Kompletní sortiment káv Perla na jednom místě
Úžasná vůně, symbol odpočinku ale i pořádné vzpruhy – tak většina z nás vnímá kávu. Doby, kdy si lidé vybírali pouze mezi zrnkovou a rozpustnou kávu, jsou už dávno pryč.
Doba pečení se blíží. ECG promuje na prodejní ploše kuchyňské roboty
Od října mohou spotřebitele v prodejnách tuzemské́ sítě Expert Elektro nově zaujmout jedinečné́ POP stojany zhotovené pro značku ECG.
Dvojnásobné zlato ze soutěže POPAI Awards
Ve čtvrtek 24. listopadu se jako každý rok konalo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards. V této soutěži jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace na domácím trhu. I v letošním roce jsme uspěli a odnášíme si zlato celkem ze dvou kategorií.
Čerstvý pohled na tradiční obor: Hodnocení pro Marketing & Media
Udělat z důvěrně známé věci, jakou je nákup potravin, příjemně překvapivý zážitek, se snaží designéři po celém světě.
Shop in shopy pro Pilsner Urquell získaly první místo v soutěži POP STAR
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlásil nového vítěze soutěže POP STAR. „Zlatou medaili“ si za měsíc září odnáší naše realizace shop in shopů pro Pilsner Urquell.
Pomáháme tam, kde je to potřeba
Uvědomujeme si, jak důležité je pomáhat slabším a nezavírat oči před problémy, které tíží ostatní. Proto moc rádi podporujeme aktivity, které dávají smysl a přinášejí radost ostatním.
Shop in shop Semtexu promuje novou kampaň Kofoly a zaujme virtuální realitou
Značka energetických nápojů Semtex přichází společně s komunikační agenturou Dago s novými shop in shopy, které mají mimo jiné zvýšit povědomí o nové kampani s názvem „Life is funny, když máš money“.
Halloween je pro děti: Hodnocení pro Marketing & Media
Pojďme se bát… Ale krásně bát! Jak se neztratit v oranžovém moři a prodat o trochu více bonbónů, čokolád, dekorací, bublinek i dýní? Ta nejlepší halloweenská vystavení pro časopis Marketing & Media hodnotila Radka Hejduková.
Nová zimní edice, která vám dá křídla: Red Bull s příchutí jablka a fíku
Společnost Red Bull opět přichází s novou sezonní edicí svých energetických nápojů.
Nápoje Fanta sázejí na Halloween
Halloween sice není typický český svátek, přesto pro obchodníky představuje skvělou příležitost k navázání kontaktu se zákazníky způsobem, jaký si jindy nemohou dovolit.
Před odletem na zdraví! Hodnocení pro Marketing & Media
Je lepší místo, kde vyrukovat s kampaní na tvrdý alkohol, než na letišti?
Grey Goose Riviera
Letiště Bombaj a Paříž
Pomoci cestujícím se správně naladit na dovolenou se snažila před časem vodka značky Grey Goose s limitovanou edicí, a to na dvou letištích, v Bombaji a Paříži. V letištních halách díky ilustracím s modrobílými slunečníky a plachetnicemi od Qentina Mongeho přenesla návštěvníky do kulis rozmarného léta Francouzské riviéry, které podtrhly pitoreskní stánky z tržiště i přímořské rekvizity. Celá výzdoba odkazuje právě k limitované edici lahve Riviera, která je součástí speciální řady. Součástí pop-upu byl i fotokoutek s pozadím, kde si mohli cestující nechat udělat fotku a rovnou vytisknout etiketu a vytvořit si tak personalizovanou láhev. Zájemci měli rovněž možnost vyzkoušet koktejl Le Grand Fizz servírovaný ve stylových sklenicích a míchaný z vodky, likéru St Germain (likér z květů bezu), sody a limetové šťávy.
Hodnocení: 4/5
Tomu říkám holiday feeling! Typicky námořnická modrobílá a další rekvizity rozpouštějí poslední známky stresu a již na letišti přenesou člověka do dovolenkového ráje, nebo v něm rozeznějí příjemné vzpomínky. Stokrát ohraný nápad s fotokoutkem na první pohled nenadchne, ale zrovna zde funguje perfektně. Lidi vtáhne a nenápadně je pobídne ke koupi personalizované lahve, čímž je dovede do kýženého cíle.
Jägermeister Cold Brew Coffee
Letiště Kodaň
Mast-Jägermeister a Heinemann, která provozuje duty free prodejny a retail v oblasti cestovního ruchu, společně naplánovaly čtyřměsíční kampaň pro uvedení nového produktu Jägermeister Cold Brew Coffee (tradiční bylinný likér s přídavkem kávy). Samotné uvedení novinky na trh sice proběhlo v Británii a USA už v září roku 2019 a Evropa i světová letiště následovala v lednu 2020, připravená kampaň však musela být kvůli dodržování protiepidemických opatření odložena. Odstartovala v září 2020 na devíti klíčových evropských letištích, a to v Franfurtu, Mnichově, Amsterdamu, Kodani, Vídni, Budapešti, Istanbulu a Moskvě. V retailu kampaň probíhá skrze výrazné pop-upy, v rámci nichž hostesky nabízely návštěvníkům ochutnávku Jägermeister Cold Brew Coffee v patřičně na -18 stupňů Celsia vychlazených skleničkách. Aktivity na letišti podpořila mediální a digitální kampaň.
Hodnocení: 2/5
Této realizaci ikonického a jindy mnohem kreativnějšího brandu s úžasem v očích netleskám. Plusový bod za dekorace ve formě kávových zrn ve vitrínce a hravých koleček pole
tujících ve vzduchu nad pop-up barem a hosteskami. Další bod navíc za ochutnávku podávanou v namražených sklenkách. Panáček se jistě při mnohdy zdlouhavém čekání na letišti hodí, ale jinak nic nového pod sluncem.
Bombay Sapphire
Letiště Sydney
Těsně před rozšířením epidemie a zavření letišť stihla v listopadu 2019 značka ginu Bombay Sapphire ve spolupráci se společností Heinemann, otevřít svůj pop-up na mezinárodním letišti v Sydney. Prostor dělal čest svému názvu – „Stir Creativity“ – snažil se být avantgardní i experimentální. Kolem
jdoucí lákal, ať poznají „aromatický svět“ ginu a ochutnají jeho poslední novinku. Cestující byl v průběhu dvouměsíční kampaně zasažen na několika bodech a prostřednictvím různých kanálů, včetně displejů v transferech, brandingu boxů na notebooky u kontrol, DOOH obrazovek v odletové hale, ale i na sociálních sítích či v letištních barech. Pop-up navržen coby neonový skleník, ovšem ne ledajaký, ale jako interpretace slavného skleníku lihovaru v Laverstoke Mill v Anglii, nabízel přítomným multisenzorický zážitek. Vrcholem pak byla pro cestující možnost si umíchat pod dohledem barmana svůj vlastní koktejl.
Hodnocení: 3/5
Celkově originální a neotřelý nápad s nádechem výletu do budoucnosti. Možnost zkrátit si čas čekání vytvořením vlastního koktejlu ve spolupráci s barmanem zabaví a vryje se zákazníkům do srdce. Oblé tvary vinoucí se do všech stran působí moderně, ale v kombinaci s bohatou florou se nezdají příliš vyvážené, méně je někdy více. Pokud je však design věrný předloze, skleníku lihovaru v Laverstoke Mill, budiž.
Hodnotila Lenka Lahaije, DAGO s.r.o.
Zdroj: Marketing & Media 45/2021
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY