Ocenění POP STAR měsíce února 2021 získala realizace JOJO

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc únor se stala realizace JoJo. V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční...

Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje

Úspěšné POS vychází z poznání klienta/zadavatele a brandu. Na ně navazuje určení si cíle, vytvoření strategie řešení POS, kontrola nákupního procesu, nalezení funkčních elementů pro prodej, nalezení benefitů, odlišností atd. Příprava těchto studií zabere více času než produkce samotného POS.

Nová značka rumu Heffron připlula k zákazníkům na lodi

Třtinový rum Heffron má své místo v sortimentu české Palírny U Zeleného stromu už od roku 2019. Nyní na sebe Heffron upozorňuje v českých obchodech pomocí našeho netradičního paletového vystavení ve tvaru lodi a majáku.

Propojení dvou různých konceptů Stock slavilo úspěch

Čtyřpaletí pro Stock Plzeň a.s. bylo opravdovou výzvou, slučovalo v sobě totiž prezentaci dvou naprosto odlišných konceptů. Na jedné straně to byly dvě nové tváře rozšiřující rodinu Božkov Republica, a to rumový elixír Božkov Republica Espresso a vodka z cukrové třtiny Božkov Republica Vodka, na druhé straně pak klasika – starý dobrý Fernet Stock Božkov.

Ovčák Éro šílí v obchodech po Brit Meaty Jerky

Ve spolupráci s českým výrobcem zvířecího krmiva VAFO Praha jsme představili nový psí snack Brit Meaty Jerky pomocí originálního permanentního vystavení. To bude ke zhlédnutí ve většině ze 75 zemí, kde společnost působí.

Big Shock vsadil na kreativní nabídku kompletního sortimentu

Značka Big Shock poprvé vystavila svůj kompletní sortiment na jednom místě, a to v rámci nového permanentního vystavení na prodejně Globus v Praze – Čakovicích. Kreativní endcap je kolektivním dílem společnosti Al-Namura a naší agentury.

Pětinásobné zlato z POPAI Awards

I letos se můžeme těšit z úspěchu na soutěži POPAI Awards, na kterých jsme uspěli s pěti realizacemi. Za vynikající realizaci bylo zvoleno vystavení se zubním kartáčkem Oral B.

Voda Natura proudí prodejnami Globus

Seznámit nakupující s balenou vodou Natura a upozornit na její rebranding má nový paletový ostrov pro společnost Coca-Cola HBC. Ten zapadá do široké kampaně s podobným cílem. Čistotu vody z Adršpachu lidem ukazuje pomocí bublající vody mezi skalami a živého jehličnanu uprostřed.

Krize nám pomohla k vnitřní proměně

Zdá se, že téma současné krize nás hned tak neopustí. Slyšíme o něm ze všech stran, a místo abychom se soustředili především na práci, bez přestání řešíme, co přijde. V Dagu jsme se rozhodli přistoupit k této krizi pozitivně a proaktivně. Provedli jsme...

Příchutě otevírají cestu aneb Jak prodávat alkohol?

Pandemie covidu-19 zasáhla i segment alkoholu. Jak se na něm podepsala?
 
Nechci mluvit o alkoholu obecně. Všichni víme, co je alkohol a taky to, že nám může přinášet jak radosti, tak i různé strasti. I proto je velice specifickým segmentem trhu s věkem ohraničenou cílovou skupinou a regulovanou propagací. Zároveň v pandemickém období dostává další ránu v podobě mimořádných opatření v segmentu HORECA. Ať už jde o pivo, víno či bezpočet druhů tvrdého alkoholu, jejich moment spotřeby byl jako mávnutím kouzelného proutku bez varování a s okamžitou platností přesunut do domovů zákazníků.
 
Dalším místem, které se muselo poprat s masivním odlivem veřejnosti, jsou odletové a letištní haly, kde kromě již zmíněných restaurací a barů, alkoholické nápoje kralují také Duty Free shopům.
 
Pro pití alkoholických nápojů je typické setkávání a družení se, kterému byla až na malé přestávky učiněna přítrž. Neodmyslitelně patří k různým oslavám či zahradním party, ke grilování a dovoleným, ale také k životním událostem jako jsou třeba svatby či narození dítěte. Sečteno a podtrženo, i v současné době zůstává alkohol více doma, a proto veškeří producenti alkoholických nápojů obrátili ohnisko své pozornosti krom různých soutěží a kampaní právě na in-store komunikaci ve snaze neminout potenciál žádného nákupního košíku a zároveň i v místě prodeje budovat své značky. Tomu odpovídají i jejich vesměs skvěle pojatá POP média.
 
Nejnovějším trendem, kterému se nyní sládci a palírny otevírají, je vznik různých příchutí a ten je rozhodně krokem správným směrem. Nejoblíbenější se poslední dobou stává příchuť medu, která vévodí zejména tvrdému alkoholu, dále se objevuje káva a kokos, a v neposlední řadě také třešně a různé citrusy, které často doplňují hořkou chuť piva. Pokud v tomto segmentu ještě existovala malinká dírka na trhu, tak seji nyní pomalu a úspěšně daří zaplnit na všech frontách.
 
Alkoholické nápoje se cestou příchutí totiž otevírají dosud částečně opomíjené cílové skupině: ženám.
Autor: Lenka Lahaije

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This