Vitana farmářské tržiště v hypermarketech
Praha, 9. května 2016 – Společnost Vitana, lídr v polévkové produktové kategorii, představila novou řadu polévek a rozhodla se podpořit launch lákavým vystavením. Zákazníky ke skvělým produktům lákala realizace, díky níž si…
POPAI Awards Paris – i letos se nám zadařilo.
Praha, Paříž, 7. dubna 2016 – Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris v úterý oznámila projekty, které postupují do červnového finále. Tři z nich realizovala naše společnost a již teď je jasné, že získají ve svých kate…
Chuťovky z Pinterestu
I tentokrát přinášíme pár obrázků zajímavých realizací, které jsme během začátku roku objevili na Pinterestu. Naše společnost se v roce 2016 zařadila mezi značky oceněné titulem Business Superbrands. Jedná se o prestižní cenu udělovanou značkám s výjimečným postavením na domácím trhu, jejichž zákazníci si s nimi spojují významné a… In-store komunikace má za cíl přimět zákazníky, aby se rádi vraceli. Na vlastní kůži se o tom přesvědčila redaktorka České televize, kterou prodejnou v Letňanech provedli Daniel Jesenský, Managing partner naší společnosti a… Se společností Brown-Forman Czechia distribuující značky prémiového alkoholu Jack Daniel’s, Pepe Lopez a další jsme společně vytvořili druhou generaci chytrých regálů, které tisknou recepty na míchané drinky dle výběru záka… Čím se vyznačuje současný in-store marketing a jaké klade požadavky na značky i tvůrce POS materiálů, se můžete dozvědět v rozhovoru portálu Místoprodeje.cz s naším obchodním a marketingovým ředitelem Markem Končitíkem. Podle… Výrobce čokolád Orion společnost Nestlé Česko s.r.o se rozhodla zvýšit s naší pomocí hodnotu celé kategorie těchto výrobků a zároveň posílit frekvenci kupujících v sekci prostřednictvím exkluzivního vystavení svých produktů… Na obrázkovou sociální síť průběžně dáváme realizace, které stojí za pozornost. Minulý týden proběhlo v Praze tradiční vyhlášení cen POPAI Central Europe Awards 2015. Naší společnosti se podařilo uspět se třemi realizacemi, z nichž pojízdný bar Loď Captain Morgan pro Stock Plzeň triumfoval čtyřmi oceněn…
Tyto i další zajímavé instalace naleznete na
DAGO je superbrandem 2016
Náš Milka endcup na ČT24
Úvod do mixologie v prodejně Makro
Rozhovor měsíce s Markem Končitíkem z DAGO
Orion vábí do světa cukrovinek proudem čokolády
Chuťovky z Pinterestu
https://www.pinterest.com/dagoPOPagency/original-pop-displays
Proh…
POPAI CE AWARDS ovládla loď Kapitána Morgana
Před odletem na zdraví! Hodnocení pro Marketing & Media
Je lepší místo, kde vyrukovat s kampaní na tvrdý alkohol, než na letišti?
Grey Goose Riviera
Letiště Bombaj a Paříž
Pomoci cestujícím se správně naladit na dovolenou se snažila před časem vodka značky Grey Goose s limitovanou edicí, a to na dvou letištích, v Bombaji a Paříži. V letištních halách díky ilustracím s modrobílými slunečníky a plachetnicemi od Qentina Mongeho přenesla návštěvníky do kulis rozmarného léta Francouzské riviéry, které podtrhly pitoreskní stánky z tržiště i přímořské rekvizity. Celá výzdoba odkazuje právě k limitované edici lahve Riviera, která je součástí speciální řady. Součástí pop-upu byl i fotokoutek s pozadím, kde si mohli cestující nechat udělat fotku a rovnou vytisknout etiketu a vytvořit si tak personalizovanou láhev. Zájemci měli rovněž možnost vyzkoušet koktejl Le Grand Fizz servírovaný ve stylových sklenicích a míchaný z vodky, likéru St Germain (likér z květů bezu), sody a limetové šťávy.
Hodnocení: 4/5
Tomu říkám holiday feeling! Typicky námořnická modrobílá a další rekvizity rozpouštějí poslední známky stresu a již na letišti přenesou člověka do dovolenkového ráje, nebo v něm rozeznějí příjemné vzpomínky. Stokrát ohraný nápad s fotokoutkem na první pohled nenadchne, ale zrovna zde funguje perfektně. Lidi vtáhne a nenápadně je pobídne ke koupi personalizované lahve, čímž je dovede do kýženého cíle.
Jägermeister Cold Brew Coffee
Letiště Kodaň
Mast-Jägermeister a Heinemann, která provozuje duty free prodejny a retail v oblasti cestovního ruchu, společně naplánovaly čtyřměsíční kampaň pro uvedení nového produktu Jägermeister Cold Brew Coffee (tradiční bylinný likér s přídavkem kávy). Samotné uvedení novinky na trh sice proběhlo v Británii a USA už v září roku 2019 a Evropa i světová letiště následovala v lednu 2020, připravená kampaň však musela být kvůli dodržování protiepidemických opatření odložena. Odstartovala v září 2020 na devíti klíčových evropských letištích, a to v Franfurtu, Mnichově, Amsterdamu, Kodani, Vídni, Budapešti, Istanbulu a Moskvě. V retailu kampaň probíhá skrze výrazné pop-upy, v rámci nichž hostesky nabízely návštěvníkům ochutnávku Jägermeister Cold Brew Coffee v patřičně na -18 stupňů Celsia vychlazených skleničkách. Aktivity na letišti podpořila mediální a digitální kampaň.
Hodnocení: 2/5
Této realizaci ikonického a jindy mnohem kreativnějšího brandu s úžasem v očích netleskám. Plusový bod za dekorace ve formě kávových zrn ve vitrínce a hravých koleček pole
tujících ve vzduchu nad pop-up barem a hosteskami. Další bod navíc za ochutnávku podávanou v namražených sklenkách. Panáček se jistě při mnohdy zdlouhavém čekání na letišti hodí, ale jinak nic nového pod sluncem.
Bombay Sapphire
Letiště Sydney
Těsně před rozšířením epidemie a zavření letišť stihla v listopadu 2019 značka ginu Bombay Sapphire ve spolupráci se společností Heinemann, otevřít svůj pop-up na mezinárodním letišti v Sydney. Prostor dělal čest svému názvu – „Stir Creativity“ – snažil se být avantgardní i experimentální. Kolem
jdoucí lákal, ať poznají „aromatický svět“ ginu a ochutnají jeho poslední novinku. Cestující byl v průběhu dvouměsíční kampaně zasažen na několika bodech a prostřednictvím různých kanálů, včetně displejů v transferech, brandingu boxů na notebooky u kontrol, DOOH obrazovek v odletové hale, ale i na sociálních sítích či v letištních barech. Pop-up navržen coby neonový skleník, ovšem ne ledajaký, ale jako interpretace slavného skleníku lihovaru v Laverstoke Mill v Anglii, nabízel přítomným multisenzorický zážitek. Vrcholem pak byla pro cestující možnost si umíchat pod dohledem barmana svůj vlastní koktejl.
Hodnocení: 3/5
Celkově originální a neotřelý nápad s nádechem výletu do budoucnosti. Možnost zkrátit si čas čekání vytvořením vlastního koktejlu ve spolupráci s barmanem zabaví a vryje se zákazníkům do srdce. Oblé tvary vinoucí se do všech stran působí moderně, ale v kombinaci s bohatou florou se nezdají příliš vyvážené, méně je někdy více. Pokud je však design věrný předloze, skleníku lihovaru v Laverstoke Mill, budiž.
Hodnotila Lenka Lahaije, DAGO s.r.o.
Zdroj: Marketing & Media 45/2021
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY