JOJO shop-in-shop v TESCO

Nestle nám dalo v srpnu příležitost vytvořit specifické shop in shopy pro oblíbenou značku bonbónů JOJO. V tuzemských prodejnách Tesco tak vzniká specifický bonbónový svět, který zákazníky upoutá hned na první pohled. Shop-…

Český svět grilování 2

Společnost Groupe Bongrain ve spolupráci s námi navázala na úspěšnou loňskou kampaň Českého světa grilování. I letos jsme tak pro zákazníky prodejen Interspar mohli navrhnout, vyrobit a nainstalovat tematické grilovací prom…

Unikátní display Budvar

Pro Budějovický Budvar jsme navrhli, vyrobili a právě nainstalovali vyjímečné regálové čelo, z něhož si milovníci českobudějovického piva mohou odnést jak plechovky, tak lahve či malé soudky.

Zákazníky hypermarketu TESCO v…

Top Class Shop in Shop Becherovka

Naše nové shop-in-shopy Becherovka zvyšují prodeje na pražském letišti v šesti obchodech Aelia Duty Free.

Nakupující v duty free shopech Aelia na Letišti Václava Havla mají možnost si s sebou na poslední chvíli přibalit i…

Světelné regály pro Imperial Tobacco

Naše společnost přišla s elegantním a jednoduchým řešením, jak zaujmout potenciální zákazníky značek společnosti Imperial Tobacco hned při příchodu do obchodu. Pro svého klienta jsme navrhli, vyrobili a instalovali nové svě…

Globalshop Las Vegas – shoppercentrismus standardem

Český a evropský svět in-store komunikace má své limity dané regionem i mentalitou. Uvažuje ve vlastním kulturním a myšlenkovém rámci a i když je logicky nutné tento přístup přijímat a pracovat s ním, trendy nastolené za oc…

Euroshop 2014 – sci-fi realitou

Naše branže se nesmírně mění a rozvíjí. Jasným důkazem toho byl letošní maloobchodní veletrh Euroshop 2014, kterého se nás několik z DAGO teamu tradičně zúčastnilo a proto se s Vámi můžeme alespoň touto cestou podělit o naš…

Demo stěny na mobilní telefony v Electroworld

Naše světelné stěny na mobilní telefony jsou jako dětská skládačka. Pomocí několika kliků na ovladači je možné změnit jejich barvu, snadno lze zaměnit i logo značky. Úplné přestavení aktuální nabídky telefonů na prodejně je…

Nové LEGO světy: Pojďte si hrát!

Naše společnost vytvořila pro svého klienta LEGO do sítě hračkářství Bambule (na Slovensku Alltoys) unikátní instalaci světů LEGO pro malé i velké příznivce této světoznámé značky. První pilotní projekt byl právě instalován…

Sledujte DAGO novinky a hodnocení na Linked In !

Kdo dnes není na síti, jako by nežil. Proto jsme se rozhodli prezentovat DAGO na LinkedIn – největší profesionální síti světa.

Sociální sítě skýtají nevídaný potenciál firemní komunikace, a tak jsme se rozhodli zřídit si <...

Příchutě otevírají cestu aneb Jak prodávat alkohol?

Pandemie covidu-19 zasáhla i segment alkoholu. Jak se na něm podepsala?
 
Nechci mluvit o alkoholu obecně. Všichni víme, co je alkohol a taky to, že nám může přinášet jak radosti, tak i různé strasti. I proto je velice specifickým segmentem trhu s věkem ohraničenou cílovou skupinou a regulovanou propagací. Zároveň v pandemickém období dostává další ránu v podobě mimořádných opatření v segmentu HORECA. Ať už jde o pivo, víno či bezpočet druhů tvrdého alkoholu, jejich moment spotřeby byl jako mávnutím kouzelného proutku bez varování a s okamžitou platností přesunut do domovů zákazníků.
 
Dalším místem, které se muselo poprat s masivním odlivem veřejnosti, jsou odletové a letištní haly, kde kromě již zmíněných restaurací a barů, alkoholické nápoje kralují také Duty Free shopům.
 
Pro pití alkoholických nápojů je typické setkávání a družení se, kterému byla až na malé přestávky učiněna přítrž. Neodmyslitelně patří k různým oslavám či zahradním party, ke grilování a dovoleným, ale také k životním událostem jako jsou třeba svatby či narození dítěte. Sečteno a podtrženo, i v současné době zůstává alkohol více doma, a proto veškeří producenti alkoholických nápojů obrátili ohnisko své pozornosti krom různých soutěží a kampaní právě na in-store komunikaci ve snaze neminout potenciál žádného nákupního košíku a zároveň i v místě prodeje budovat své značky. Tomu odpovídají i jejich vesměs skvěle pojatá POP média.
 
Nejnovějším trendem, kterému se nyní sládci a palírny otevírají, je vznik různých příchutí a ten je rozhodně krokem správným směrem. Nejoblíbenější se poslední dobou stává příchuť medu, která vévodí zejména tvrdému alkoholu, dále se objevuje káva a kokos, a v neposlední řadě také třešně a různé citrusy, které často doplňují hořkou chuť piva. Pokud v tomto segmentu ještě existovala malinká dírka na trhu, tak seji nyní pomalu a úspěšně daří zaplnit na všech frontách.
 
Alkoholické nápoje se cestou příchutí totiž otevírají dosud částečně opomíjené cílové skupině: ženám.
Autor: Lenka Lahaije

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This