Podzim v Albertu: Pilsner Urquell opět sází na historii a tradici
Výrobce oblíbeného českého piva – společnost Plzeňský Prazdroj, spojil své síly s komunikační agenturou Dago.
Místa, jež najdete po čichu: Hodnocení pro Marketing & Media
Jako ve výstavních síních jsou představovány pekařské kousky v aktuálním hodnocení místa prodeje.
Získali jsme zlato v POPAI AWARDS PARIS
Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris zná své vítěze. Vítězné projekty, které vybrala odborná porota, byly vyhlášeny 15. září v Paříži.
Na pomoc znevýhodněným dětem upozorňuje retailová kampaň od společnosti Mars
Značka žvýkaček Orbit od společnosti Mars připravila již posedmé kampaň s názvem „Work & Study“. Se vstupem na retailový trh jí pomohla komunikační agentura Dago.
O nepřehlédnutelný vstup Natury na slovenský trh se postarala agentura Dago
Pro uvedení pramenitých vod značky Natura na slovenský trh se společnost Coca Cola HBC rozhodla využít prodejní plochy řetězce Tesco. O vystavení se postaralo Dago.
Místa, která chcete vidět: Hodnocení pro Marketing & Media
Velkorysý prostor a emoce spojují to nejlepší z technologického retailu.
Úsměv, prosím! GSK a Dago prezentují správnou péči o chrup
Péče o chrup je celoživotní a každodenní záležitostí a týká se nás všech. Jak si poradit se správnou ústní hygienou, vám ukáže nové vystavení společnosti GSK a jejích značek Odol, Corega, parodontax a Sensodyne.
Albert provází zákazníky světem vína
V prodejnách Albert rozšiřují sortiment privátní značky vín Sommelier collection a prezentují jej zákazníkům v novém vystavení.
Birell si dám! Oblíbené ovocné nealko láká na dávku ovoce
Birell Radler se svým ovocným vystavením přináší příjemné vizuální osvěžení na prodejních plochách.
Využijte prodejní sílu sezonních POS – emoce jsou v pozoru, podpora prodeje a budování značky v akci
Není žádné překvapení, že Vánoce, Valentýn, Velikonoce a další sváteční období jsou specifickou a silnou prodejní sezonou pro mnoho výrobků.
Prodejní demo jednotka Huawei
Za tímto účelem jsme navrhli, vyrobili a implementovali POP aktivní prezentační jednotky (play table). Design byl navržen jako kombinace světelných prvků, čistoty provedení, jednoduchých tvarů, dobré visibility produktů a interaktivního bezpečnostního systému s inteligentními držáky produktů a LCD panelem. Celý projekt byl v rámci našeho přístupu DAGO CIS (Complex In-store Solution) vytvořen tak, aby maximálně podporoval všechny části fáze hierarchie in-store komunikačních efektů – exponovat, vyrušit, zaujmout a konvertovat ke koupi.
Prezentace smartphonů Huawei probíhá netradičním způsobem. Play table je vybaven bezpečnostně interaktivním systémem, který kromě pokročilé ochrany vystavených funkčních produktů Huawei zajišťuje jejich aktivní prezentaci na obrazovce v horní části jednotky. Poté, co zákazník začne s produktem manipulovat, se díky naprogramovaným senzorům objeví na hlavním monitoru informace k patřičnému produktu, zároveň je možné na obrazovce sledovat aktivity, které zákazník zrovna na mobilním zařízení provádí. Toto řešení se snaží aktivně zákazníkovi přiblížit více informací o produktu pomocí jednoduchých textových či obrazových (texty, obrázky i videa) vizualizací a poskytovat tak atraktivním způsobem důvody ke koupi produktů Huawei.
Celý systém disponuje zároveň analytickou aplikací PicTrac, která umožňuje získat různé údaje o chování zákazníků podle jejich interakce s produkty. Systém je například schopen on-line reportovat frekvenci a dobu manipulace s konkrétními produkty s cílem posoudit komunikační efektivitu média, rozhodnout o umístění nejrelevantnějších výrobků nebo srovnat účinnost systému na různých místech mezi sebou.
Projekt je unikátní kombinací užitné hodnoty, aktivního přístupu k prezentaci zboží a schopnosti kontinuálně vyhodnocovat nákupní chování a efektivitu konkrétní in-store aktivity.
Fotogalerie
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY