Vezeme dvě zlaté medaile z POPAI Euro Awards 2019

Celkem pět medailových umístění jsme vybojovali na finále světové soutěže POPAI Euro Awards, ve kterém mezi sebou soutěží nejlepší projekty v oblasti in-store reklamy. Proměnili jsme všech pět březnových nominací.

Endcap pro Coca-Cola vás vtáhne do hry

Velký černý puk, po stranách dvě hokejky a v pozadí nadšení fanoušci – to jsou nejvýraznější prvky regálového čela, které si u nás nechala zhotovit Coca-Cola. Odkazuje na blížící se mistrovství světa v hokeji a jeho cílem je propojit tento zimní sport se značkou Coca-Cola coby známým podpůrcem sportovních aktivit.

Nový software zkrátí vyřízení zakázky až o tři čtvrtiny

Výroba v segmentu POS je velmi komplexní a kooperuje na ní celá řada subjektů. Už dávno jsme si kladli otázku, jak docílit toho, aby správa každého z našich projektů byla efektivnější – od samotné produkce až po umístění produktu v prodejně.

Na POPAI Awards 2019 jsme získali 5 nominací

Z nominačního večera soutěže POPAI Awards 2019 si do finále odvážíme skvělých 5 nominací. Počtem se tak držíme na stejné úrovni z loňska. Velké finále proběhne 13. června a o vítězství v něm zabojuje celkem 270 projektů nominovaných ve 44 kategoriích.

Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech

Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…

Přivítejte svátky jara… a tun čokolády taky

Velikonoce jsou významným svátkem, který obchodníkům dopřává spoustu prostoru ke kreativitě. Pojďte se podívat, jak někteří popustili uzdu fantazie. Naší velikonoční galerii jednoznačně vévodí hravost.

Vybraná vystavení pro vás zhodnotila kolegyně Anette Schulze.

Všechny tři velikonoční projekty (Asda, Toombul a Magasin) dle mého názoru spojují tři věci, které ostatní postrádají, nebo je neslučují, a to neotřelost, nápad a vystoupení ze zajetých kolejí.
 
Hned v závěsu za těmito vystaveními by se umístil Lindt a M&S se svými kreativními obaly a velkým origami, ale pro mě výše uvedená tři vystavení jednoznačně vedou. Velké květiny navozující pocit jara — jednoduchý detail, který sám o sobě neprodává a neprezentuje určitý produkt, ale skvěle navozuje atmosféru, která je pro nakupujícího tak důležitá. Nehledě na jejich skvělou propracovanost. Dále pak obrovský věnec s neuvěřitelnými detaily — v obou případech ruční práce, která se jednoznačně tvůrcům vyplatila. A k tomu do třetice jednoduchý, i když velmi nápaditý stojan ve tvaru vajíčka s hlavou zajíčka — takto si představuji Velikonoce v obchodě.
 
 
 

 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This