Rozdáváme radost v Nestlé

Ve čtvrtek 20. ledna jsme slavnostně předali diplom ze soutěže POP STAR za nejlepší in-store realizaci měsíce října. Vítězná realizace prodejní stěny Purina je k vidění v brněnské prodejně Mall.cz. Tato prodejní stěna získala od odborné poroty celkovou známku 7,87 bodů z maxima 10 bodů.

Celkem šest ocenění jsme získali v soutěži POPAI Awards

Ve čtvrtek 25. listopadu se uskutečnilo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards, ve které jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace v místě prodeje na domácím i na zahraničním trhu. I letos jsme uspěli a odnášíme si celkem šest ocenění.

Příchutě otevírají cestu aneb Jak prodávat alkohol?

Pandemie covidu-19 zasáhla i segment alkoholu. Jak se na něm podepsala?
 
Nechci mluvit o alkoholu obecně. Všichni víme, co je alkohol a taky to, že nám může přinášet jak radosti, tak i různé strasti. I proto je velice specifickým segmentem trhu s věkem ohraničenou cílovou skupinou a regulovanou propagací. Zároveň v pandemickém období dostává další ránu v podobě mimořádných opatření v segmentu HORECA. Ať už jde o pivo, víno či bezpočet druhů tvrdého alkoholu, jejich moment spotřeby byl jako mávnutím kouzelného proutku bez varování a s okamžitou platností přesunut do domovů zákazníků.
 
Dalším místem, které se muselo poprat s masivním odlivem veřejnosti, jsou odletové a letištní haly, kde kromě již zmíněných restaurací a barů, alkoholické nápoje kralují také Duty Free shopům.
 
Pro pití alkoholických nápojů je typické setkávání a družení se, kterému byla až na malé přestávky učiněna přítrž. Neodmyslitelně patří k různým oslavám či zahradním party, ke grilování a dovoleným, ale také k životním událostem jako jsou třeba svatby či narození dítěte. Sečteno a podtrženo, i v současné době zůstává alkohol více doma, a proto veškeří producenti alkoholických nápojů obrátili ohnisko své pozornosti krom různých soutěží a kampaní právě na in-store komunikaci ve snaze neminout potenciál žádného nákupního košíku a zároveň i v místě prodeje budovat své značky. Tomu odpovídají i jejich vesměs skvěle pojatá POP média.
 
Nejnovějším trendem, kterému se nyní sládci a palírny otevírají, je vznik různých příchutí a ten je rozhodně krokem správným směrem. Nejoblíbenější se poslední dobou stává příchuť medu, která vévodí zejména tvrdému alkoholu, dále se objevuje káva a kokos, a v neposlední řadě také třešně a různé citrusy, které často doplňují hořkou chuť piva. Pokud v tomto segmentu ještě existovala malinká dírka na trhu, tak seji nyní pomalu a úspěšně daří zaplnit na všech frontách.
 
Alkoholické nápoje se cestou příchutí totiž otevírají dosud částečně opomíjené cílové skupině: ženám.
Autor: Lenka Lahaije

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This