oproti düsseldorfskému Euroshopu b…

Před odletem na zdraví! Hodnocení pro Marketing & Media

Je lepší místo, kde vyrukovat s kampaní na tvrdý alkohol, než na letišti?

Grey Goose Riviera
Letiště Bombaj a Paříž

Pomoci cestujícím se správně naladit na dovolenou se snažila před časem vodka značky Grey Goose s limitovanou edicí, a to na dvou letištích, v Bombaji a Paříži. V letištních halách díky ilustracím s modrobílými slunečníky a plachetnicemi od Qentina Mongeho přenesla návštěvníky do kulis rozmarného léta Francouzské riviéry, které podtrhly pitoreskní stánky z tržiště i přímořské rekvizity. Celá výzdoba odkazuje právě k limitované edici lahve Riviera, která je součástí speciální řady. Součástí pop-upu byl i fotokoutek s pozadím, kde si mohli cestující nechat udělat fotku a rovnou vytisknout etiketu a vytvořit si tak personalizovanou láhev. Zájemci měli rovněž možnost vyzkoušet koktejl Le Grand Fizz servírovaný ve stylových sklenicích a míchaný z vodky, likéru St Germain (likér z květů bezu), sody a limetové šťávy.

Hodnocení: 4/5
Tomu říkám holiday feeling! Typicky námořnická modrobílá a další rekvizity rozpouštějí poslední známky stresu a již na letišti přenesou člověka do dovolenkového ráje, nebo v něm rozeznějí příjemné vzpomínky. Stokrát ohraný nápad s fotokoutkem na první pohled nenadchne, ale zrovna zde funguje perfektně. Lidi vtáhne a nenápadně je pobídne ke koupi personalizované lahve, čímž je dovede do kýženého cíle.

Jägermeister Cold Brew Coffee
Letiště Kodaň

Mast-Jägermeister a Heinemann, která provozuje duty free prodejny a retail v oblasti cestovního ruchu, společně naplánovaly čtyřměsíční kampaň pro uvedení nového produktu Jägermeister Cold Brew Coffee (tradiční bylinný likér s přídavkem kávy). Samotné uvedení novinky na trh sice proběhlo v Británii a USA už v září roku 2019 a Evropa i světová letiště následovala v lednu 2020, připravená kampaň však musela být kvůli dodržování protiepidemických opatření odložena. Odstartovala v září 2020 na devíti klíčových evropských letištích, a to v Franfurtu, Mnichově, Amsterdamu, Kodani, Vídni, Budapešti, Istanbulu a Moskvě. V retailu kampaň probíhá skrze výrazné pop-upy, v rámci nichž hostesky nabízely návštěvníkům ochutnávku Jägermeister Cold Brew Coffee v patřičně na -18 stupňů Celsia vychlazených skleničkách. Aktivity na letišti podpořila mediální a digitální kampaň.

Hodnocení: 2/5
Této realizaci ikonického a jindy mnohem kreativnějšího brandu s úžasem v očích netleskám. Plusový bod za dekorace ve formě kávových zrn ve vitrínce a hravých koleček pole

tujících ve vzduchu nad pop-up barem a hosteskami. Další bod navíc za ochutnávku podávanou v namražených sklenkách. Panáček se jistě při mnohdy zdlouhavém čekání na letišti hodí, ale jinak nic nového pod sluncem.

Bombay Sapphire
Letiště Sydney

Těsně před rozšířením epidemie a zavření letišť stihla v listopadu 2019 značka ginu Bombay Sapphire ve spolupráci se společností Heinemann, otevřít svůj pop-up na mezinárodním letišti v Sydney. Prostor dělal čest svému názvu – „Stir Creativity“ – snažil se být avantgardní i experimentální. Kolem

jdoucí lákal, ať poznají „aromatický svět“ ginu a ochutnají jeho poslední novinku. Cestující byl v průběhu dvouměsíční kampaně zasažen na několika bodech a prostřednictvím různých kanálů, včetně displejů v transferech, brandingu boxů na notebooky u kontrol, DOOH obrazovek v odletové hale, ale i na sociálních sítích či v letištních barech. Pop-up navržen coby neonový skleník, ovšem ne ledajaký, ale jako interpretace slavného skleníku lihovaru v Laverstoke Mill v Anglii, nabízel přítomným multisenzorický zážitek. Vrcholem pak byla pro cestující možnost si umíchat pod dohledem barmana svůj vlastní koktejl.

Hodnocení: 3/5
Celkově originální a neotřelý nápad s nádechem výletu do budoucnosti. Možnost zkrátit si čas čekání vytvořením vlastního koktejlu ve spolupráci s barmanem zabaví a vryje se zákazníkům do srdce. Oblé tvary vinoucí se do všech stran působí moderně, ale v kombinaci s bohatou florou se nezdají příliš vyvážené, méně je někdy více. Pokud je však design věrný předloze, skleníku lihovaru v Laverstoke Mill, budiž.

 

Hodnotila Lenka Lahaije, DAGO s.r.o.
Zdroj: Marketing & Media 45/2021

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This