Budvar se spojil s Kofolou a předělal nápoje v Ternu

Českobudějovická prodejna Terno láká zákazníky předělanou kategorií piv a nealko nápojů. Je designově vzdušnější a přehlednější, což má vést ke zpříjemnění nakupování. Pilotní realizace je navržená podle výstupů ročního výz…

I tento rok se snažíme pomáhat

Uvědomujeme si, že pokud se nám daří, nesmíme být lhostejní vůči těm slabším a nesmíme na ně zapomínat. Pokud něco pro ně můžeme udělat, měli bychom to brát jako samozřejmost.

Dago každým rokem přispívá na několik organiza…

Robot Karel je k zastižení v Albertu a Hrušce

Kampaň Kofoly s robotem Karlem zaměřenou na podporu nových příchutí probíhá také v in-store prostředí. Po Globusu nyní běží v prodejnách Aholdu a vybraných obchodech Hruška. V tomto vystavení dal klient proti minulosti větš…

Captain Morgan brázdí vody prodejen Globus

V průběhu července je v řetězcích Globus k vidění akční vystavení připomínající loď, které jsme pro značku Captain Morgan vytvořili. Vedle důrazu na prodejní akci je záměrem také rozvoj značky. Výrazným rysem je námořní sty…

Analogové realizace opět předmětem zájmu

Pařížský veletrh příliš technologických inovací neukázal. Kreativita spočívala především v originálním designu a kombinacích materiálů.

Veletrh Marketing Point de Vente (MPV) si tradičně „vystačil“ s jedním pavilonem v pař…

Prodejní demo jednotka Huawei

Prodejní demo jednotka Huawei – play table. Společnost Huawei se ve spolupráci s naší společností rozhodla posílit in-store prezentaci svých výrobků v prodejně internetového prodejce Alza.

Za tímto účelem jsme navrhli, vyrobili a implementovali POP aktivní prezentační jednotky (play table). Design byl navržen jako kombinace světelných prvků, čistoty provedení, jednoduchých tvarů, dobré visibility produktů a interaktivního bezpečnostního systému s inteligentními držáky produktů a LCD panelem. Celý projekt byl v rámci našeho přístupu DAGO CIS (Complex In-store Solution) vytvořen tak, aby maximálně podporoval všechny části fáze hierarchie in-store komunikačních efektů – exponovat, vyrušit, zaujmout a konvertovat ke koupi.

Prezentace smartphonů Huawei probíhá netradičním způsobem. Play table je vybaven bezpečnostně interaktivním systémem, který kromě pokročilé ochrany vystavených funkčních produktů Huawei zajišťuje jejich aktivní prezentaci na obrazovce v horní části jednotky. Poté, co zákazník začne s produktem manipulovat, se díky naprogramovaným senzorům objeví na hlavním monitoru informace k patřičnému produktu, zároveň je možné na obrazovce sledovat aktivity, které zákazník zrovna na mobilním zařízení provádí. Toto řešení se snaží aktivně zákazníkovi přiblížit více informací o produktu pomocí jednoduchých textových či obrazových (texty, obrázky i videa) vizualizací a poskytovat tak atraktivním způsobem důvody ke koupi produktů Huawei.

Celý systém disponuje zároveň analytickou aplikací PicTrac, která umožňuje získat různé údaje o chování zákazníků podle jejich interakce s produkty. Systém je například schopen on-line reportovat frekvenci a dobu manipulace s konkrétními produkty s cílem posoudit komunikační efektivitu média, rozhodnout o umístění nejrelevantnějších výrobků nebo srovnat účinnost systému na různých místech mezi sebou.
Projekt je unikátní kombinací užitné hodnoty, aktivního přístupu k prezentaci zboží a schopnosti kontinuálně vyhodnocovat nákupní chování a efektivitu konkrétní in-store aktivity.

Fotogalerie

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Zadání nezávazné poptávky

Pin It on Pinterest

Share This