Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola

Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. K právě probíhající soutěži o zájezd do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paris jsme pro Coca-Colu připravili hned několik vystavení pro český a slovenský trh.

Oslavte Vánoce s unikátní aktivací Pilsner Urquell

Prémiové pivo k Vánocům neodmyslitelně patří. I proto se značka Pilsner Urquell rozhodla vytvořit unikátní sezonní aktivaci s holofanem, kterou v exponovaných vánočních prodejních plochách rozhodně nepřehlédnete.

Promostolky Sommersby pro Budvar

Promostolky připomínající dubový sud s jabloní, motiv, který provází alkoholický cider Sommersby, které navrhla a vyrobila naše společnost, přilákaly k ochutnání zhruba devět tisíc lidí a celkem se vypilo dva a půl tisíce litrů tohoto nápoje. Hlavními cíli kampaně bylo nalézt netradiční prvek, který přiměje zákazníky k ochutnání a následnému nákupu, ale také komunikovat směrem k zákazníkům hlavní atributy značky Sommersby: přírodní, poctivý, farmářský styl.
Zvolený design promostolku a celkový image promo akce evokuje přírodní, poctivý, farmářský styl a vnáší tak na prodejní plochu atmosféru spojenou se značkou a produkty Sommersby. Vzhledem k tomu, že ochutnávky patří mezi velmi časté marketingové nástroje a nezřídka se stává, že se zákazník potká během nákupu s více promo týmy, bylo potřeba ochutnávku Sommersby odlišit i jinak než originálním promostolkem. Z tohoto důvodu byla v rámci proma realizována i soutěž o iPhone 5. „Ačkoli se nápoje Sommersby ve dvou příchutích prodávají prvním rokem, kampaň byla velice pozitivní a měla vliv na zvýšení prodejů. Budeme ji opakovat,“ komentuje úspěch Ing. Josef Krouhlík, Off-trade Communication Manager Budějovického Budvaru, distributora tradiční dánské značky Sommersby.

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This