DAGO partnerem POPAI průzkumu v segmentu HORECA

Segment hotelů, restaurací, pivnic, kaváren apod. často pro kontakt se zákazníky využívá nástrojů POP komunikace. Jejich funkci a vliv na spotřební chování, hodnotu značek a prodej podporovaných produktů právě v segmentu HO…

Pampers láká maminky interaktivním modulem

Jak zatraktivnit prostředí dětské sekce, konkrétně jednorázových plenek, a edukovat nakupující, jsme vymysleli společně se společností Procter & Gamble. V obchodním řetězci Globus jsme realizovali kampaň na podporu prém…

Společnost Pet Center představila novou podobu poboček

Prodejce potřeb pro domácí mazlíčky Pet Center redesignuje prodejny a své zákazníky láká na vzdušnější a modernější prostředí. Modernizované pojetí in-store designu se netýká pouze nově otevřených prodejen, ale postupně se…

Originální Metaxa party

S nápadem, jak originálně ozvláštnit nadcházející letní party jsme přišli společně se společností Rémy Cointreau. Svým zákazníkům v Bratislavě nabízí během letních měsíců k pronájmu kontejner Metaxa Partyhaus zařízený jako…

Nescafé Dolce Gusto zve na kávu s novou podobou stojanů

Společnost Nestlé připravila pro milovníky kávy nový branding a také větší balení oblíbené kávy Nescafé Dolce Gusto. Jako součást komplexní podpory jsme pro klienta zrealizovali moderní a elegantní vystavení, které nyní lák…

DAGO je nově partnerem výzkumného projektu POPAI CE

Znalost maloobchodního trhu v České republice je pro naší práci zásadní. Současně nám velmi záleží na jeho fungování, a proto jsme v DAGU přivítali možnost stát se partnerem výzkumného projektu asociace POPAI CE zaměřeného…

Promostolky Sommersby pro Budvar

Promostolky připomínající dubový sud s jabloní, motiv, který provází alkoholický cider Sommersby, které navrhla a vyrobila naše společnost, přilákaly k ochutnání zhruba devět tisíc lidí a celkem se vypilo dva a půl tisíce litrů tohoto nápoje. Hlavními cíli kampaně bylo nalézt netradiční prvek, který přiměje zákazníky k ochutnání a následnému nákupu, ale také komunikovat směrem k zákazníkům hlavní atributy značky Sommersby: přírodní, poctivý, farmářský styl.
Zvolený design promostolku a celkový image promo akce evokuje přírodní, poctivý, farmářský styl a vnáší tak na prodejní plochu atmosféru spojenou se značkou a produkty Sommersby. Vzhledem k tomu, že ochutnávky patří mezi velmi časté marketingové nástroje a nezřídka se stává, že se zákazník potká během nákupu s více promo týmy, bylo potřeba ochutnávku Sommersby odlišit i jinak než originálním promostolkem. Z tohoto důvodu byla v rámci proma realizována i soutěž o iPhone 5. „Ačkoli se nápoje Sommersby ve dvou příchutích prodávají prvním rokem, kampaň byla velice pozitivní a měla vliv na zvýšení prodejů. Budeme ji opakovat,“ komentuje úspěch Ing. Josef Krouhlík, Off-trade Communication Manager Budějovického Budvaru, distributora tradiční dánské značky Sommersby.

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This