I tento rok se snažíme pomáhat

Uvědomujeme si, že pokud se nám daří, nesmíme být lhostejní vůči těm slabším a nesmíme na ně zapomínat. Pokud něco pro ně můžeme udělat, měli bychom to brát jako samozřejmost.

Dago každým rokem přispívá na několik organiza…

Robot Karel je k zastižení v Albertu a Hrušce

Kampaň Kofoly s robotem Karlem zaměřenou na podporu nových příchutí probíhá také v in-store prostředí. Po Globusu nyní běží v prodejnách Aholdu a vybraných obchodech Hruška. V tomto vystavení dal klient proti minulosti větš…

Captain Morgan brázdí vody prodejen Globus

V průběhu července je v řetězcích Globus k vidění akční vystavení připomínající loď, které jsme pro značku Captain Morgan vytvořili. Vedle důrazu na prodejní akci je záměrem také rozvoj značky. Výrazným rysem je námořní sty…

Analogové realizace opět předmětem zájmu

Pařížský veletrh příliš technologických inovací neukázal. Kreativita spočívala především v originálním designu a kombinacích materiálů.

Veletrh Marketing Point de Vente (MPV) si tradičně „vystačil“ s jedním pavilonem v pař…

Opojení technologiemi polevilo, prim hraje autenticita

Z naší návštěvy veletrhu Globalshop bylo zřejmé, že adorace digitálními technologiemi ochladla.
Veletrh Globalshop, jenž se letos z Las Vegas přestěhoval zpět do Chicaga, vyzařoval o poznání méně nadšení z digitálních techn…

Přivítejte svátky jara… a tun čokolády taky

Velikonoce jsou významným svátkem, který obchodníkům dopřává spoustu prostoru ke kreativitě. Pojďte se podívat, jak někteří popustili uzdu fantazie. Naší velikonoční galerii jednoznačně vévodí hravost.

Vybraná vystavení pro vás zhodnotila kolegyně Anette Schulze.

Všechny tři velikonoční projekty (Asda, Toombul a Magasin) dle mého názoru spojují tři věci, které ostatní postrádají, nebo je neslučují, a to neotřelost, nápad a vystoupení ze zajetých kolejí.
 
Hned v závěsu za těmito vystaveními by se umístil Lindt a M&S se svými kreativními obaly a velkým origami, ale pro mě výše uvedená tři vystavení jednoznačně vedou. Velké květiny navozující pocit jara — jednoduchý detail, který sám o sobě neprodává a neprezentuje určitý produkt, ale skvěle navozuje atmosféru, která je pro nakupujícího tak důležitá. Nehledě na jejich skvělou propracovanost. Dále pak obrovský věnec s neuvěřitelnými detaily — v obou případech ruční práce, která se jednoznačně tvůrcům vyplatila. A k tomu do třetice jednoduchý, i když velmi nápaditý stojan ve tvaru vajíčka s hlavou zajíčka — takto si představuji Velikonoce v obchodě.
 
 
 

 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This