Opojení technologiemi polevilo, prim hraje autenticita

Z naší návštěvy veletrhu Globalshop bylo zřejmé, že adorace digitálními technologiemi ochladla.
Veletrh Globalshop, jenž se letos z Las Vegas přestěhoval zpět do Chicaga, vyzařoval o poznání méně nadšení z digitálních techn…

Metaxa v retailu rozvíjí značku

Značka řeckých destilátů Metaxa přišla s vystavením v prodejnách Globus. Vedle podpory prodeje se zaměřuje na budování značky. Letošní rok je k tomu dobrá příležitost, neboť Metaxa prochází změnou vizuální identity. Připrav…

POPAI Euro Awards Paris: 5 našich projektů ve finále

Na úterním vyhlášení letošních POPAI Awards Paris jsme jako jediná česká firma získali 5 nominací našich projektů. Přihlášeno bylo 313 projektů ze 46 kategorií (loni 277 realizací ve 37 kategoriích). Finále proběhne v červn…

BIG SHOCK! dakarský adrenalin

Značka energetického nápoje BIG SHOCK! připravila pro zákazníky soutěž, v níž mohou vyhrát projížďku v závodním speciálu, který se letos účastnil Rallye Dakar. Na soutěž láká dvoupaletové vystavení s kartonovou maketou závo…

Remodelling Nestlé podnikové prodejny

Společnost Nestlé provedla remodelling své podnikové prodejny v Praze Modřanech. Zadání usilovalo o inovativní řešení, které zvládne ještě lépe reprezentovat společnost a její produkty. Kombinace materiálů i rozvržení prode…

Vychází kniha Marketingová komunikace v místě prodeje

Představujeme Vám novou knihu Marketingová komunikace v místě prodeje, která mapuje oblasti POP komunikace a Shopper Marketingu. Autorem je náš Managing partner Daniel Jesenský s týmem spoluautorů.

Tato v našem oboru uniká…

Adrenalin v podání OMEN od HP v Alze

Řada herních produktů od HP nazvaná OMEN láká náruživé hráče do gaming zóny v pražské a bratislavské pobočce Alza. Vytvořili jsme ji v temperamentním provedení, jež využívá geometrické tvary a červené osvětlení. Kombinace č…

Vánoční zpestření z Pinterestu

Jak si někteří designéři představují vánoční POS materiály.

Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na 

POPAI AWARDS: 10 ocenění

23. listopadu proběhlo vyhlášení POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace za rok 2017. Z večera jsme si odnesli ocenění za šest projektů. Nejvíce úspěšná byla práce pro Jägermeister, která k…

Origami jelen od Jägermeistera láká na podzimní atmosféru

Pro značku bylinného likéru Jägermeister jsme vytvořili netradiční a atraktivní vystavení s „origami“ jelenem. Je určeno pro podzimní akci českých prodejen řetězce Globus a slovenské Metro.
Společně se společností Remy Coin…

Prodejní demo jednotka Huawei

Prodejní demo jednotka Huawei – play table. Společnost Huawei se ve spolupráci s naší společností rozhodla posílit in-store prezentaci svých výrobků v prodejně internetového prodejce Alza.

Za tímto účelem jsme navrhli, vyrobili a implementovali POP aktivní prezentační jednotky (play table). Design byl navržen jako kombinace světelných prvků, čistoty provedení, jednoduchých tvarů, dobré visibility produktů a interaktivního bezpečnostního systému s inteligentními držáky produktů a LCD panelem. Celý projekt byl v rámci našeho přístupu DAGO CIS (Complex In-store Solution) vytvořen tak, aby maximálně podporoval všechny části fáze hierarchie in-store komunikačních efektů – exponovat, vyrušit, zaujmout a konvertovat ke koupi.

Prezentace smartphonů Huawei probíhá netradičním způsobem. Play table je vybaven bezpečnostně interaktivním systémem, který kromě pokročilé ochrany vystavených funkčních produktů Huawei zajišťuje jejich aktivní prezentaci na obrazovce v horní části jednotky. Poté, co zákazník začne s produktem manipulovat, se díky naprogramovaným senzorům objeví na hlavním monitoru informace k patřičnému produktu, zároveň je možné na obrazovce sledovat aktivity, které zákazník zrovna na mobilním zařízení provádí. Toto řešení se snaží aktivně zákazníkovi přiblížit více informací o produktu pomocí jednoduchých textových či obrazových (texty, obrázky i videa) vizualizací a poskytovat tak atraktivním způsobem důvody ke koupi produktů Huawei.

Celý systém disponuje zároveň analytickou aplikací PicTrac, která umožňuje získat různé údaje o chování zákazníků podle jejich interakce s produkty. Systém je například schopen on-line reportovat frekvenci a dobu manipulace s konkrétními produkty s cílem posoudit komunikační efektivitu média, rozhodnout o umístění nejrelevantnějších výrobků nebo srovnat účinnost systému na různých místech mezi sebou.
Projekt je unikátní kombinací užitné hodnoty, aktivního přístupu k prezentaci zboží a schopnosti kontinuálně vyhodnocovat nákupní chování a efektivitu konkrétní in-store aktivity.

Fotogalerie

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Zadání nezávazné poptávky

Pin It on Pinterest

Share This