Frisco Night láká stojanem na noční život

Jemně perlivý alkoholický nápoj získal loni na podzim novou variantu Frisco Night. Plzeňský Prazdroj, a. s., tímto krokem reagoval na spotřebitelské chování hlavní cílové skupiny, tedy žen do 35 let, které navštěvují večírk…

Futuristická POP prezentace Samsung

Nová prémiová řada lednic a praček značky Samsung má v pražském showroomu kuchyňského studia Sýkora svou vlastní malou výstavu realizovanou naší společností. Společnost Samsung Electronics totiž uvedla na konci loňského rok…

Marketér roku 2015 – znovu jsme partnery

Protože nám záleží na českém marketingu, snažíme se ho růzými způsoby podporovat. Jednou z našich aktivit je již mnohaleté partnerství soutěže o Marketéra roku organizované Českou marketingovou společností, která právě vyhl…

Chytrý regál umí namíchat drinky

Míchané nápoje a lihoviny patří k sobě, proč tedy zákazníkovi nenabídnout návod, jak si udělat ten správný koktejl, přímo v obchodě? Díky novému „drink-mixovému“ regálu, který jsme zrealizovali pro firmu Brown-Forman Czechi…

Naše vítězství v POPAI AWARDS 2014

Devět. Přesně tolik ocenění jsme získali za naše P.O.P. aplikace přihlášené do mezinárodní soutěže o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS. Odbornou porotu nejvíce zaujala POP aplikace p…

Unikátní POP pro M&M´s v TESCO

Vytvořit unikátní P.O.P. aplikaci pro cukrovinky nebývá jednoduché. Zákazníci navíc koupi těchto produktů často neplánují a sladkosti v košíku mnohdy skončí až na základě impulzního rozhodnutí. Společnosti Wrigley se ve spo…

Shop in shop ACER pro Alzu

Jak nalákat zákazníky obchodu s elektronikou, aby se nebáli vyzkoušet veškeré vystavené technologie značky Acer a případně si je i pořídili? Vsadili jsme na prostorný a elegantní shop-in-shop.
Společnost Acer využila aktuál…

JOJO shop-in-shop v TESCO

Nestle nám dalo v srpnu příležitost vytvořit specifické shop in shopy pro oblíbenou značku bonbónů JOJO. V tuzemských prodejnách Tesco tak vzniká specifický bonbónový svět, který zákazníky upoutá hned na první pohled. Shop-…

Český svět grilování 2

Společnost Groupe Bongrain ve spolupráci s námi navázala na úspěšnou loňskou kampaň Českého světa grilování. I letos jsme tak pro zákazníky prodejen Interspar mohli navrhnout, vyrobit a nainstalovat tematické grilovací prom…

Unikátní display Budvar

Pro Budějovický Budvar jsme navrhli, vyrobili a právě nainstalovali vyjímečné regálové čelo, z něhož si milovníci českobudějovického piva mohou odnést jak plechovky, tak lahve či malé soudky.

Zákazníky hypermarketu TESCO v…

Prodejní demo jednotka Huawei

Prodejní demo jednotka Huawei – play table. Společnost Huawei se ve spolupráci s naší společností rozhodla posílit in-store prezentaci svých výrobků v prodejně internetového prodejce Alza.

Za tímto účelem jsme navrhli, vyrobili a implementovali POP aktivní prezentační jednotky (play table). Design byl navržen jako kombinace světelných prvků, čistoty provedení, jednoduchých tvarů, dobré visibility produktů a interaktivního bezpečnostního systému s inteligentními držáky produktů a LCD panelem. Celý projekt byl v rámci našeho přístupu DAGO CIS (Complex In-store Solution) vytvořen tak, aby maximálně podporoval všechny části fáze hierarchie in-store komunikačních efektů – exponovat, vyrušit, zaujmout a konvertovat ke koupi.

Prezentace smartphonů Huawei probíhá netradičním způsobem. Play table je vybaven bezpečnostně interaktivním systémem, který kromě pokročilé ochrany vystavených funkčních produktů Huawei zajišťuje jejich aktivní prezentaci na obrazovce v horní části jednotky. Poté, co zákazník začne s produktem manipulovat, se díky naprogramovaným senzorům objeví na hlavním monitoru informace k patřičnému produktu, zároveň je možné na obrazovce sledovat aktivity, které zákazník zrovna na mobilním zařízení provádí. Toto řešení se snaží aktivně zákazníkovi přiblížit více informací o produktu pomocí jednoduchých textových či obrazových (texty, obrázky i videa) vizualizací a poskytovat tak atraktivním způsobem důvody ke koupi produktů Huawei.

Celý systém disponuje zároveň analytickou aplikací PicTrac, která umožňuje získat různé údaje o chování zákazníků podle jejich interakce s produkty. Systém je například schopen on-line reportovat frekvenci a dobu manipulace s konkrétními produkty s cílem posoudit komunikační efektivitu média, rozhodnout o umístění nejrelevantnějších výrobků nebo srovnat účinnost systému na různých místech mezi sebou.
Projekt je unikátní kombinací užitné hodnoty, aktivního přístupu k prezentaci zboží a schopnosti kontinuálně vyhodnocovat nákupní chování a efektivitu konkrétní in-store aktivity.

Fotogalerie

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Zadání nezávazné poptávky

Pin It on Pinterest

Share This