Orion přináší do obchodů atmosféru Velikonoc
S velikonočními svátky jsou vedle pomlázky a barvených vajec spojeny i čokoládové dobroty pro koledníky. Na to nezapomíná ani přední výrobce čokolády Orion společnosti Nestlé, která se svým zákazníkům rozhodla zprostředkova…
POPAI Awards Paris: Čtyři naše projekty ve finále POPAI Awards Paris
Hned čtyři naše realizace postupují do finále prestižních evropských cen POPAI Awards Paris. V úterý byly na soutěži, kam se zapojilo 277 realizací ve 37 kategoriích, vyhlášeny projekty, které budou oceněny v červnu na finá…
Máme Shop! Global Award za Somersby
Sedmý ročník mezinárodní soutěže Shop! Global Awards zná vítěze nejlepších in-store realizací za rok 2016. Mezi oceněnými je také stojan cideru Somersby z dílny našeho týmu. Z maloobchodního veletrhu Euroshop v Dusseldorfu…
Nescafé Dolce s mixem kapslí na míru
Společnost Nestlé ve spolupráci s naší společností připravila pro příznivce kávy Nescafé Dolce Gusto možnost vytvořit si vlastní kolekci kapslí podle své chuti v unikátním pop-up store, v němž si mohou zákazníci sami vybrat…
GEM-GEN2 – máme nový informační systém
Náš tým DAGO se kromě zajímavých realizací může pochlubit ještě jednou zajímavou věcí. Je jí unikátní, na míru vytvořený informační systém GEM druhé generace, založený na platformě Lotus Notes od IBM.
„Ve společnosti DAGO…
Vánoční chuťovky z Pinterestu
Ani v prosinci jsme nezapomněli a vybrali jsme pro vás na Pinterestu zajímavé realizace. Jak jinak než s vánoční tematikou. Ve čtvrtek 24. listopadu proběhlo vyhlášení letošních POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace. A stejně jako v loňském roce si i letos nejvíce cen odnesla naše společnost. Uspěli jsme hned se… Segment hotelů, restaurací, pivnic, kaváren apod. často pro kontakt se zákazníky využívá nástrojů POP komunikace. Jejich funkci a vliv na spotřební chování, hodnotu značek a prodej podporovaných produktů právě v segmentu HO… Značka potřeb pro zubní hygienu Oral-B společnosti Procter & Gamble připravila pro zákazníky v showroomech Alza nové Shop in Shop vystavení elektrických kartáčků. To zaujme prémiovým provedením, které se kromě vzhledu a… Jak zatraktivnit prostředí dětské sekce, konkrétně jednorázových plenek, a edukovat nakupující, jsme vymysleli společně se společností Procter & Gamble. V obchodním řetězci Globus jsme realizovali kampaň na podporu prém…
Nechte se inspirovat v naší fotogalerii nebo na
Díky za ocenění POPAI CE AWARDS 2016
DAGO partnerem POPAI průzkumu v segmentu HORECA
Elektrické zubní kartáčky Oral-B se v Alze „chlubí“ recenzemi zákazníků
Pampers láká maminky interaktivním modulem
Prodejní demo jednotka Huawei
![hua62](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2012/06/hua62.jpg)
Za tímto účelem jsme navrhli, vyrobili a implementovali POP aktivní prezentační jednotky (play table). Design byl navržen jako kombinace světelných prvků, čistoty provedení, jednoduchých tvarů, dobré visibility produktů a interaktivního bezpečnostního systému s inteligentními držáky produktů a LCD panelem. Celý projekt byl v rámci našeho přístupu DAGO CIS (Complex In-store Solution) vytvořen tak, aby maximálně podporoval všechny části fáze hierarchie in-store komunikačních efektů – exponovat, vyrušit, zaujmout a konvertovat ke koupi.
Prezentace smartphonů Huawei probíhá netradičním způsobem. Play table je vybaven bezpečnostně interaktivním systémem, který kromě pokročilé ochrany vystavených funkčních produktů Huawei zajišťuje jejich aktivní prezentaci na obrazovce v horní části jednotky. Poté, co zákazník začne s produktem manipulovat, se díky naprogramovaným senzorům objeví na hlavním monitoru informace k patřičnému produktu, zároveň je možné na obrazovce sledovat aktivity, které zákazník zrovna na mobilním zařízení provádí. Toto řešení se snaží aktivně zákazníkovi přiblížit více informací o produktu pomocí jednoduchých textových či obrazových (texty, obrázky i videa) vizualizací a poskytovat tak atraktivním způsobem důvody ke koupi produktů Huawei.
Celý systém disponuje zároveň analytickou aplikací PicTrac, která umožňuje získat různé údaje o chování zákazníků podle jejich interakce s produkty. Systém je například schopen on-line reportovat frekvenci a dobu manipulace s konkrétními produkty s cílem posoudit komunikační efektivitu média, rozhodnout o umístění nejrelevantnějších výrobků nebo srovnat účinnost systému na různých místech mezi sebou.
Projekt je unikátní kombinací užitné hodnoty, aktivního přístupu k prezentaci zboží a schopnosti kontinuálně vyhodnocovat nákupní chování a efektivitu konkrétní in-store aktivity.
Fotogalerie
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY