Nové displeje NESCAFÉ

Naše společnost byla svým dlouholetým klientem společností NESTLÉ oslovena a následně vybrána v rámci tendru jako výrobce nového typu permanentního podlahového stojanu pro produkty značky NESCAFÉ. Cílovým místem určení jsou…

Unikátní paletové vystavení pro Budvar

Pro svého zákazníka Budějovický Budvar, n.p., jsme vytvořili netradiční prodejní jednotky pro druhotné vystavení promovaných skupinových balení piva Budvar. Kromě návrhu a výroby v rekordním čase jsme zajistili také instala…

Displeje Tassimo pro Kraft Foods

Naše společnost pro svého zákazníka Kraft Foods navrhla, vyrobila a na českém trhu v listopadu 2012 implementovala luxusní podlahové displeje Tassimo. Tyto POP stojany slouží k podpoře prodeje kávovarů Bosch a kávy Tassimo…

POP Tullamore Dew do barů

Při příležitosti uvedení nové lahve legendární irské whiskey Tullamore Dew a v kontextu dalších marketingových aktivit spojených s tímto launchem byla naše společnost oslovena distributorem této značky, společností STOCK Pl…

POPAI awards 2012

Ocenění v POPAI Awards 2012
Praha, 26. 11. 2012 – Do letošní soutěže o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace POPAI Awards 2012 jsme přihlásili celkem sedm projektů. Tři z nich se staly vítězi kategorie,…

Demo jednotky Samsung

Společnost Samsung a její dceřiná agentura Cheil (zastoupená p. Kamilem Kaliszanem) ve spolupráci s naší společností zrealizovala v extrémně krátkém čase tři speciální demo jednotky pro prezentaci nejnovějších tabletů Galax…

Chráněné dílny

Naše společnost rozšířila v letošním srpnu spolupráci s organizacemi se statutem chráněná dílna. V kontextu našeho etického kodexu se snažíme pomoci handicapovaným občanům se níženou pracovní schopností, tedy těm, kteří maj…

Nové fotostěny v ElectroWorld

Nové in-store řešení fotostěn v ElectroWorld od Dago. Již několik měsíců naše společnost ve spolupráci s maloobchodní společností Electro World, s.r.o., spolupracuje na projektu remodelingu prezentačních stěn na fotoaparáty…

Mobilní prodejní vozík KOLONÁDA

Pro svého klienta Kraft Foods jsme navrhli a vyrobili specifický prezentační stánek KOLONÁDA – mobilní prodejní vozík v retro stylu evokující dobu založení výroby tradičních oplatek Kolonáda.

Tvarem i konstrukčním řešením…

Před odletem na zdraví! Hodnocení pro Marketing & Media

Je lepší místo, kde vyrukovat s kampaní na tvrdý alkohol, než na letišti?

Grey Goose Riviera
Letiště Bombaj a Paříž

Pomoci cestujícím se správně naladit na dovolenou se snažila před časem vodka značky Grey Goose s limitovanou edicí, a to na dvou letištích, v Bombaji a Paříži. V letištních halách díky ilustracím s modrobílými slunečníky a plachetnicemi od Qentina Mongeho přenesla návštěvníky do kulis rozmarného léta Francouzské riviéry, které podtrhly pitoreskní stánky z tržiště i přímořské rekvizity. Celá výzdoba odkazuje právě k limitované edici lahve Riviera, která je součástí speciální řady. Součástí pop-upu byl i fotokoutek s pozadím, kde si mohli cestující nechat udělat fotku a rovnou vytisknout etiketu a vytvořit si tak personalizovanou láhev. Zájemci měli rovněž možnost vyzkoušet koktejl Le Grand Fizz servírovaný ve stylových sklenicích a míchaný z vodky, likéru St Germain (likér z květů bezu), sody a limetové šťávy.

Hodnocení: 4/5
Tomu říkám holiday feeling! Typicky námořnická modrobílá a další rekvizity rozpouštějí poslední známky stresu a již na letišti přenesou člověka do dovolenkového ráje, nebo v něm rozeznějí příjemné vzpomínky. Stokrát ohraný nápad s fotokoutkem na první pohled nenadchne, ale zrovna zde funguje perfektně. Lidi vtáhne a nenápadně je pobídne ke koupi personalizované lahve, čímž je dovede do kýženého cíle.

Jägermeister Cold Brew Coffee
Letiště Kodaň

Mast-Jägermeister a Heinemann, která provozuje duty free prodejny a retail v oblasti cestovního ruchu, společně naplánovaly čtyřměsíční kampaň pro uvedení nového produktu Jägermeister Cold Brew Coffee (tradiční bylinný likér s přídavkem kávy). Samotné uvedení novinky na trh sice proběhlo v Británii a USA už v září roku 2019 a Evropa i světová letiště následovala v lednu 2020, připravená kampaň však musela být kvůli dodržování protiepidemických opatření odložena. Odstartovala v září 2020 na devíti klíčových evropských letištích, a to v Franfurtu, Mnichově, Amsterdamu, Kodani, Vídni, Budapešti, Istanbulu a Moskvě. V retailu kampaň probíhá skrze výrazné pop-upy, v rámci nichž hostesky nabízely návštěvníkům ochutnávku Jägermeister Cold Brew Coffee v patřičně na -18 stupňů Celsia vychlazených skleničkách. Aktivity na letišti podpořila mediální a digitální kampaň.

Hodnocení: 2/5
Této realizaci ikonického a jindy mnohem kreativnějšího brandu s úžasem v očích netleskám. Plusový bod za dekorace ve formě kávových zrn ve vitrínce a hravých koleček pole

tujících ve vzduchu nad pop-up barem a hosteskami. Další bod navíc za ochutnávku podávanou v namražených sklenkách. Panáček se jistě při mnohdy zdlouhavém čekání na letišti hodí, ale jinak nic nového pod sluncem.

Bombay Sapphire
Letiště Sydney

Těsně před rozšířením epidemie a zavření letišť stihla v listopadu 2019 značka ginu Bombay Sapphire ve spolupráci se společností Heinemann, otevřít svůj pop-up na mezinárodním letišti v Sydney. Prostor dělal čest svému názvu – „Stir Creativity“ – snažil se být avantgardní i experimentální. Kolem

jdoucí lákal, ať poznají „aromatický svět“ ginu a ochutnají jeho poslední novinku. Cestující byl v průběhu dvouměsíční kampaně zasažen na několika bodech a prostřednictvím různých kanálů, včetně displejů v transferech, brandingu boxů na notebooky u kontrol, DOOH obrazovek v odletové hale, ale i na sociálních sítích či v letištních barech. Pop-up navržen coby neonový skleník, ovšem ne ledajaký, ale jako interpretace slavného skleníku lihovaru v Laverstoke Mill v Anglii, nabízel přítomným multisenzorický zážitek. Vrcholem pak byla pro cestující možnost si umíchat pod dohledem barmana svůj vlastní koktejl.

Hodnocení: 3/5
Celkově originální a neotřelý nápad s nádechem výletu do budoucnosti. Možnost zkrátit si čas čekání vytvořením vlastního koktejlu ve spolupráci s barmanem zabaví a vryje se zákazníkům do srdce. Oblé tvary vinoucí se do všech stran působí moderně, ale v kombinaci s bohatou florou se nezdají příliš vyvážené, méně je někdy více. Pokud je však design věrný předloze, skleníku lihovaru v Laverstoke Mill, budiž.

 

Hodnotila Lenka Lahaije, DAGO s.r.o.
Zdroj: Marketing & Media 45/2021

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This